Mooi zo!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ff wennen weer, maar goed om weer bezig te zijn.
Dat is ook een idee natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef -Engel- het volgende:
Valentijn....
Jammer dat ik niet meer in Enschede op de campus woon,..... daar kreeg ik standaard een roos
Misschien ook gewoon hier eenzelfde actie doen
Koop ik gewoon 10 mooie rozen en die geef ik dan aan mensen die ikvind of gewoon een opsteker kunnen gebruiken
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook een idee natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef stbabylon het volgende:
he, het staat je vrij om vriendelijk op te bokken
Je bent ook echt al aan het werk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ff wennen weer, maar goed om weer bezig te zijn.
9 uur gesprek gisteren, 10 uur beginnen. Of nou ja, duurde tot bijna 3 uur voor ze een werkende pc met de juiste software voor me hadden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent ook echt al aan het werk?
Stomme GandAlfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Poor cheezburger wanting kitty
Goed bezig kerelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
9 uur gesprek gisteren, 10 uur beginnen. Of nou ja, duurde tot bijna 3 uur voor ze een werkende pc met de juiste software voor me hadden.
Ben tot 6 uur doorgegaan ook gistermiddag omdat ik toch al in Arnhem had afgesproken voor die avond. En vandaag 1e hele dag gewerkt.
M'n Alf! Wat doe je?quote:
fixedquote:
Hoi krengetjequote:
quote:Bepaalde woorden voorspellen succes relatie
Uitgegeven: 1 februari 2011 19:08
Laatst gewijzigd: 1 februari 2011 19:08
NEW YORK - Amerikaanse wetenschappers hebben een nieuwe manier ontdekt om het succes van een date te voorspellen. Onder stellen die een vergelijkbare spreekstijl hebben, bleken vier keer meer mensen die elkaar opnieuw wilden zien dan stellen met een andere manier van praten.
''We kunnen dit nu beter inschatten dan de mensen zelf'', zei professor James Pennebaker van de Universiteit van Texas, die het onderzoek leidde, dinsdag. Doorslaggevend zijn verwijzende woordjes als 'die', 'dat', 'hij' en 'alles'. ''We vonden dat zulke woorden heel goed iemands psychologische toestand weergeven'', zei Pennebaker. ''Je kunt zo zien wanneer mensen in dezelfde toestand verkeren.''
De studie vond plaats bij veertig paren studenten, die elkaar steeds vier minuten ontmoetten. Hun gesprekken werden opgenomen. Ook in de tien dagen erna werden hun onderlinge berichten bestudeerd.
Ja je zou bijna denken dat er iets mis isquote:
Doe eens doorverwijzen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat er iets mis is
Trouwens ik zit nu op Paiq met iemand die ik van gezicht kenen nog leuk is ook.
Ja dagquote:
Kom ik aan met mijn spraakgebrek en niet uit mijn woorden kunnen komenquote:
Nou, weet je meteen dat je in je contactadvertentie moet zetten dat je op zoek bent naar iemand met een spraakgebrek en die niet uit haar woorden kan komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn spraakgebrek en niet uit mijn woorden kunnen komen
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, weet je meteen dat je in je contactadvertentie moet zetten dat je op zoek bent naar iemand met een spraakgebrek en die niet uit haar woorden kan komen
Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
Man 29 zkt vrw sprkgbrk en nie witte wa te zegge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |