Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga dit jaar weer niet de hallmark en fleurop steunen met hun eigen verzonnen feestdag
Het is waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...
Wel degelijk, heb ze nog alle zes. Maar dat waren de eerste tekenen dat het fout ging, wel geheim, maar ook met commerciële producten. De brieven uit die tijd waren nog puur en tof.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...
Ach man, het is toch juist hartstikke leuk om iemand even een verrassing te bezorgen? en dat er wat mensen aan verdienen, prima, so be it.. Als ik in het OV stap verdient er ook iemand geld terwijl het kut is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga dit jaar weer niet de hallmark en fleurop steunen met hun eigen verzonnen feestdag
Het is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, het is toch juist hartstikke leuk om iemand even een verrassing te bezorgen? en dat er wat mensen aan verdienen, prima, so be it.. Als ik in het OV stap verdient er ook iemand geld terwijl het kut is.
Hmm.. Ik kán natuurlijk 14 feb speciaal vragen om die ene route te rijden..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef stbabylon het volgende:
Nu geven mensen allerlei dingen aan anderen waar ze al een relatie mee hebben, en dan niet geheim. Of nog erger, aan vrienden enzo. De hele betekenis van Valentijn is grondig vergalt door de commercie. En dat moet dan een teken van liefde zijn
Klopt, het heeft niets meer met het oorspronkelijke idee erachter vandoen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef stbabylon het volgende:
Nu geven mensen allerlei dingen aan anderen waar ze al een relatie mee hebben, en dan niet geheim. Of nog erger, aan vrienden enzo. De hele betekenis van Valentijn is grondig vergalt door de commercie. En dat moet dan een teken van liefde zijn
En volgend jaar doen we het gewoon wéérquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hey! Wait a minute. Am I wrong? No, it's 2009, 2010, 2008 and so on and so on ALL OVER AGAIN!
he, het staat je vrij om vriendelijk op te bokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hey! Wait a minute. Am I wrong? No, it's 2009, 2010, 2008 and so on and so on ALL OVER AGAIN!
Dat dus. Al gaan we wel iets ervoor of iets erna doen. En niet persé op die dag. Veel te druk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef Ripley het volgende:
Ik vind romantiek altijd leuk, op een commerciele dag of niet
Mja ik heb tegenwoordig een vriendje hè... en hij is best wel romantisch ingesteldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
Valentijnsdag, nog niet eens bij stil gestaan. Doe er ook nooit wat aan
Dat dus..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef rival het volgende:
Als er iemand is wil ik daar wel wat voor halen/doen met valentijnsdag!
Er is niemand
Ik verwen haar wel op andere dagen in het jaar, zijn er immers nog 364.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef rival het volgende:
Als er iemand is wil ik daar wel wat voor halen/doen met valentijnsdag!
Er is niemand
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik verwen haar wel op andere dagen in het jaar, zijn er immers nog 364.
Je hebt nog 2 weken om dat te veranderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb zooooooo niks met Valentijnsdag. Maar ik heb dan ook geen geheime liefde.
Mijn liefde dumpen en snelsnelsnel iemand in het geheim gaan aanbidden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 weken om dat te veranderen
Als jij een liefde hebt dan zou ik dat lekker zo laten en Valentijnsdag laten voor wat het isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn liefde dumpen en snelsnelsnel iemand in het geheim gaan aanbidden?
Haai! Hoe bevalt het op je werk?quote:
ff wennen weer, maar goed om weer bezig te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |