De meest onzinnige "argumenten" kwamen alweer voorbij, waarvan echt geen moer klopt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Erg technisch was de discussie anders niet?
Maar ik wilde al die dingen wel, dus dan neem ik die kortere accuduur op de koop toe. Als die simpele Nokia maar twee dagen meeging, dan zou ik me wel genaaid voelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die meuk heb je ook niet nodig op een toestel waarmee je moet bellen en smsen.
Heb meer zin in een schnitzelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe dan maar krieltjes, sperziebonen en een tartaartje.
Hmm, als ik een half jaar met een desire naast een iPhone loop kan ik ze natuurlijk niet vergelijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meest onzinnige "argumenten" kwamen alweer voorbij, waarvan echt geen moer klopt.
kom met feiten of ga buiten spelen ofzo.
Ja, DAN wel, de meesten hier hebben hun eigen toestel en 5 min een ander in de handen gehad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmm, als ik een half jaar met een desire naast een iPhone loop kan ik ze natuurlijk niet vergelijken
Alweer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe dan maar krieltjes, sperziebonen en een tartaartje.
E72quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
Ik weet niet eens wat voor model die stinknokia van mij is
Wat voor geur heeft ie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik zo'n toestel zou willen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar wel op een toestel waarmee je youtoeb filmpjes moet kijken en moet twitteren
Nee, maar al die nummers zijn ook niet heel handig om te onthoudenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
De laatste keer hebben we het uiteindelijk niet gegeten.quote:
Nokia 7373quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar al die nummers zijn ook niet heel handig om te onthouden
Jij hebt hem verpest met die vega-meuk van je zeker!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerder andersom... Of het heeft elkaar versterkt
Mja, ik beschik over grote overredingskrachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt hem verpest met die vega-meuk van je zeker!
Oja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De laatste keer hebben we het uiteindelijk niet gegeten.
Die Krea he, zodra je hem een tiet laat zien is het zo'n makkelijke knul.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik beschik over grote overredingskracht
Gekookte aardappels, spinazie, gehaktbal ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja.Nou, gevoelsmatig "alweer" dan.
Je kan in plaats van tartaar ook heel gedurfd een cordon blue nemen, of een schnitzelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja.Nou, gevoelsmatig "alweer" dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |