Persoonlijk als ik iets lelijks aan je gezicht moet aanwijzen, dan is het enige dat het een beetje asymmetrisch is. Dat smalle zie ik echt niet, dat witte valt ook mee, maar dat is ook geen probleem want er valt makkelijk iets aan te doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Smalle vindt ik het ergst maar het kan zijn dat ik het me inbeeld. Toevallig zag ik mezelf in de spiegel met iemand naast me die een vrij grof gezicht heeft en het vreemde was dat mijn kop ongeveer hetzelfde formaat was maar dan langer.
Dat sowieso. Je ziet je kleine imperfecties en vergroot ze. Net zoals dat meisje en haar neus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Het kan best zijn dat ik op de verkeerde dingen let als ik in de spiegel kijk.
Ja die is dood hoorde ik vandaag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat sowieso. Je ziet je kleine imperfecties en vergroot ze. Net zoals dat meisje en haar neus.
Kan het asymmetrische de reden zijn dat ik de meiden afstoot? of valt dit niet genoeg op?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat sowieso. Je ziet je kleine imperfecties en vergroot ze. Net zoals dat meisje en haar neus.
Serieus?...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja die is dood hoorde ik vandaag.
Haha nee, dat is niet de reden dat meiden je niet zouden willen. Het is gewoon een kleine imperfectie zoals iedereen wel wat heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kan het asymmetrische de reden zijn dat ik de meiden afstoot? of valt dit niet genoeg op?
Dat sowieso. Nogmaals: lelijke jongens kunnen ook een vriendin krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:01 schreef erik81 het volgende:
even zonder je foto gezien te hebben, ik denk eerder dat je houding en je uitstraling daar een grotere invloed op hebben, als iedereen alleen maar met een perfect iemand zou kunnen omgaan dan zou het snel gebeurd zijn met de mensheid
Je kan iemand wel willen helpen, maar de wil moet toch ook uit die persoon komen en blijkbaar zit ie fijn onderin z'n put, hij kan wel naar boven bellen maar de ladder op lopen is blijkbaar nog te moeilijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ja...ene oor in, andere oor uit.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:06 schreef erik81 het volgende:
[..]
Je kan iemand wel willen helpen, maar de wil moet toch ook uit die persoon komen en blijkbaar zit ie fijn onderin z'n put, hij kan wel naar boven bellen maar de ladder op lopen is blijkbaar nog te moeilijk.
Dat moet het zijn, ik hoor vaak vrouwen zeggen " wat heeft die een lelijk asymmetrisch hoofd zeg" .quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kan het asymmetrische de reden zijn dat ik de meiden afstoot? of valt dit niet genoeg op?
Dat heb ik serieus op de dag van vandaag nooit begrepen, zelfvertrouwen krijgen door bevestiging van andere ? Sowieso is het woord " zelfvertrouwen " bullcrap.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet hethier probeer ik aan te werken. Ik begin het ook zat te worden hoor. Maar ja ik probeer het nog tot mijn 30ste of zo om zoveel mogelijk positieve ervaringen mee te maken, daarna hoeft het van mij niet meer zo nodig.
[..]
Het grootste nut is dat ik er wat zelfvertrouwen door krijg. En ik nog een beetje het gevoel dat mijn liefdesleven niet 0,0 isbovendien is het gewoon gezellig om met een vrouw te praten die een beetje op dezelfde golflengte zit. Vriendschappelijke contacten met vrouwen vind ik ook prima.
In coma geraakt ofzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus?...
Waaraan dan? Organen hielden ermee op door ondergewicht?
Jeetje...wat erg.Maar ze wilde zelf ook niet langer leven, dus ze heeft wat ze wil.
Dat is zo iemand die zelfmoord pleegt als de relatie uitgaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef hasjman het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus op de dag van vandaag nooit begrepen, zelfvertrouwen krijgen door bevestiging van andere ? Sowieso is het woord " zelfvertrouwen " bullcrap. Maar stiekem hoop je dus nog steeds dat een van die vrouwen meer met je wilt. Een of ander phsyco wijf die helemaal geilt op jongens die een fucked up zelf beeld hebben ? Maar dan wil je haar natuurlijk ook niet ontmoeten om je eigen wereld in stand te houden ?
Ik heb veel van je posts op dit forum gelezen, of je bent een geniale troll of als het echt is kan ik enige sympathie opbrengen. Ook ik heb tot de dag nog nooit een vriendin gehad. Soms zit ik er mee. Helemaal als mensen die je nog kanslozer acht (ja het fout om zo te denken) wel een vriendin kunnen krijgen. Dan denk je van " wtf dan moet er wel echt iets mis met me zijn" . Maar waarom je eigen leven vergelijken met die van andere ? Ik heb zelf een een hobbby waar ik heel veel tijd aan spendeer, een opleiding en baan. Probeer eens te relativeren, het is allemaal zo erg nog niet. En so what, dan heb je geen vriendin. Zit het jezelf dwars of het feit dat andere mensen je er op wijzen?
Ik heb ook een vriend die tot voor kort altijd vreselijk zat te janken dat ie geen vriendin kon krijgen. Damn niks is irritanter dan dat. Zulk soort personen hebben vaak ook niks anders in hun leven. Alsof het enige doel op aarde is om een wijf te krijgen. Nu heeft ie dus een wijf en is ie plotseling weer heel positief en zit niet meer te zeiken. Het feit dat ie daar iemand anders voor nodig heeft is nog erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens zien of ik aandacht ga krijgen, dit is vooral ook belangrijk om te weten voor Mylifeisgrey en Schenkstroop. Mocht er inderdaad een chick zijn die onder de indruk is dan kan je dus ook succes hebben als je lelijk bent.
Alleen zou ik nooit willen dat iemand voor mij kiest vanwege bezittingen![]()
Tering dude, dat is een vette bak. Daar zou de lelijkste kerel op aarde nog een wijf mee kunnen scoren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef richard_prf het volgende:
Mocht er inderdaad een chick zijn die onder de indruk is dan kan je dus ook succes hebben als je lelijk bent.
Alleen zou ik nooit willen dat iemand voor mij kiest vanwege bezittingen
Morgen ga ik een ritje maken, wat scheuren over de snelweg en ook even naar het winkelcentrumquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef hasjman het volgende:
[..]
Tering dude, dat is een vette bak. Daar zou de lelijkste kerel op aarde nog een wijf mee kunnen scoren.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Morgen ga ik een ritje maken, wat scheuren over de snelweg en ook even naar het winkelcentrum
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef richard_prf het volgende:
Mja ik ben net nog even het winkel centrum in geweest. Nu merk ik als het donker is dat de chicks me soms wel aankijken en dan bedoel ik dus langer dan 5 seconde.
Dit heeft als reden: Ik ben best lang = aantrekkelijk, ik heb nu wel een goede bouw = aantrekkelijk
Ik loop alsof ik veel zelfvertrouwen heb = aantrekkelijk. Alleen omdat het donker is kan ze mijn kop niet goed zien. In het licht zien ze de lelijkheid al van ver komen, in het donker moeten de ogen even wennen
Ik heb de sleutels weten te bemachtigen van mijn vaders Audi. Denk een beetje aan dit model:Vette auto? Check.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens zien of ik aandacht ga krijgen, dit is vooral ook belangrijk om te weten voor Mylifeisgrey en Schenkstroop. Mocht er inderdaad een chick zijn die onder de indruk is dan kan je dus ook succes hebben als je lelijk bent.
Alleen zou ik nooit willen dat iemand voor mij kiest vanwege bezittingen
Normaal uiterlijk? Check.
Goeie lengte? Check.
Goed gewicht? Check.
Zelfvertrouwen - Uncheck
Wat is dan het doel op aarde? Kan me het namelijk er best wel wat van voorstellen. Ik haat het alleen zijn en verlang daarom best wel erg naar een vriendin. Ik denk dat ze mijn leven een stuk leuker zou kunnen maken. Ze zou me een beetje in haar leven kunnen meeslepen en het knuffelen en samenzijn lijkt me echt superfijn. Misschien denk ik er zo over omdat ik weinig anders in mijn leven heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef hasjman het volgende:
Ik heb ook een vriend die tot voor kort altijd vreselijk zat te janken dat ie geen vriendin kon krijgen. Damn niks is irritanter dan dat. Zulk soort personen hebben vaak ook niks anders in hun leven. Alsof het enige doel op aarde is om een wijf te krijgen. Nu heeft ie dus een wijf en is ie plotseling weer heel positief en zit niet meer te zeiken. Het feit dat ie daar iemand anders voor nodig heeft is nog erger.
I feel for you bro. Denk aan mijn lange lijst, mocht je weer zo'n gelegenheid meemaken dan je kan je op die manier je gevoelens uitschakelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is dan het doel op aarde? Kan me het namelijk er best wel wat van voorstellen. Ik haat het alleen zijn en verlang daarom best wel erg naar een vriendin. Ik denk dat ze mijn leven een stuk leuker zou kunnen maken. Ze zou me een beetje in haar leven kunnen meeslepen en het knuffelen en samenzijn lijkt me echt superfijn. Misschien denk ik er zo over omdat ik weinig anders in mijn leven heb.
Ik bedoel, uiteindelijk probeert iedereen niet alleen te sterven. En anderen vinden het volgens mij een belangrijk doel. Zeker nu ik steeds ouder word wordt er op verjaardagen, begrafenissen en andere gelegenheden vaak gevraagd waar mijn vriendin is en/of ik er al een hebHet is best rot om daar keer op keer mee geconfronteerd te worden, het lukt me niet echt (omdat ik niet op mijn gemak ben rond vrouwen), daar zit ik zelf al mee en dan wordt ik er ook nog eens hard mee geconfronteerd. Vooral op begrafenissen vind ik dat erg ongepast, dan ben ik al droevig genoeg zonder gezeur over een vriendin.
Was het maar zo eenvoudig hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vette auto? Check.
Normaal uiterlijk? Check.
Goeie lengte? Check.
Goed gewicht? Check.
Zelfvertrouwen - Uncheck
Hangt er helemaal vanaf hoe die persoon zich gedraagt en of ik een klik heb met die persoon. Ik kan voor beide gaan. Zelfs liever niet een jongen die te knap is, dan heb je zoveel concurrentie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Was het maar zo eenvoudig he
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in een normaal uiterlijk. Je bent of normaal/lelijk = onaantrekkelijk of je bent aantrekkelijk. Ik kan me niet voorstellen dat je op iemand valt die er normaal uitziet. Als jij uitgaat ga je dan op zoek naar iemand die er normaal uitziet of die er aantrekkelijk uitziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |