Zie je wel dat je een oud wijf bent?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Mijn collega's twitteren
* Samzz geen twitter heeft
Ga jij eens werken i.p.v. suffe plaatjes posten johquote:
Ik ken ze allemaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
-Ultra Violette - Paco Rabanne
- Lady Million - idem
-Angel - Thierry Mugler
-Wish - Chopard
En ik heb laatst de eau de parfum gekocht van Play van Givenchy.
Neuh, geen zin inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga jij eens werken i.p.v. suffe plaatjes posten joh
Een oud wijf zijn is wat anders dan gewoon verstand hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een oud wijf bent?
Wat is er mis met Twitter dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een oud wijf zijn is wat anders dan gewoon verstand hebben
En "hihg" school musicalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef CherryLips het volgende:
de slaal viel me niet eens gelijk op
De kindermuts wel
Oninteressante mensen die over oninteressante dingen tweeten.quote:
Dat is dus weer zo'n napraatmening, alsof dat het enige is wat twitter isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Oninteressante mensen die over oninteressante dingen tweeten.
Alsof het ons wat boeit wanneer je moet poepen.
die zag ik ook nog welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef Techno het volgende:
En hihg school dan? Dat bord is één grote faal.
Stephen Fry op Twitterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus weer zo'n napraatmening, alsof dat het enige is wat twitter is.
Dat begrijp ik, maar ik vraag waarom danquote:
Kom eens van die billy af, HW.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ervoor kiezen om alleen oninteressante mensen te volgen. Heb nu bijvoorbeeld veel correspontenten etc toegevoegd zodat ik uit verschillende bronnen het gebeuren in Egypte kan volgen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat ik niet geinteresseerd ben in de hersenscheten van een willekeurige persoonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik vraag waarom dan
Als dat je beeld is dan zal ik je een cursus Twitter gevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Die mening had ik al toen Twitter nog amper bekend was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |