Zit die arme jongen niet zo te pesten joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:
Iemand leent nu zonder mijn toestemming mijn autoquote:
Dat kledingstuk bestaat ook niet, denk ik. Maar het houdt dus in dat het pakkie erg tekent en dat kan dan wel de bedoeling zijn, maar dat kan lang niet iedereen hebben, daar doelde ik opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel alle kleding. Ik kan niets bedenken dat élke vrouw goed staat.
Dat komt niet in de buurt van hoe ik me nu voelquote:
Echt niet! Wat een ranzige lucht is dat zegquote:
Ik zou willen zeggen, het is maar een auto. Maar dat is het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft er iets voor me om kapot te slaan![]()
Ooh en zo ontspannen als ik rond 13u nog was, zo opgefokt en vol spanning zit ik dus nuDe agenten hebben wel 5x benadrukt in de aangifte hoeveel die auto betekende voor mij...
Hebben ze echt je auto gejat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en zo ontspannen als ik rond 13u nog was, zo opgefokt en vol spanning zit ik dus nuDe agenten hebben wel 5x benadrukt in de aangifte hoeveel die auto betekende voor mij...
Dat dus. Rolladequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kledingstuk bestaat ook niet, denk ik. Maar het houdt dus in dat het pakkie erg tekent en dat kan dan wel de bedoeling zijn, maar dat kan lang niet iedereen hebben, daar doelde ik op
ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
Da's Quorra.quote:
Een van m'n lievelingsluchtjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt niet! Wat een ranzige lucht is dat zeg
Ouch.... zwaaaaar klote voor jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Iemand leent nu zonder mijn toestemming mijn auto
Lekker is dat, balen man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
Iemand leent nu zonder mijn toestemming mijn auto
Ooh sorry, ik dacht dat je 23 was, niet 60.quote:
Niets wat een goed korset niet op z'n plek houdtquote:
Verzekering vergoed alleen de dagwaarde waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me er iets bij voorstellen...
kut man dit...
heb je goede verzekering?
Officiele leeftijd zegt niks over geestelijke leeftijd, Nouk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh sorry, ik dacht altijd dat je 23 was, niet 60.
Idd. Overrated ouwewijvenluchtje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh sorry, ik dacht altijd dat je 23 was, niet 60.
Die is kats lelijk! Ben je homo of zo??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's Quorra.
Ik bedoelde Gem!
Ken je babes!
Ik ben er midden in de zomer geweest, echt bizar heet. In een oud niet al te betrouwbaar Dodge busje zonder aircoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wil ik in september naartoeAlleen jammer dat het daar dan waarschijnlijk nog steeds 50 graden is
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
quote:Vincent: What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.
Lance: You don't do it.
Vincent: It's just against the rules.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |