quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
Nou veel succes om de singles-dames in zo'n pakje te lullen
quote:
En jij past er ook wel in Miss.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
Ik heb al zo'n soort kapsel. Dat is stap 1.
ik zal toch echt ff moeten kijken straks thuisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ziet dit er bekender uit?
[ afbeelding ]
Die heb ik ook nog liggen. Maar met een telefoon die ik nog wil kunnen gebruiken..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[ afbeelding ]
zo 1 is het qua aanslutiing
Als je er het figuur voor hebt ja. Anders dus echt niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is juist het geile eraan, vrouwmens.
Ja meneer Snuit, maar ik wil eerst even afwachten of hij zeker weten in Limburg ligt. Hier iig niet, maar heb Limburg nog niet gesproken. En dat wordt ook lastig met een lege telefoonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hedde ge nog zo een oplaaier nodig of wat?!
Daar weet jij niks van!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar.. jij schijnt het te kunnen handelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Verander je serieus per dag je nagelkleur?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen in het zwart/grijs/roze. Waarin zwart en grijs de boventoon voeren. Worden mijn nagels roze, zwart of een geheel andere kleur?
Dat geldt voor vrijwel alle kleding. Ik kan niets bedenken dat élke vrouw goed staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er het figuur voor hebt ja. Anders dus echt niet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
mjah, haha, ik moet het wel voor morgenochtend 6 uur wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja meneer Snuit, maar ik wil eerst even afwachten of hij zeker weten in Limburg ligt. Hier iig niet, maar heb Limburg nog niet gesproken. En dat wordt ook lastig met een lege telefoondus heb m gemaild.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef MissMSX het volgende:
Ze hebben er zelfs 1 voor J-K.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verander je serieus per dag je nagelkleur?
Daar wil ik in september naartoequote:
watskebeurt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft er iets voor me om kapot te slaan![]()
Ooh en zo ontspannen als ik rond 13u nog was, zo opgefokt en vol spanning zit ik dus nuDe agenten hebben wel 5x benadrukt in de aangifte hoeveel die auto betekende voor mij...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en zo ontspannen als ik rond 13u nog was, zo opgefokt en vol spanning zit ik dus nuDe agenten hebben wel 5x benadrukt in de aangifte hoeveel die auto betekende voor mij...
Welke aangifte?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
bijna elke dagquote:
Chanel no. 5quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel alle kleding. Ik kan niets bedenken dat élke vrouw goed staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |