Dat vind ik weinig, eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
50/50 kans geloof ik.
en dan nog, je weet nooit wat die dief ermee heeft gedaan...
misschien heeft ie em laten taxeren...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verzekering vergoed alleen de dagwaarde waarschijnlijk.
En daar word je niet vrolijk van denk ik
50/50 is nog een heel optimistisch scenario. Eerder 20 % kans en dan neem ik het nog ruim.quote:
I'm with you on this one babe. Maar goed, ik ben al oud hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Officiele leeftijd zegt niks over geestelijke leeftijd, Nouk.
Daarbij, smaken verschillen en ik kan de geur heel goed hebben.
Ja, maar eigenlijk boeit me dat geen fuckquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me er iets bij voorstellen...
kut man dit...
heb je goede verzekering?
Dat ja, ik heb 2 regels, je blijft van mn vriendin en mn auto af, dat eerste heb ik niet en die tweede nu ook niet meerquote:
Ik denk het niet, tenzij totall-loss ofso, grote kans dat ze em uit elkaar trekken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen, het is maar een auto. Maar dat is het natuurlijk niet
Vind 't echt zo klote voor jeDenk je dat ze hem terug vinden?
Helemaal weg, heb 5x de hele buurt rond gekeken. Zelfs op plekken waar ik em echt nooit neer zet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze echt je auto gejat?
Dat is wel echt klote.
Oke, nog redelijk weinig. Het gestolen goed zal wel meteen behandeld worden of zo.. Nummerborden wisselen, chassisnummer wegslijpen of zo?quote:
Klopt niet hoor, toen ik bij de motorrijtuigenbelasting werkte bleek dat het gros niet teruggevonden wordt.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die is kats lelijk! Ben je homo of zo??
Strippen of naar het buitenland. En dan vind je 'm nooit meer terug.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, nog redelijk weinig. Het gestolen goed zal wel meteen behandeld worden of zo.. Nummerborden wisselen, chassisnummer wegslijpen of zo?
Dat niet, maar ik heb voor bijna 3k aan rekeningen van de afgelopen 9 maanden en ik kan aantonen (lang leve km-registratie) dat ik nog geen 4k.km ermee heb gereden in die tijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heeft ie em laten taxeren...
Alleen in de gebouwen en geen enkele die naar buiten filmtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
goed verkoopsites in de gaten houden dan maar![]()
zwaar bagger peu
staan er ergens in de buurt beveiligingscamera's ?
Ik ben blijkbaar ook een wijf van 60quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'm with you on this one babe. Maar goed, ik ben al oud he
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'm with you on this one babe. Maar goed, ik ben al oud he
Ja, dat dacht ik al... Echt klote.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Strippen of naar het buitenland. En dan vind je 'm nooit meer terug.
Zelfkennis hequote:
Nee, het is een ouwewijvengeurtje. Dat het lekker ruikt bij jou is een ander verhaal, maar Chanel nr5 staat gewoon bekend als HET ouwewijvengeurtje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar ook een wijf van 60Nooit geweten, maar als Nouk het zegt
Nummerborden eraf en dan op de trailer. Vervolgens wordt die helemaal gestript, de carrosserie die dan overblijft gaat de schredder in als metaal afval.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, nog redelijk weinig. Het gestolen goed zal wel meteen behandeld worden of zo.. Nummerborden wisselen, chassisnummer wegslijpen of zo?
dat kanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is 4711 toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
Nee, het is een ouwewijvengeurtje. Dat het lekker ruikt bij jou is een ander verhaal, maar Chanel nr5 staat gewoon bekend als HET ouwewijvengeurtje.
quote:
Ik zit heel veel bij diverse Alfa fora, in Nederland en Europese. Het motor, bak en chassisnummer heb ik al overal gemeld als gestolen. Dus verhandelen in het Alfa circuit is iig niet meer mogelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt niet hoor, toen ik bij de motorrijtuigenbelasting werkte bleek dat het gros niet teruggevonden wordt.
Dat weet ik. Maar dat het een van m'n favo geurtjes is betekent natuurlijk niet dat ik een oud wijf ben, in tegendeel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is een ouwewijvengeurtje. Dat het lekker ruikt bij jou is een ander verhaal, maar Chanel nr5 staat gewoon bekend als HET ouwewijvengeurtje.
er stond bij dat dat al jaren ongeveer op dat percentage zat....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt niet hoor, toen ik bij de motorrijtuigenbelasting werkte bleek dat het gros niet teruggevonden wordt.
Hmmm... Klote. Ik hoop dat je 'm terug krijgtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nummerborden eraf en dan op de trailer. Vervolgens wordt die helemaal gestript, de carrosserie die dan overblijft gaat de schredder in als metaal afval.
Ook. Maar dat wordt ook alleen gedragen door 75+ers.quote:
Sorry maar denk dat de verzekering daar weinig mee doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb voor bijna 3k aan rekeningen van de afgelopen 9 maanden en ik kan aantonen (lang leve km-registratie) dat ik nog geen 4k.km ermee heb gereden in die tijd.
Vreemd dat ik het dan in de praktijk, samen met de RDW heel anders ervaren heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
er stond bij dat dat al jaren ongeveer op dat percentage zat....
Echt Keuls water!quote:
Wat dacht je van l' Eau du Temps van Nina Ricciquote:
Dat merk ik vanaf, eerlijk gezegd boeit t geld me geen ene reet, ik wil gewoon MIJN auto terugquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry maar denk dat de verzekering daar weinig mee doet.
ik heb op de eerste de beste google link geklikt ik weet het verder niet...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vreemd dat ik het dan in de praktijk, samen met de RDW heel anders ervaren heb.
L'air du temps? Draagt mijn ma altijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van l' Eau du Temps van Nina Ricci
Oh ja, dat was 'm! In zo'n oerlelijke gele verpakking met vogeltjes eropquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
L'air du temps? Draagt mijn ma altijd.
Mij hoef je niet uit te leggen wat voor emotionele waarde eraan kan hangen......quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat merk ik vanaf, eerlijk gezegd boeit t geld me geen ene reet, ik wil gewoon MIJN auto terugheb er 3 maanden meerdere keren per week aan gewerkt voordat ik em op de weg had.
Mijn moeder droeg eerder altijd LouLou. Weet niet eens of dat nogbestaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was 'm! In zo'n oerlelijke gele verpakking met vogeltjes erop
Ik vind 't een verschrikkelijke geur
Thanks, dat waardeer ik echt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Mij hoef je niet uit te leggen wat voor emotionele waarde eraan kan hangen......
ik baal met je mee man!
Mijn oma draagt nog steeds L'air du Temps. Het schijnt nog steeds goed te verkopen ook... Toen ik nog bij de Etos werkte was het altijd binnen no time uitverkochtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder droeg eerder altijd LouLou. Weet niet eens of dat nogbestaat.
Succes kerel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, dat waardeer ik echt.
Ik ga ff douchen, kijken of ik me dan wat beter voel en daarna naar een vriendin.
Mochino Couturequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
Mijn favogeurtjes zijn allemaal van die "geurtjes die je niet teveel moet opspuiten want dan raak je bedwelmd."
Die ken ik niet.quote:
+1 heb hier een ijzeren staaf klaar liggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes kerel.
Weet wel dat als iemand mijn oude coupe had weggehaald dat ik hem beter niet zelf had kunnen vinden
oeh, wel filmen dan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 heb hier een ijzeren staaf klaar liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |