Waar is het?quote:
Roze. Tenzij het voor heel netjes is. Dan zou ik lichtroze nemen of grijs.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen in het zwart/grijs/roze. Waarin zwart en grijs de boventoon voeren. Worden mijn nagels roze, zwart of een geheel andere kleur?
Ja, dahaagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar die was dan ook ernstig yum
Ik vind dat alle vrouwen van Singles zich in zo'n pakje moeten hijsen en dat wij dan kunnen stemmen wie er het beste in uit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Welke vrouw? Welk pakje?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat alle vrouwen van Singles zich in zo'n pakje moeten hijsen en dat wij dan kunnen stemmen wie er het beste in uit ziet.
Roze, want zwarte nagels zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen in het zwart/grijs/roze. Waarin zwart en grijs de boventoon voeren. Worden mijn nagels roze, zwart of een geheel andere kleur?
Hier kun je de pakjes halen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
Hmmm, jammerquote:
Ja, dat had ik stiekem ook al beslotenquote:
Niet voor heel netjes, gewoon een dagje dossiers doorlezen en secretarieel werk doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Roze. Tenzij het voor heel netjes is. Dan zou ik lichtroze nemen of grijs.
Mag ik je pimp zijn? Ik ben toch werkloos.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef Kreator het volgende:
Ik word gigolo. Werken is echt niks voor mij.
Nou veel succes om de singles-dames in zo'n pakje te lullenquote:
Pimp my ride?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag ik je pimp zijn? Ik ben toch werkloos.
Ik vind het best een leuk pakje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou veel succes om de singles-dames in zo'n pakje te lullen
Ik geef je alvast met liefde een dikke vinger. Mij krijg je met geen mogelijkheid in zo'n pak. Staat me voor geen meterquote:
Ik heb al zo'n soort kapsel. Dat is stap 1.quote:
Ja dat wel, maar om het nou aan te trekken...quote:
niet?!?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar om het nou aan te trekken...
Met carnaval ja. Verder nooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enig idee hoe zoiets tekent?quote:
Niet naar de AH nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |