vertel dat mijn iphone maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
Sowieso beginnen die iPhone-spellingscontrole-grapjes een beetje oubollig te worden.
Ik vind jij ookquote:
Mijn T9-woordenboek maakt al 10 jaar dat soort grappen en toen was het ook al niet leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het toch best grappig toen mijn telefoon 'godsnaam' veranderde in vissmaak
Niet iedereen kan goede humor hebben. Misschien wil Peu wel een keer een grappig liedje voor je spelen op zijn chickmagnet.quote:
Nou ja, dan niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn T9-woordenboek maakt al 10 jaar dat soort grappen en toen was het ook al niet leuk.
Volgens mij doen ze het allemaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Die spellingscontrole is voor mij tot nu toe, naast Apple, de enige reden om geen iPhone te nemen
- Itunesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Die spellingscontrole is voor mij tot nu toe, naast Apple, de enige reden om geen iPhone te nemen
Die irritante ballontjes in je sms/chat (wat is het?). Kan je dat ook uitzetten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Ik gebruik dat nooit, a) niet nodig, b) irritant.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Mijn blackberry laat precies dat zien wat ik typt en verbetert niet zonder dat ik dat vraag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het allemaal
Dat heb ik samengevat onder het woord Applequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
- Itunes
- 'firmware update-verbeteringen'
- duur
- accu
- grip-of-death
- duur
- steve jobs heeft al genoeg
Hmmm, beter bereik met de Iphone dan met bijna iedere willekeurige HTC. Accu gaat onder normaal gebruik ook langer mee dan de HTC Desire (doe ik nog meer met de Iphone ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
- Itunes
- 'firmware update-verbeteringen'
- duur
- accu
- grip-of-death
- duur
- steve jobs heeft al genoeg
O op die manier, ja dat is wel jammer van de iPhone, automatisch woorden verbeterenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn blackberry laat precies dat zien wat ik typt en verbetert niet zonder dat ik dat vraag.
Dingen worden tegenwoordig nieuws OMDAT het getwitterd is. Er is denk ik nog nooit zoveel kulnieuws geweest als nu.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het soms wel leuk om bij te houden op twitter wat er wordt gezegd overonderwerpen die op dat moment gebeuren zeg maar, zo weet je dingen eerder dan dat ze op t nieuws zijn ofzo.
Weet eigenlijk niet waarom ik het twitteren zelf zo leuk vind
Nee, mensen die werkelijk de hele dag door alles vertellen wat ze zien/doen/hore/eten zijn irritant.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef Ripley het volgende:
Ik vermaak me soms hogelijk met sommige overemotionele tweets. En verder is het soms handig als nieuwsbron. Maar het is niet zo boeiend als sommige mensen het kennelijk vinden
Ik heb geen iPhone, dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die irritante ballontjes in je sms/chat (wat is het?). Kan je dat ook uitzetten?
....want een kansloze htc desire is het enige alternatief. Het is echt jammer dat je zo dom bent, anders zou een discussie nog es ergens over kunnen gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, beter bereik met de Iphone dan met bijna iedere willekeurige HTC. Accu gaat onder normaal gebruik ook langer mee dan de HTC Desire (doe ik nog meer met de Iphone ook) en duur is maar relatief
Zoals altijd zeur je weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |