Ik hoor het hem zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
http://twitter.com/#!/stephenfry/status/14376441546276864
Ik sla dat wel over, ik vind dat dat hele twittermedium je gewoon door de strot gedouwd wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kiest zelf wie je volgt, dus hersenscheters hoef je niet te volgen
Jij snapt ook niets van prioritieten hè?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sla dat wel over, ik vind dat dat hele twittermedium je gewoon door de strot gedouwd wordt.
Daarbij, laatst een keer een gebouw ingestort in R'dam. Wordt er zo'n gast geïnterviewd
"Ja, ik zag het gebeuren, dus ik natuurlijk gelijk mijn telefoon gepakt en het op twitter gezet!"
Mongool, bel eerst de hulpdiensten ofzo.
die zitten ook op twitterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sla dat wel over, ik vind dat dat hele twittermedium je gewoon door de strot gedouwd wordt.
Daarbij, laatst een keer een gebouw ingestort in R'dam. Wordt er zo'n gast geïnterviewd
"Ja, ik zag het gebeuren, dus ik natuurlijk gelijk mijn telefoon gepakt en het op twitter gezet!"
Nee, wel van prioriteiten. Leuke typo Q.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij snapt ook niets van prioritieten hè?.
Kluts over een jaar de grootste twitteraar van ons allen, ik zie het gebeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
stephenfry Stephen Fryquote:
Dat geldt natuurlijk met zoveel mediums. Reclames op tv worden je ook door de strot geduwd. Je kiest er zelf voor om dat wel of niet te kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat mijn hersenscheten niet boeiend genoeg zijn om een twitteraccount te hebben. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts over een jaar de grootste twitteraar van ons allen, ik zie het gebeuren
Nou, ik lig dubbel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef CherryLips het volgende:
stephenfry Stephen Fry
OMG - just sent email to a v grand public person & ended "Sending all my love" but mistyped & iPhone word-guessed "sending all my lube" :0
Reclame zap ik weg, telefoon neem ik vaak niet op omdat ik een hekel heb aan bellen en ik heb geen twitter omdat ik dat gewoon kul vind.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk met zoveel mediums. Reclames op tv worden je ook door de strot geduwd. Je kiest er zelf voor om dat wel of niet te kijken
Of een telefoon die afgaat. Je MOET hem niet opnemen. Maar sommige mensen voelen dat wel zo. Dan denk ik: Tsja, da's je eigen probleem
Maar goed, ik ben echt niet van de Twittermafia hoor. Ieder z'n meug toch?
Ik hoor regelmatig: Ik moest zo lachen om wat je nu weer tweettequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat mijn hersenscheten niet boeiend genoeg zijn om een twitteraccount te hebben. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik lach me de ballen uit de broekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Godverdomme de kontkrum uit m'n broek geschud.
Jij bent toch zo Tron 2010 hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
Sowieso beginnen die iPhone-spellingscontrole-grapjes een beetje oubollig te worden.
Echt he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
Sowieso beginnen die iPhone-spellingscontrole-grapjes een beetje oubollig te worden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar ik doelde op het leuk-zijn van Stephen Fry.
quote:
Ik vond het toch best grappig toen mijn telefoon 'godsnaam' veranderde in vissmaakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |