Dan snap ik nog niet wat je bedoelt met dat FC dus haar kind zijn zin geeft als ze er geen echte aandacht aan besteedt en gewoon verder gaat met de maaltijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Dat bedoelde ik net, ik heb die machtsspelletjes vermeden als de pest.
Nooit aan dwangvoeding gedaan, wel resultaat geboekt met geen tussendoortjes.
Doodgekookte spruiten en aangebrande aardappels.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
Tot snot gekookte groente met maizena.
Dé reden dat ik zelf ben gaan koken.
Ik zal jullie de horrorverhalen rondom een stiefmoeder, de verhalen over de hongerwinter en bloembollen eten etc. maar besparen.quote:
Nou, lijkt me anders best boeiend om te horen, over jouw kindertijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
Ik zal jullie de horrorverhalen rondom een stiefmoeder, de verhalen over de hongerwinter en bloembollen eten etc. maar besparen.
Maar het kolenhok heb ik vaak van binnen mogen bewonderen als ik mijn bord met doodgekookte sompige groentes niet leeg at.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn amygdala vind nu dat ik een Wiener Melange verdiend hebMijn prefrontale cortex zegt "niet doen!". Mijn amygdala drukt die gedachten erg sterk de kop in als een soort dictator tijdens de Tunesische opstand! Hence....ik ga even een verdieping lager een kop koffie scoren
Ik las dat er tussendoortjes werden gegeven, en dat hij een uitzondering aan tafel is omdat iedereen wat anders eet, hij gewoon yoghurt eet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Dan snap ik nog niet wat je bedoelt met dat FC dus haar kind zijn zin geeft als ze er geen echte aandacht aan besteedt en gewoon verder gaat met de maaltijd.
En als het ene kind een gezond tussendoortje krijgt (stukje fruit of paprika), dan is het vreemd als ze dat haar andere kind niet zou geven omdat hij 's avonds zijn bord niet leeg eetIk bedoel, denk je dat een 2-jarig kind die link zo legt?
Oh ja die lekkere slimie andijvie van mijn moederquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
Tot snot gekookte groente met maizena.
Dé reden dat ik zelf ben gaan koken.
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
ik lees steeds chlamydia trouwens
[..]
Ik las dat er tussendoortjes werden gegeven, en dat hij een uitzondering aan tafel is omdat iedereen wat anders eet, hij gewoon yoghurt eet.
Nou ja zoiets.
Nee. We gaan niet terug naar de pré-historie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Nou, lijkt me anders best boeiend om te horen, over jouw kindertijd![]()
Ben altijd al dol geweest op geschiedenis
Tis goed FC, iedereen doet het zoals hij/zij dat doet en wil. Ik kan er niet inkijken en het komt niet over zoals ik het bedoel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef freecell het volgende:
Nee
Hij eet groente en fruit als tussendoortjes en soms een rijstwafel.
En hij eet pas yoghurt als iedereen yoghurt eet.
Ik had ook nooit moeite met etenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef freecell het volgende:
Ik viel mijn eten altijd aan. Familietraditie, als je snel eet heb je kans op nog een bord
Maar ik begrijp je ook helemaal niet, echt niet. In mijn ogen doet FC het juist heel erg goed en dan heb jij daar commentaar op omdat het kind nu macht heeft en zijn zin krijgt oid, dat irriteert me.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Tis goed FC, iedereen doet het zoals hij/zij dat doet en wil. Ik kan er niet inkijken en het komt niet over zoals ik het bedoel.
Ow, ik was ook niet geïrriteerd hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis goed FC, iedereen doet het zoals hij/zij dat doet en wil. Ik kan er niet inkijken en het komt niet over zoals ik het bedoel.
Hier ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had ook nooit moeite met etengoh dat is nu gelukkig niet meer te zien
Maar wat nou als je je prakkie verplicht weg moet werken? Eetstoornis?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Kort door de bocht conclusie: slechte eters worden later slanke kinderen, kinderen die alles eten worden te zwaar
Nou, mijn enige case in dit geval is Tara en die heeft geen eetstoornisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Maar wat nou als je je prakkie verplicht weg moet werken? Eetstoornis?
ja zoietsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat nou als je je prakkie verplicht weg moet werken? Eetstoornis?
ook niet best nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef freecell het volgende:
Ook leuk, troost eten doordat je moeder 'snoepje erop' deed.
Gelukkig mijn moeder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |