abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2011 @ 04:49:03 #126
92873 heckler
Morgen is een nieuwe dag.
pi_92260949
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou in ieder geval de pil maar weer gaan slikken. In zo'n situatie moet je geen kind op de wereld willen zetten.
QFT
pi_92270652
WTF=QFT
pi_92271217
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef Angelke het volgende:
WTF=QFT
Een manier om aan te geven dat je het met de quote eens bent.
Quote For Truth
pi_92271454
ah ok was nog niet bekend met die afkorting
pi_92272547
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Als je je eigen gedrag veranderd volgt hij waarschijnlijk vanzelf. Het kost waarschijnlijk wat volhouden (want als jij moeite doet om te veranderen en hij niet meteen daar op reageert moet je wel volhouden) maar investeer in goede gesprekken, lekkere avondjes samen, spannende sex en je uiterlijk.
Daar heb je wel een punt, natuurijk zit je met twee in een relatie, en maak je met twee fouten, maar je eigen fouten zie je zelf niet in!
sla de GOEDE raad echt niet in de wind hoor, maar is soms moeilijk om overal op te reageren als er vele reacties gelijk bijkomen zie je soms dingen over het hoofd, daarom is het leuk dat je soms nog eens terug alles kan doorlezen ;)
pi_92272932
Overigens vind ik de tip van zelf het één en ander ondernemen met je vriendinnen de beste tip die er in dit topic staat. Dan gebeurt en toch wel wat met je, nu is voor hem de buit binnen, is elke dag hetzelfde en weet hij dat hij elk moment van de dag iets met je kan ondernemen en lief voor je kan zijn en doet hij dat daardoor misschien 'onbewust met opzet' niet. Ik was dan nooit zo van de lange relaties vroeger, maar kan mij herinneren dat als het uit was en mijn ex weer een eigen leventje op ging bouwen dat ik haar dan toch weer wat leuker begon te vinden. Niet meteen leuk genoeg om een relatie mee te beginnen, dat was over, maar het deed toch wel wat met me. Dan zal dit in een relatie sowieso ook opgaan is mijn idee.

Of een vakantie samen boeken?
Dan zit je bij elkaar op de lip en laat je je huisje en de gang van zaken even achter je en kan je alles misschien wat samen overleggen of, als je aan het strand ligt, er even rustig over nadenken. Nu blijf je toch een beetje in dezelfde gedachtes en emoties hangen.

Weekendje/week weg kan al voor weinig. Ga overigens niet voor het allergoedkoopste. Anders zit je straks misschien helemaal in een relatiedip omdat alles wat maar mis kon gaan mis gaat. :)

Vaak schept een vakantie meer duidelijkheid. Al kan dat vaak ook zo zijn in negatieve zin, maar goed, dan weet je wel waar je aan toe bent.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:41:23 #132
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_92316219
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ontwijkt hij je gewoon.
Wonderkind :') :')
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')