Misschien moet je de definitie van 'verwijt' eens opzoeken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:01 schreef Angelke het volgende:
ach ga ergens anders iemand dit wijs maken
Dan neem je een spiraal, nuvaring, IETS in ieder geval. De vrouwen hier roepen nog harder dat je aan de pil moet dan de mannen. Ik weet ook wel dat het een kutding is en ik vind het ook lekkerder zonder pil dan met, maar je moet IETS. Trouwens fuck het wat reageer ik hier nog daaaaaag zoek het uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Angelke het volgende:
kijk he ik vond het zo straf dat iedereen maar doorraast over die pil, maar nu ik begin te beseffen dat het hier allemaal mannen zijn verwonderd het mij nietmeer mannen weten gewoon veel minder van anti-conceptie dan vrouwen
Alsof ik (een vrouw btw) niet meteen al zei ga eens wat leuk doen met je ventquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef Angelke het volgende:
weet niet of dit we zo relevant is, maar weeg 61kg en ben 1m83 groot, dus geen dikkertje, al hoe wel die mensen ook gewoon gevoelens hebben hoor! Een foto ga ik hier echt niet posten, doet volgens mij helemaal niet ter zake!
dank u dat er toch nog mensen zijn die nuttig comentaar geven, zoals soempie en frag_adder, is mss wel een goed idee om een uitstapje te maken en op neutraal terrein is het mss wel wat makkelijker om alles eens uit te praten
Dat dus. En dan niet een weekend weggaan om vervolgens alles tijdens dat weekendje weg in het teken te stellen van "Het Probleem". Ga weer ff zorgeloos genieten van elkaar. Dan bouw je een basis om het probleem daarna aan te snijden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan zul je deze raad ook wel in de wind slaan maar ik geef hem lekker toch:
Doe eerst wat leuks met je vent en begin daarna er pas weer over
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef Angelke het volgende:
en goede raad sla ik zeker niet in de wind maar het moet wel raad zijn de rest gaan we vanaf nu gewoon negeren dus doe maar op
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Xennia het volgende:
Heb je al geprobeerd de seks wat spannender te maken? Of sexy lingerie gekocht?
Wat ik bedoelde: probeer eerst even weer een goede sfeer tussen jullie te creeren voordat je Het Probleem gaat bespreken. Anders zal agitatie en frustratie de boventoon voeren in jullie discussie. Gewoon, weer even leuke dingen doen en verliefd worden op elkaar (of een begin daartoe), dan kun je ook meer verwachten van het (oplossingsgerichte!!) gesprek dat je met hem wilt voeren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Angelke het volgende:
ik heb vandaag nog niets kunnen voorstellen, dinsdag is hier altijd een heel drukke dag, toen hij goed terug was van werken, duurde het niet lang of ik moest naar de avondschool vertrekken, en wou die korte tijd niet beginnen over de problemen, omdat ik het niet tussen de soep en de pattaten wil gooien, maar gewoon open en goed erover wil praten, maar als jullie denken dat het beter is om er mee te wachten tot na het weekend zal ik daar zeker rekening mee houden,
maar was aan het denken om er eens een weekende centerparcs van te maken als dat nog vrij is, hij is zot van zwemmen, al vind ik het persoonlijk meer een opgave om te gaan zwemmen dan een ontspanning, maarja 'tis voor een goede zaak dan hebben we het er wel voor over
Goeie vraagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hoe kun je seks spannender maken als de seks nog niet eens bestaat?
dat is ook precies wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: probeer eerst even weer een goede sfeer tussen jullie te creeren voordat je Het Probleem gaat bespreken. Anders zal agitatie en frustratie de boventoon voeren in jullie discussie. Gewoon, weer even leuke dingen doen en verliefd worden op elkaar (of een begin daartoe), dan kun je ook meer verwachten van het (oplossingsgerichte!!) gesprek dat je met hem wilt voeren.
voor de nederlandse topic-volgers....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Angelke het volgende:
....omdat ik het niet tussen de soep en de pattaten wil gooien....
Ik ben hier zeker niet gekomen om maar te horen wat ik zelf wil horen, maar ben hier gekomen om wat nuttige tips te kunnen krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Kabolter het volgende:
Ik zou als ik jou was je niet zo snel aangevallen voelen.
En vooral dan niet te ver vooruit denken/dingen zelf invullen. Als mannen iets irritant vinden en je wilt zo snel mogelijk horen dat jij gelijk hebt moet je dat vooral doen.
Oftewel, zet je emoties even aan de kant. Anders schiet je met dat gesprek nog niks op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |