Daar zeg je wat... We zijn vergeten pics te vragen van TS, anders hadden we wellicht een kort pittig kapsel gezien en gelijk de oorzaak van het probleem geweten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef LoneWanderer het volgende:
Ben je dik geworden TS? Of hij neukt buiten de deur
Succes als alleenstaande moeder straksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Angelke het volgende:
hallo Techno,
Nee dat doet hij altijd als hij thuis is.
Zijn nieuwe hobby is off road gaan rijden met zijn jeep. als hij niet in zijn zetel ligt, zit hij ergens in het veld met dat ding
hij is de laatste tijd gewoon heel gesloten
en sorry maar ik weet best wel wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer niet, er zijn zoveel mensen die niets gebruiken en toch verantwoordlijk zijn en geen kinderen krijgen
er zijn best genoeg andere middelen dan de pil hoor,
Dit, als je er over begint, begin dan niet meteen met dat er iets fout is van zijn kant, kom juist aan met een voorstelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef Soempie het volgende:
TS, probeer toch nog eens te praten met je vriend. Niet door te zeggen dat je denkt dat hij je niet meer ziet staan, want dan zal hij al snel zeggen dat er niks aan de hand is en dat hij alleen maar moe is (lijkt me dat hij dan wel de waarheid kan spreken trouwens). Leg uit wat jij graag wilt in de relatie, boek gewoon een weekend weg en sleur hem mee, etc.
Doen jullie het altijd op die manier? Want dan is er misschien niets om je zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef Angelke het volgende:
ach weet je wat ik trek mijn plan wel zelf van die onnozele hoef ik niet te pikke van een wildvreemde, en ja ik weet goed wanneer ik vruchtbaar ben, dus als je dan een condoom gebruikt ben je even veilig als dat je een pil neemt
en ik hoef mij niet te rechtvaardigen voor jullie
Kan je niet beter eerst een paar hartstikke gezellige leuke dingen doen en dan zeggen dat het ook zo kan? Creëert wat meer goodwill.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef Angelke het volgende:
weet niet of dit we zo relevant is, maar weeg 61kg en ben 1m83 groot, dus geen dikkertje, al hoe wel die mensen ook gewoon gevoelens hebben hoor! Een foto ga ik hier echt niet posten, doet volgens mij helemaal niet ter zake!
dank u dat er toch nog mensen zijn die nuttig comentaar geven, zoals soempie en frag_adder, is mss wel een goed idee om een uitstapje te maken en op neutraal terrein is het mss wel wat makkelijker om alles eens uit te praten
Aha, dus je lijdt aan ondergewicht...misschien heeft je vent geen zin meer in je gratenpakhuisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef Angelke het volgende:
weet niet of dit we zo relevant is, maar weeg 61kg en ben 1m83 groot, dus geen dikkertje, al hoe wel die mensen ook gewoon gevoelens hebben hoor! Een foto ga ik hier echt niet posten, doet volgens mij helemaal niet ter zake!
Probeer je er niets van aan te trekken TS, lopen hier ook gewoon heel veel kansloze figuren rond die maar al te graag topics tegenkomen waarin ze kunnen bashen (pesten). Ik wens je in ieder geval veel succes en hoop dat jij en je vriend weer goed op de rails komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Angelke het volgende:
kijk sorry hoor, maar als jullie je de hele dag maar lopen vervelen en je bezig houden op een forum met mensen te pesten die graag eens hun hart luchten, doe maar zoveel je wil maar ik ben hier weg, zoek maar een ander slachtoffer, hoop dat jullie je eventjes hebben kunnen amuseren
zou jou wel eens willen zien, waarschijnlijk zo een neurd die alles van pc's weet maar nog nooit met een vrouw hebt durven praten
Want ik, en vele anderen in dit topic, zijn inderdaad mannen jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Angelke het volgende:
kijk sorry hoor, maar als jullie je de hele dag maar lopen vervelen en je bezig houden op een forum met mensen te pesten die graag eens hun hart luchten, doe maar zoveel je wil maar ik ben hier weg, zoek maar een ander slachtoffer, hoop dat jullie je eventjes hebben kunnen amuseren
zou jou wel eens willen zien, waarschijnlijk zo een neurd die alles van pc's weet maar nog nooit met een vrouw hebt durven praten
even doorheenbijten, meestal zit er toch wel redelijk nuttige adviezen en vragen tussen die een beter beeld kunnen scheppen over jouw situatie... dat doen we al 11 jaar zo, ongeveerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Angelke het volgende:
Als je man sexueel geen zin meer in je heeft, dan ligt daar doorgaans een hele simpele (oppervlakkige) reden aan ten grondslag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Angelke het volgende:
Het had trouwens wel van belang kunnen zijn. Als jij ineens een stuk dikker was geworden de laatste tijd, had het zomaar gekund dat je vriend je niet meer aantrekkelijk had gevonden en daarom liever met andere dingen bezig is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef Angelke het volgende:
en wat heeft dat er mee te maken of ik nu aan de dikke kant of eerder aan de magere kant ben!
ik heb trouwens een bmi van 20 wat perfect is in je gezondheid van gewicht, heb namelijk gezondheidsleer gehad op school en weet op dit gebied wel waar ik over spreek en niemand is perfect gevormd of gebouwd en die nerd was toch tegen iemand anders, maar kut als mensen je zo aanvallen als je het goed bedoelt he
Iemand vroeg of je dik was geworden. Dat is heel wat anders dan iemand uitmaken voor dikkerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef Angelke het volgende:
ja en dan wordt ik opeens zomaar uitgemaakt voor dikkerd
En dat is zeker niet iemand verwijten neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zeg je wat... We zijn vergeten pics te vragen van TS, anders hadden we wellicht een kort pittig kapsel gezien en gelijk de oorzaak van het probleem geweten.
Klopt, dat is geen verwijt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Angelke het volgende:
[..]
En dat is zeker niet iemand verwijten nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |