Toen deed je nog alsofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hallo, ik las hem ook toen we de leesmap hadden.
Dus dat moeten dan wel HELE goede artikelen zijn geweest!
O is ook weinig mis mee. Daar zei ik het niet voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
weinig mis met een mini hoor
wel met een rood/witte peak mini, toegegeven
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Zeg hallo, ik las hem ook toen we de leesmap hadden.
Dus dat moeten dan wel HELE goede artikelen zijn geweest!
Wie lacht dan het hardst? Patricia of de mongool die het koopt in de hoop haar af te zeiken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat deed ze niet, bleek na afloop, maar daarom kochten veel mensen het wel.
En die lees ik dan wel weer als ik bij jou zitquote:
Dat ziet niet iedere vrouw zo denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
Het is een eer als je als vrouw voor de playboy gevraagd wordt.
Als ik vandaag gevraagd zou worden, zou ik er morgen al in willen staan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ziet niet iedere vrouw zo denk ik
Of nou ja, gevraagd woren misschien wel... maar ook daadwerkelijk met je blue waffle er in gaan staan niet altijd.
Wanneer vragen ze jou?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
Het is een eer als je als vrouw voor de playboy gevraagd wordt.
Zijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie lacht dan het hardst? Patricia of de mongool die het koopt in de hoop haar af te zeiken?
Ik denk dat je er niet altijd een blue waffle aan overhoudt hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ziet niet iedere vrouw zo denk ik
Of nou ja, gevraagd woren misschien wel... maar ook daadwerkelijk met je blue waffle er in gaan staan niet altijd.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En die lees ik dan wel weer als ik bij jou zit
en waarbij ze je vast niet zeiden dat je voor die mini iets van 200 euro bij moest leggen aan eigen bijdrage elke maandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
O is ook weinig mis mee. Daar zei ik het niet voor
Meer dat ik dan blij moest zijn dat ik mini mocht rijden terwijl mijn salaris kut was
Ik zou dat niet willen trouwens, zonder echte reden overigens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik vandaag gevraagd zou worden, zou ik er morgen al in willen staan.
Zou er geen moment over twijfelen, al is het alleen maar omdat ze echt heel mooie foto's maken.
Ik dacht heel onschuldig aan die 3 elfjes (geloof dat het elfjes zijn) maar dat is Winx ofzoquote:
Is niet eng hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
De wat? Ik durf dit niet te Googlen.![]()
Nee maar ik was heel snel klaar met die gastenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
en waarbij ze je vast niet zeiden dat je voor die mini iets van 200 euro bij moest leggen aan eigen bijdrage elke maand
Ik zie nu een fotoshoot voor me, waarbij een grote witte SMEG koelkast openstaat met van die sneeuw die er uit waait en jij dan met alleen een bontjasje aan en verder niks... en dat je dan over een vent in pak loopt die op de grond ligt en omhoog kijktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik vandaag gevraagd zou worden, zou ik er morgen al in willen staan.
Zou er geen moment over twijfelen, al is het alleen maar omdat ze echt heel mooie foto's maken.
of zit je gewoon op werk waar fok met tekst minder erg is danb een kwijlende ventquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je daar spoilers voor wil hebben, moet je wel heel erg aan je eigen twijfelen
Vuige heteroquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... ik fantaseerde en visualiseerde over een naakte Kluts.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |