wat heeft dat met groen haar te maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:27 schreef broer het volgende:
Met Nirvana op je koptelefoon en gaten in je spijkerbroek was je toch 'grunge', niet 'alto'?
Of is dat alweer een generatie eerder?
Oh, dan was ik Grunge.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:27 schreef broer het volgende:
Met Nirvana op je koptelefoon en gaten in je spijkerbroek was je toch 'grunge', niet 'alto'?
Of is dat alweer een generatie eerder?
Weinig tot niets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:27 schreef miss-bakvis het volgende:
wat heeft dat met groen haar te maken?
oke. dan ben ik ook weer bijquote:
En voor je weet, krijg je dan ook nog een OP met de usericoontjes van de vaste posters erin en links naar de vorige delenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef Z het volgende:
Ik vind het een stomme TT. Voor je het weet worden het titels als "LPT: Waar we blabla blabla-en", en daar ben ik tegen.
De horror!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voor je weet, krijg je dan ook nog een OP met de usericoontjes van de vaste posters erin en links naar de vorige delen.
Ik noteer het in Karrels POP.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef Z het volgende:
Ik vind het een stomme TT. Voor je het weet worden het titels als "LPT: Waar we blabla blabla-en", en daar ben ik tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |