Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tijd om te settelen jongen, huisje boompje beestje, monogamie, hypotheekje, nestje bouwen, kindjes opvoeden, woensdagavond bowlen, zondagavond Kliko buitenzetten, de tuin winter- en zomerklaar maken, alleen nog neuken op zondagochtend als de kinderen Pokemon kijken in de woonkamer, de hond uitlaten ook als het regent, boodschappen doen op donderdagavond bij de Digros, op zondagmiddag naar een drukbezochte IKEA (daarom mocht je er sochtends op, als lijmmiddel) en maandagochtend 5 uur gaat de wekker voor een volle werkweek.
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Zitten er nog mensen van 40 jaar en ouder op FOK!? Dat vind ik zo apart, dan heb je toch wel andere/belangrijkere dingen te doen lijkt me
Zoals wat, dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Zitten er nog mensen van 40 jaar en ouder op FOK!? Dat vind ik zo apart, dan heb je toch wel andere/belangrijkere dingen te doen lijkt me
Er is altijd wel een moment te vinden voor FOK!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Waar wil je die vandaan halen? huisje boompje beestje, monogamie, hypotheekje, nestje bouwen, kindjes opvoeden, woensdagavond bowlen, zondagavond Kliko buitenzetten, de tuin winter- en zomerklaar maken, alleen nog neuken op zondagochtend als de kinderen Pokemon kijken in de woonkamer, de hond uitlaten ook als het regent, boodschappen doen op donderdagavond bij de Digros, op zondagmiddag naar een drukbezochte IKEA (daarom mocht je er sochtends op, als lijmmiddel) en maandagochtend 5 uur gaat de wekker voor een volle werkweek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Of mogen mensen van 40 jaar geen vrije tijd hebben?
Vond je dat cliché nou zo leuk verwoord dat je 'm nog maar eens herhaalt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar wil je die vandaan halen? huisje boompje beestje, monogamie, hypotheekje, nestje bouwen, kindjes opvoeden, woensdagavond bowlen, zondagavond Kliko buitenzetten, de tuin winter- en zomerklaar maken, alleen nog neuken op zondagochtend als de kinderen Pokemon kijken in de woonkamer, de hond uitlaten ook als het regent, boodschappen doen op donderdagavond bij de Digros, op zondagmiddag naar een drukbezochte IKEA (daarom mocht je er sochtends op, als lijmmiddel) en maandagochtend 5 uur gaat de wekker voor een volle werkweek.
Maar definieer 'beter' dan eens? Fok is toch gewoon leuk, ook als je de veertig bent gepasseerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen van 40 mogen van mij vrije tijd hebbenMaar in mijn ogen is het raar als je rond je 40e nog op zulke sites zit, als ik kijk naar de 40 jarige mensen in mijn omgeving denk ik niet dat die zoiets doen, ook als ze geen kinderen hebben
, dan hebben ze wel een grote vriendenkring + werk en die vrije tijd die ze hebben kunnen ze (denk ik) wel voor iets beters gebruiken
Op welke sites mag het volgens jou wel dan? En iets 'beters' is uiteraard subjectief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen van 40 mogen van mij vrije tijd hebbenMaar in mijn ogen is het raar als je rond je 40e nog op zulke sites zit, als ik kijk naar de 40 jarige mensen in mijn omgeving denk ik niet dat die zoiets doen, ook als ze geen kinderen hebben
, dan hebben ze wel een grote vriendenkring + werk en die vrije tijd die ze hebben kunnen ze (denk ik) wel voor iets beters gebruiken
Eigen bedrijf, goede cashflow, met de auto door eurpa in de zomer en eindigen met een weekje parijs, bioscoop, uit eten met vrienden, werk/snoepreisjes naar het buitenland, mensen die met jou willen samenwerken, filmen, schrijven, nieuwe dingen bedenken, seks op onverwachte momenten, naar de sauna, goed glas wijn, paar uur per week sporten, flirten in de file, koken, lezen, films en series kijken op tv.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het veel interessanter om eens te lezen hoe je in vergelijkbare steekwoorden jouw alternatieve 40+-dagelijkse bestaan zou typeren.
Kan ook als je in de 20 bent, en als je zo'n leven hebt, denk ik niet dat je nog tijd hebt om op FOK! te zitten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Eigen bedrijf, goede cashflow, met de auto door eurpa in de zomer en eindigen met een weekje parijs, bioscoop, uit eten met vrienden, werk/snoepreisjes naar het buitenland, mensen die met jou willen samenwerken, filmen, schrijven, nieuwe dingen bedenken, seks op onverwachte momenten, naar de sauna, goed glas wijn, paar uur per week sporten, flirten in de file, koken, lezen, films en series kijken op tv.
Zoveel tijd kost het toch helemaal niet om wat te lezen en te posten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Ten 1e van mij mogen hier gerust 40 jarigen op zitten, ik zie geen probleem, ik vind het alleen apart. Ik snap niet waar je de tijd vandaan haalt om eigenlijk op internet doelloze dingen te doen als je (waarschijnlijk) werkt, een huishouden hebt, een vriendenkring, een partner hebt, hobby's enzovoort hebt. Als je een uitkering ontvangt kan ik het overigens wel begrijpen, maar het is niet slecht bedoeld aangezien jullie allemaal over me heenvallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Op welke sites mag het volgens jou wel dan? En iets 'beters' is uiteraard subjectief.
Echt waar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoveel tijd kost het toch helemaal niet om wat te lezen en te posten.
Ik denk dat ik op mijn 40e hier ook nog wel eens kom hoor.
Parttime baan op fietsafstand, lieve vriend, samen een knus huisje met een bescheiden hypotheek maar all mod cons en op loopafstand van de binnenstad, kat op schoot, strippenkaart voor de bioscoop, in het weekend uitgebreid en laat ontbijt op bed, weekendjes weg, vakanties naar Engeland, uit eten als we zin hebben en een goede stapel films en boeken die we nog willen zien/lezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Eigen bedrijf, goede cashflow, met de auto door eurpa in de zomer en eindigen met een weekje parijs, bioscoop, uit eten met vrienden, werk/snoepreisjes naar het buitenland, mensen die met jou willen samenwerken, filmen, schrijven, nieuwe dingen bedenken, seks op onverwachte momenten, naar de sauna, goed glas wijn, paar uur per week sporten, flirten in de file, koken, lezen, films en series kijken op tv.
Je moet je beeld toch maar eens een beetje bijstellen. Het is ook een kwestie van keuze hoe vol je je dagen propt met verplichtingen. Als ik geen tijd meer zou overhouden voor een beetje surfen, zou ik waarschijnlijk binnenkort overspannen raken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ten 1e van mij mogen hier gerust 40 jarigen op zitten, ik zie geen probleem, ik vind het alleen apart. Ik snap niet waar je de tijd vandaan haalt om eigenlijk op internet doelloze dingen te doen als je (waarschijnlijk) werkt, een huishouden hebt, een vriendenkring, een partner hebt, hobby's enzovoort hebt. Als je een uitkering ontvangt kan ik het overigens wel begrijpen, maar het is niet slecht bedoeld aangezien jullie allemaal over me heenvallen.
Precies, lijkt mij ook dat je altijd wel een uurtje of zo iets doelloos moet kunnen doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet je beeld toch maar eens een beetje bijstellen. Het is ook een kwestie van keuze hoe vol je je dagen propt met verplichtingen. Als ik geen tijd meer zou overhouden voor een beetje surfen, zou ik waarschijnlijk binnenkort overspannen raken.
Klinkt ook goed, behalve dan die kat want ik haat katten. Overigens is bovenstaande nog niet allemaal gerealiseerd, grotendeels wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Parttime baan op fietsafstand, lieve vriend, samen een knus huisje met een bescheiden hypotheek maar all mod cons en op loopafstand van de binnenstad, kat op schoot, strippenkaart voor de bioscoop, in het weekend uitgebreid en laat ontbijt op bed, weekendjes weg, vakanties naar Engeland, uit eten als we zin hebben en een goede stapel films en boeken die we nog willen zien/lezen.
Ik val nergens over heen. Ik vond jouw uitspraken apart en daarom stel ik vragen. Het is en blijft jouw mening en ik ga niet oordelen of het slecht of goed is, maar ik mag er wel commentaar over geven lijkt me.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ten 1e van mij mogen hier gerust 40 jarigen op zitten, ik zie geen probleem, ik vind het alleen apart. Ik snap niet waar je de tijd vandaan haalt om eigenlijk op internet doelloze dingen te doen als je (waarschijnlijk) werkt, een huishouden hebt, een vriendenkring, een partner hebt, hobby's enzovoort hebt. Als je een uitkering ontvangt kan ik het overigens wel begrijpen, maar het is niet slecht bedoeld aangezien jullie allemaal over me heenvallen.
Of jij bent straks met 40 een oude lul met een tweetbroek en een spencer aan of je zult een grote verrassing krjgen als je die leeftijd gaat krijgen, namelijk dat je geest niet zoveel gaat veranderen als je zelf nu denkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef iwannabehigh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |