Mannen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik RTL7 de laatste tijd ook gewoon debiel vind, met hun mannenzender
Alleen voor MANNEN. Nou, dat tenenkrommendeStomStommerStomst-programma mogen ze idd lekker helemaal voor zichzelf houden hoor!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik RTL7 de laatste tijd ook gewoon debiel vind, met hun mannenzender
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen!
Bier!
Auto's!
Geweld!
Oorlog!![]()
Voetbal!
Je vergeet:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen!
Bier!
Auto's!
Geweld!
Oorlog!![]()
Voetbal!
Eerste gesprek was door hun recruiter, 2e met recruiter en leidinggevende, en volgende gesprek met recruiter en directeur.quote:
quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
Eerste gesprek was door hun recruiter, 2e met recruiter en leidinggevende, en volgende gesprek met recruiter en directeur.
Ach, het enige wat ik echt kijk op TV is voetbal en soms VI, voor de rest staat ie aan als achtergrond of kijk ik gedownloade films en series.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
Je komt toch wel weer vlak bij mij te werken hè?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerste gesprek was door hun recruiter, 2e met recruiter en leidinggevende, en volgende gesprek met recruiter en directeur.
en weet je ook hoeveel er een 3e gesprek krijgen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
VI is wel erg ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Het enige wat ik op RTL7 kijk is idd VI. Ben ik nu een man?
Nou ja, dat was waar ik dat gesprek vrijdag had, dus hemelsbreed zal het 500m zijn Q.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Je komt toch wel weer vlak bij mij te werken hè?
VI is voor iedereen gewoon grappig volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Het enige wat ik op RTL7 kijk is idd VI. Ben ik nu een man?
Spannendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een soort Top Gear, maar dan over voetbal. Niet alleen het droog opsommen van de techniek, maar ook nog wat loos gelul eromheen zodat het voor iedereen leuk is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
VI is voor iedereen gewoon grappig volgens mij.
Dat filmpje op het eind met die beelden van hem vond ik haast een soort in Memoriam, of ie dood was ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren was wel grappig, ze moesten Johan weer hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |