Ik wil ook heel graag weer een keerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]. Disney. Ik *moet* erheen. Echt. *snel*
Ja daar zorgde ik ook wel voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaf weer een tijdje krediet![]()
Ik lette wel altijd op dat het kon enzo. Deed het bijv juist na een tentamen periode of vlak voordat ze echt ergens heel druk mee zou worden.
Als je date/partner Parijs graag eens wil zien, waarom niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa, spuit fucking 19.
Dat zei ik toch ook niet. Het gaat erom dat als je er vantevoren een budgetreisje van gaat maken dat dat niet romantisch is. Omdat je dan een pauper bent. en parijs is kudt. Ga dan gewoon naar Florence ofzo.
Ben een keertje rond Kerst geweest, geweldigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook heel graag weer een keerMisschien volgend jaar.
Alleen het hebben van een gitaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft ie al gezegd dat ie een gitaar heeft? Dat is een chickmagnet heb ik begrepen.
Parijs is stom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch niet nodig?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft ie al gezegd dat ie een gitaar heeft? Dat is een chickmagnet heb ik begrepen.
Die staat hier ook. Ik zit er niet eens aan vastgeplaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook éénquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is zo duur. Misschien een keer een budgetreisje ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
Neequote:
Pere Lachaisequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeParijs is een overgehypte kutstad.
Oke, het Louvre vind ik leuk, maar alleen om de kunst. En de Notre Dame omdat Notre DameMaar verder... Nee, doe mij maar Rome
Van alle Europese steden staat Parijs idd niet bovenaan mijn todolist.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Parijs is best leuk, maar ik zou liever iets anders kiezen nu, Madrid ofzo.
Duh. Kutnewbie. Natuurlijk is mijn mening een feit als het zulke triviale zaken betreft. Dat jij dat niet snapt is jouw kutnewbieprobleem.quote:
De enige reden dat ik naar Parijs zou willen ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeParijs is een overgehypte kutstad.
Oke, het Louvre vind ik leuk, maar alleen om de kunst. En de Notre Dame omdat Notre DameMaar verder... Nee, doe mij maar Rome
Zomerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil naar Barcelona. In de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |