Dit is niet mijn kamer vriendquote:
Ik vind het een gezellige showquote:
Ik boek m altijd hard in de tram JWZ.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:09 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Het slot van me scooter wil niet meer dichtDus moet met de bus en tram, veel vroeger op
Boss.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:09 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik morgen door de hele school hangen.
baasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:09 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Boss.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik boek m altijd hard in de tram JWZ.
zolang je niet op het vmbo zit vin ik het goed initiatief!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:09 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gymnasiumquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zolang je niet op het vmbo zit vin ik het goed initiatief!
Maar hoe kan je nou voor Feijenoord zijn als je uit Utreg komt? Jouw opvoeding is kkslecht. Kifesh, jij verkoopt jezelf aan Rotterdam.quote:
Ik heb in Deventer, Ter Apel, Almere, Rotterdam en Utrecht gewoond mattie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar hoe kan je nou voor Feijenoord zijn als je uit Utreg komt? Jouw opvoeding is kkslecht. Kifesh, jij verkoopt jezelf aan Rotterdam.
Wat een kkplaatsen zeg, beter niet meer uit Utreg gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:11 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik heb in Deventer, Ter Apel, Almere, Rotterdam en Utrecht gewoond mattie.
Die is nog nooit gedraaid gelukkig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:11 schreef Moira. het volgende:
Oh welke ook leuk is: de dit-is-niet-mijn-winkel-vriend remix van headhunterz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Sowieso nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat een kkplaatsen zeg, beter niet meer uit Utreg gaan.
ik vind 'm wel coolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die is nog nooit gedraaid gelukkig.
MBOquote:
Werken en niet school of studiequote:
vieze racist.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:14 schreef First het volgende:
Mensen ik ga, ik ga Windhoos opnieuw installeren vannacht
Kutnazi kom hier dan vieze.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef First het volgende:
Ok paul we zullen weer lief tegen elkaar doen <3
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef First het volgende:
[..]
Mensen zonder muzieksmaakJe weet niet wat je mist arme jonge
quote:
wtf is een hoolie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Er komen altijd hoolies bij mijn show
En geile groupiesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Er komen altijd hoolies bij mijn show
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:18 schreef Moira. het volgende:
Laatst dacht iemand stoer te doen door te vragen of ik ook zittend plas.
Zonder even na te gaan of ik überhaupt niet anders kan
http://www.webvrouw.nl/staand_plassen/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:18 schreef Moira. het volgende:
Lol, teringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:19 schreef First het volgende:
[..]
[..]
http://www.webvrouw.nl/staand_plassen/
ik moet ook zittend plassen, mag niet te zwaar tillen van de dokterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:18 schreef Moira. het volgende:
Mannengrapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik moet ook zittend plassen, mag niet te zwaar tillen van de dokter
Jep velen malen beter dan die computer herrie van koelkastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Goeden nummer is dit altijd he
Ik was daarbij, ik was bang toenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:22 schreef Ragboer het volgende:
En voor Paultjen, laatste picca. UTREG BUNNIKSIDE HOOLIES!
[ afbeelding ]
Toch zijn piemels chill.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee dus. en zaad kan je ook gewoon halen in het ziekenhuis, heb je nie eens man voor nodig
Tegen Grunn toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik was daarbij, ik was bang toen
Ik heb 2,5 jaar een relatie lieverd. En hij heeft een piemel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dus je wilt wel sex maar geen relatie, ben jij dr zo ene jah![]()
Watquote:
Picsquote:
Toch niet zó lang dat alleen je eikel erin past hè? Dat vind ik dan altijd zielig voor de vent.quote:
Nigga stole my bike.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:26 schreef Ragboer het volgende:
En trouwens, mensen die denken dat ik neger ben![]()
Nee, niet zo lang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch niet zó lang dat alleen je eikel erin past hè? Dat vind ik dan altijd zielig voor de vent.
Dan kan hij er beter gewoon helemaal in passen. Zolang hij maar dik is
Hoezo moet ik dat aan Franneh vragenquote:
Die weet dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dat aan Franneh vragen
Heb je haar gedaan?quote:
Monoooooooooooooooooooooooquote:
Nee, negerlullen zijn lang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik durf Moira niet meer te geven, nu ik weet dat ze negerlullen wil
Beidequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef Moira. het volgende:
Goed heurr. Heb je een dikke of een lange piemel?
Zoek maar in KPDquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef Moira. het volgende:
Wil jij een negerpiemel? Kom dan langs...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef Rockiejj het volgende:
Wat vinden jullie er nou van?
[ afbeelding ]
Ja, naaktquote:
Je was toch geen neger?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wil jij een negerpiemel? Kom dan langs...
Waarom post je dat?quote:
En dan vind ik het al erg als ik domme uitspraken doe wanneer ik lam benquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach, soms doe je een beetje gek na een avondje stappen
Ik ben geen neger, maar als ik een neger moet zijn wil ik wel zwart schminkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je was toch geen neger?
En ik wil geen negerpik
Sex?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef -Datdus- het volgende:
Weten jullie activiteiten buiten de computer?
De domtorenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:30 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ragboer, die dom was wel keistoer
uhm, commedy central kijken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef -Datdus- het volgende:
Weten jullie activiteiten buiten de computer?
jah dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog steeds naar het zelfde scherm.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:33 schreef Monopoly het volgende:
Al meer dan 24 minuten niet meer gerookt
Ik een week niet meer, nu ben ik veel stoerder.quote:
Ik adoreer je aanbidding, maar het is helaas niet sig waardigquote:
Maar als je warme worst wilt... Waar woon je?quote:
goed gewerkt kerel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:33 schreef Ragboer het volgende:
Mijn bier is op, kijk het krat is leeg.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik mis Pixie.quote:
Paultjen, dat vindt je vriendin niet leuk als je met anderen fokmeisjes flirt.quote:
Ik doe niet aan vriendinnen, alleen aan neuckertjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Paultjen, dat vindt je vriendin niet leuk als je met anderen fokmeisjes flirt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vriendinnen, alleen aan neuckertjes
Boterhamzakje, is je pakje Brandaris al bijna op?quote:
Spelerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vriendinnen, alleen aan neuckertjes
Ik rook geen Brandaris. Al is het wel lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Boterhamzakje, is je pakje Brandaris al bijna op?
Camelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik rook geen Brandaris. Al is het wel lekker
Ze komt gewoon niet mee, geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook. Heeft ze nog steeds ban, of is ze nog steeds boos op sommige fokkers ?
Nee, dit is meer BAM!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
'gezelligste' en 'en' zonder hoofdletter
Welke vloe, Mascotte of Rizla?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik rook geen Brandaris. Al is het wel lekker
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ze komt gewoon niet mee, geloof ik
Aldiquote:
Volgens mij had ze maar een week ban. Maar ze vond 't forum kut geworden (wat het in vergelijking met vorig jaar ook is) dus ze trok zich terug tot voornamelijk het fotoboek en af en toe een post op het forum. Maar heb 'r nu een tijd niet meer gesproken en hoorde dat ze ook bijna niet meer op het fobo kwamquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook. Heeft ze nog steeds ban, of is ze nog steeds boos op sommige fokkers ?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hebben jullie het nou over pixie ofzo
Doe haar de groetjes van Monopoly als je haar weer spreektquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij had ze maar een week ban. Maar ze vond 't forum kut geworden (wat het in vergelijking met vorig jaar ook is) dus ze trok zich terug tot voornamelijk het fotoboek en af en toe een post op het forum. Maar heb 'r nu een tijd niet meer gesproken en hoorde dat ze ook bijna niet meer op het fobo kwam
okido gr gr toi toi ha haquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe haar de groetjes van Monopoly als je haar weer spreekt
Ohja, dat was het later idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Pixie is niet boos, sprak dr nog laatst, ze heeft gewoon geen of een megabrakke computer nu
als haar comp Fok! zelfs nie trekt moet ie wel erg brak zijn iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Pixie is niet boos, sprak dr nog laatst, ze heeft gewoon geen of een megabrakke computer nu
Moira en Pixie is een betere combiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef Monopoly het volgende:
Er is niets mis met trio's
Ik doe Myraela en Huppelmuts tegelijk binnenkort
Ja maar jij hebt vriendje enzo, dus dat kan nietquote:
Pixie moet niks weten van piemelsquote:
True thatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Pixie moet niks weten van piemels
Ik heb ook honger jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
True that
I'M HUNGRAAAYYY
[ afbeelding ]
Trustenquote:
ik kan daar zo wel wat mee doen denk ik zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:46 schreef Moira. het volgende:
Doe nou eens iets uit deze eeuw, Paul.
Of dikke 90's muziek
Maar ik ga zo naar bedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
ik kan daar zo wel wat mee doen denk ik zoMaar het word echt een test run.
Op de test stream leek het te werken, maar mixen kan ik nog niet
Moet nog ff goede software daarvoor zoeken
Virtual DJquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
ik kan daar zo wel wat mee doen denk ik zoMaar het word echt een test run.
Op de test stream leek het te werken, maar mixen kan ik nog niet
Moet nog ff goede software daarvoor zoeken
Ik heb na SAM nu edcast, en draai dus nu via winamp, vdj leek een pijn te zijn met mic :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Virtual DJ
Crossfade en sync lock
Bunniksidequote:
Enige nadeel is dat je de mic niet kan uitzetten ( als je geen knop op de zelf mic hebt )quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb na SAM nu edcast, en draai dus nu via winamp, vdj leek een pijn te zijn met mic :S
Maar mixxen in winamp lukt me nog niet echt :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je de mic niet kan uitzetten ( als je geen knop op de zelf mic hebt )
Maar verder is het easy going
Crossfade staat wel aan thoughquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar mixxen in winamp lukt me nog niet echt :S
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef Moira. het volgende:
Paul draai nou eens iets wat mensen van na 1970 ook kennen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:52 schreef Moira. het volgende:
Doe anders The Lonely Islands - I just had sex
Daarom VDJquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar mixxen in winamp lukt me nog niet echt :S
QFT.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:53 schreef _Fanta het volgende:
ik voel me zo fout dat ik moet grinniken om dit liedje
Een handvat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:53 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ] kudos voor degene die weet wat dit is.
slaapmuts voor je eikel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:53 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ] kudos voor degene die weet wat dit is.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef Moira. het volgende:
okido, laatste post in dit topic
beter maak je wel snel een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |