*adem in, adem uit* * MaleDuck geeft NBT een knuffelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben nog best wel moe, mijn wekker ging te laat. dus ik ben aan het werk en heb nog niet gerookt. HELP.
Ik heb ook geen zin vandaag, heb om 9 uur al een overleg. zo vroeg![]()
![]()
Wat had je dan gedacht!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmhmmm heeft wel allemaal met Boobies te maken
CC!quote:
* NBT knuffelt heerlijk terug met MD..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*adem in, adem uit* * MaleDuck geeft NBT een knuffel![]()
Ik om 10 uur, 11 uur en moet nog mn wekelijkse rapportage afmaken
maar ja... het gaat wel goedkomen
Jep, [bassie mode]wat er ook gebeurd altijd blijven lachen[/bassie mode]quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht!
[..]
CC!![]()
![]()
[..]
* NBT knuffelt heerlijk terug met MD..![]()
![]()
![]()
Ohwww, ook al zo vroeg heftig gesprek voeren....
met ons komt het altijd goed toch!
ik ken de boobies niet goed genoeg om te kunnen bepalen of ze al die aandacht waardig zijnquote:
Nou, maak het allemaal maar vlug af, dan kunnen we fokken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, [bassie mode]wat er ook gebeurd altijd blijven lachen[/bassie mode]
en moet voor 10 uur ook nog een aantal narratives maken... dus daar ben ik tussendoor maar mee bezig...
dan moet je in US kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken de boobies niet goed genoeg om te kunnen bepalen of ze al die aandacht waardig zijn
goed plan, heb je al lang niet gesprokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou, maak het allemaal maar vlug af, dan kunnen we fokken!
zaijn ze daar vaak te bewonderenquote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed plan, heb je al lang niet gesproken
vrijdag ofzo heb ik der 1 neergezet daaro..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaijn ze daar vaak te bewonderen
Heb geloof ik 1x een pic gezien
quote:
Ik heb niks liggen, alleen als mijn LG binnenkomt dan ben ik er weer minder...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar ik ga zorgen dat ik nu veel doe, zodat ik vanmiddag wat tijd over heb dan
![]()
ik genoeg... moet nog een planning voor een aanbieding afmaken, mn wekelijkse rapportage, nog een overzicht maken van de geleverde materialen van de klant die over zijn, etc...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb niks liggen, alleen als mijn LG binnenkomt dan ben ik er weer minder...
gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef NBT het volgende:
[..]
vrijdag ofzo heb ik der 1 neergezet daaro..
Hmmm, ga dan maar vlug aan de slag!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik genoeg... moet nog een planning voor een aanbieding afmaken, mn wekelijkse rapportage, nog een overzicht maken van de geleverde materialen van de klant die over zijn, etc...
zijn ze aandachtwaardig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |