Hebbesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik wil die thermosbekers uit de weekaanbiedingMaandag maar eens langs gaan.
Toch niet die zilveren he?quote:
de duurdere, niet dat cheape ding iig... Grijs met een manometer (al sla je me dood, geen idee wat dat is).quote:
Die heb ik in het rood en die is kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand toevallig of ze ook zoiets verkopen???
whehehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging naar de Action voor de kleine blikjes Bonduelle appelmoes.Op!
![]()
Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding.
Ik was al bij de supermarkt geweest dus huize Cat is nu appelmoesloos.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
whehehEn vervolgens bij de supermarkt keihard verder gefaald?
Ik ging vorige week voor een emmer witte verf, daar kwam ik ook mee thuis. Daarbij had ik 2 grote en 2 kleine kwasten, 2 verfrollers en een bak waarin je de verf doet, een potje lak, een laksetje, een lakkwast, schilderstape, stanleymesjesset, schroevendraaierset, terpentine, wegwerpoveralls, handschoentjes en waarschijnlijk nog genoeg andere dingen erbij
zo eentje die niks scherps achterlaat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was al bij de supermarkt geweest dus huize Cat is nu appelmoesloos.![]()
En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen.
Zwartequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Jaa die heb ik ook!Heb een blauwe, jullie dan?
Geel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Jaa die heb ik ook!Heb een blauwe, jullie dan?
Vert pre appelmoes van de Action is anders ook uitstekendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen.
i het wat, dat minitofzuigertje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging naar de Action voor de kleine blikjes Bonduelle appelmoes.Op!
![]()
Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding.
Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.
Hij doet het best leuk. Er waren ongeveer 12 variaties. Ik heb een rooie met eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
i het wat, dat minitofzuigertje?
Ik vinnum zo liehief
Dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |