abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93156043
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 17:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik wil die thermosbekers uit de weekaanbieding :D Maandag maar eens langs gaan.
Hebbes :D Gelijk 3 gekocht. En neutral allesreiniger, een fietspomp, keukenrollen en divers snoep :D
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:30:15 #177
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_93156180
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

een fietspomp
Toch niet die zilveren he? :{
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_93157030
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Toch niet die zilveren he? :{
de duurdere, niet dat cheape ding iig... Grijs met een manometer (al sla je me dood, geen idee wat dat is).
pi_93157116
Ik heb ook een fietspomp van de Action, zo'n ouderwetse met een plankje eronder, daar ben ik na 2 jaar nog steeds erg tevreden over :)
pi_93163331
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]

Weet iemand toevallig of ze ook zoiets verkopen???
Die heb ik in het rood en die is kut ;( De slang pas er niet goed op, dus hij zuigt valse lucht aan en dat maakt me toch een teringherrie. Ik kan zo niet zien of die dezelfde kwaliteit is trouwens.
En hij zuigt zoveel lucht langs de verkeerde kant aan dat bij de borstelkop niks meer zuigt :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93163370
Oh mijn rooie is niet van de Blokker trouwens, ik denk Action of anders Big Bazar (of een andere el cheapo winkel).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93163462
Morgen eens even carnaval shoppen bij de action.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_93164418
Hehe, wat lees ik altijd geniale reacties hier. Volgens mij zijn de Actions buiten Amsterdam een stuk toffer en gezelliger. Ondanks dat ze vaak tof zijn wil ik er altijd zo snel mogelijk uit, wat een tyfus bende en drukte die Action in Amsterdam West. Wel twee fotolijstjes gescoord! :)
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_93168038
Weet iemand al waar die action in den haag komt??
pi_93169032
Ik ging naar de Action voor de kleine blikjes Bonduelle appelmoes. :9 Op! :'(

Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93169523
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:

Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding. :')
wheheh :D En vervolgens bij de supermarkt keihard verder gefaald? :D

Ik ging vorige week voor een emmer witte verf, daar kwam ik ook mee thuis. Daarbij had ik 2 grote en 2 kleine kwasten, 2 verfrollers en een bak waarin je de verf doet, een potje lak, een laksetje, een lakkwast, schilderstape, stanleymesjesset, schroevendraaierset, terpentine, wegwerpoveralls, handschoentjes en waarschijnlijk nog genoeg andere dingen erbij :')
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_93170865
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef princess-a het volgende:

[..]

wheheh :D En vervolgens bij de supermarkt keihard verder gefaald? :D

Ik ging vorige week voor een emmer witte verf, daar kwam ik ook mee thuis. Daarbij had ik 2 grote en 2 kleine kwasten, 2 verfrollers en een bak waarin je de verf doet, een potje lak, een laksetje, een lakkwast, schilderstape, stanleymesjesset, schroevendraaierset, terpentine, wegwerpoveralls, handschoentjes en waarschijnlijk nog genoeg andere dingen erbij :')
Ik was al bij de supermarkt geweest dus huize Cat is nu appelmoesloos. :'(
En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen. }:|
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93171136
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen. }:|
zo eentje die niks scherps achterlaat?
Die is echt goed, we hebben em al dik 3 jaar, en hij werkt nog perfect _O_
pi_93173913
Jaa die heb ik ook! :D Heb een blauwe, jullie dan? :9
pi_93175123
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Zwarte :D
pi_93175278
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Geel! *O*
pi_93187881
Zwart hadden ze dit jaar niet! :o Alleen geel, blauw en rood :) En hij werkt goed!! Heb er een blik ham met onmogelijke bochtjes mee opengemaakt *O* Alleen niet helemaal zonder kracht :P Maar goed, hij doet het prima!
pi_93188505
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vert pre appelmoes van de Action is anders ook uitstekend :9
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:29:36 #194
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_93189721
ik heb ook zo'n blauwe! al 2 en een half jaar. Al dat ding ooit stuk gaat ben ik 2 weken in de rouw.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_93189757
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:

i het wat, dat minitofzuigertje?
Ik vinnum zo liehief O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:51:18 #196
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_93190431
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_93219864
Ik maak alles open met een electrische blikopener *O* ...handjes hebben niet genoeg kracht meer voor het betere "handwerk" :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93222637
quote:
4s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.
Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 21:25:32 ]
pi_93227311
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:30 schreef vamperotica het volgende:

[..]

i het wat, dat minitofzuigertje?
Ik vinnum zo liehief O+
Hij doet het best leuk. Er waren ongeveer 12 variaties. Ik heb een rooie met een }:| gezichtje. _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.
Dat. :Y Geen scherpe randjes, geen vieze opener en je kunt de bovenkant gewoon echt op het blikje terugduwen. Helemaal luchtdicht is het natuurlijk niet afgesloten, maar goed genoeg om een half blikje voor een volgende keer te bewaren.
pi_93233255
Ik heb ook zo'n bureaustofzuigertje gehaald, de paddenstoel. Verder ook nog een koptelefoon, rol ducttape en bhbandklemdingetjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')