ja ik ben niet zo'n nerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee.VGA kabels zijn anders, en die hebben ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Bij de wegwerp bekertjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef F_PT het volgende:
hebben ze wegwerp schaaltjes/bakjes bij de action? voor feestjes enzo, voor chips, nootjes etc...
maar ook kleinere voor sausjes..
Je kan alles weggooien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef Miendientje het volgende:
Ze hebben iig van dat kinderfeestjes spul maar ook voor grotemensen feestjes. iig van die schalen ed voor slades. Bakjes weet ik zou niet, maar anders koop je gewoon de goedkoopste die ze hebben, die kun je ook weggooien.
En nu? Ik zag tot mijn stomme verbazing dat er nu 5 het weer doen. De 6e niet, die is gebroken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De mijne doen het heel af en toe ineens weer een avondje, en dan weer dagen niet, heel vreemd
Was die niet overleden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef tomaat52 het volgende:
Heb er laatst ook een bootje gekocht, voor in de zomer.
Overleden?! huh?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Was die niet overleden?![]()
Aan het einde van de middag nog even langsgeweest. paar bollen wol, een strooier voor de hagelslag(ik ben heel goed in het vernielen van de schenkopening in die kartonnen pakken) en, wat ik dacht, chocoladeverrassingseieren...nou dat was een verrassing
...geen chocolade maar gewoon een plastic ei met wat vage snoepjes erin en een poppetje.
Als zijnde lek?quote:
het zegt mij inderdaad niks.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Als zijnde lek?Volgens mij heb ik hier wel eens een berichtje gelezen van een bootje dat het niet zo lang had volgehouden maar dat zal jij dan wel niet zijn geweest als het je niets zegt.
![]()
Klinkt wel fout.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef sararaats het volgende:
ik ben naar de action geweest !!!
ik kan weer sterren hangen
Als het nou nog tegen de Kerst aan zou lopen zou ik je begrijpen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef sararaats het volgende:
ik ben naar de action geweest !!!
ik kan weer sterren hangen
Aha, dat zegt me veel meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef sararaats het volgende:
Ik bedoel Glow in the dark sterrekes
Pizzapan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:19 schreef Mercer het volgende:
Heeft er iemand al zo'n pizzapan gehaald voor tien euro, zou dat goed werken?In de oven worden die pizza's altijd zo niet lekker bij mij(lees keihard).
![]()
Volgens mij heb ik geen normale bakpan die groot genoeg is daarvoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Pizzapan?
Ik maak pizza's altijd in de koekenpan(geen oven) en ze worden altijd lekker.
Doe ze wel eerst 4 mins in de magnetron want anders duurt het zo lang...
Zit er een deksel bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |