Persoonlijk vond ik de Action aan de Lelyweg en in Velp nog best te doen. Maar niet die in de Steenstraat. Bleh.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef tomaat52 het volgende:
Bij de Action in Arnhem lopen alleen maar hoofddoekjes rond met schreeuwende blagen.

Ik ga liever naar de Action in Zevenaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de Action aan de Lelyweg en in Velp nog best te doen. Maar niet die in de Steenstraat. Bleh.

Klantenservice? Ik heb nog nooit een klantenservice bij een Action gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag bij de Action geweest en de zaak nog niet eens in geweest.
Ik moest batterijen hebben en om een of andere reden hangen die bij de klantenservice (die nog voor de kassa zit). Dus ik kon de rij bij de kassa mooi overslaan.

Ik was laats in Assen bij de Action, daar hadden ze inderdaad een aparte balie voor de klantenservice. Bij de Actions waar ik normaal kom hebben ze dat inderdaad niet. Daar hangen de batterijen gewoon bij de kassa.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klantenservice? Ik heb nog nooit een klantenservice bij een Action gezien.
Ben net ook weer even geweest.
2 bloempotten
Steekschuim
2 afwasborstels
Houten bakje
Schade: 8,40

In Zevenaar niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef GimmeGore het volgende:
Hier in Enschede hebben zo ook zo n klantenservice. Stiekem best wel handig

Tuin decoratie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef WinnieWana het volgende:
Ik kom niet vaak bij de Action, maar als ik er ben dan ga ik wel helemaal los
Vandaag gekocht:
6 grafkaarsen
schade 27,42

quote:

Die klomp heeft geen afvoergaatjes hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef WinnieWana het volgende:
Ik kom niet vaak bij de Action, maar als ik er ben dan ga ik wel helemaal los
Vandaag gekocht:
6 grafkaarsen
klomp bloempot
bloempotje met zo`n schoolbordje erboven
pasen decoratiezooi
solarvogeltje voor in de tuin
zak spekjes
nog meer kaarsen
schade 27,42
 , pas dus op dat je de plant niet gaat "verzuipen" (of gewoon proberen er een gaatje in te boren , dat kan ook
 , pas dus op dat je de plant niet gaat "verzuipen" (of gewoon proberen er een gaatje in te boren , dat kan ook  )
 )

en kijk uit met vorst. de mijne zijn kapotgevrorenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Die klomp heeft geen afvoergaatjes hè, pas dus op dat je de plant niet gaat "verzuipen" (of gewoon proberen er een gaatje in te boren , dat kan ook
)

Die hadden ze bij Big Bazar ook, en ook met badeendjes, heb ik als verhuiskadootje gekocht voor iemand, met schoonmaakspullen erin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:01 schreef Miendientje het volgende:
Vanmiddag een super leuke doorzichtige emmer gekocht met visjes er op voor ¤2,49. Schoonmaken wordt nu een stuk leuker

quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
ze hebben ook weer die solarlichtjes die je in de grond kan prikken.
nu verkopen ze ze los, vorig jaar zaten ze nog in een doos van 5.
iedere keer als ik bij de action ben, breng ik er een paar mee.
toen er 15 in de tuin stonden vond ik het wel welletjes
en toen vond ik nog 3 dozen van die dingen in de schuur
ik heb nu mijn eigen landingsbaan

Dan maak je nog eens wat mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
och als de tuin ooit helemaal op orde is, kan ik er rustig een stuk of 50 kwijt
dus ik blijf stug ieder bezoek 2 van die dingen meenemen
totdat er natuurlijk ineens een boeing in de tuin staat

Een keertje wat anders!quote:

Goed idee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die hadden ze bij Big Bazar ook, en ook met badeendjes, heb ik als verhuiskadootje gekocht voor iemand, met schoonmaakspullen erin.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |