Oh, je buurjongenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nou kijk een hele goeie vriend van mij (Rhett) die werd altijd heel erg gepest enzo.
Want Bryan ging dan altijd Rhett opwachten na school, en dan was Rhett heel bang en die ging snel naar de meisjes wc's rennen, omdat hij dacht dat ie daar dan veilig was, maar toen kwam Bryan eraan met een bus purschuim en die spoot alles over het wchokje heen, en dan zat Rhett helemaal onder die baggerdus nu wil iedereen hem terugpakken!
nee, hij komt uit Spakenburg en ik uit Soestquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef Kwalberto het volgende:
http://www.griffiti.nl/in(...)rticle&id=2&Itemid=3
Komt me bekend voor
ja dat is wel een goeie!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef KAst het volgende:
Kijk of je em er bij kan lappen tijdens een toets, probeern het zo te laten lijken dat hij degene was die contact legde en dat hij een 1 krijgt.
whahahha voor dat botje? nou neeee helaas spijtiggggquote:Op maandag 31 januari 2011 23:30 schreef Kwalberto het volgende:
Maar TS eigenlijk ben je gewoon bang voor Bryan
Waarom verstop je je dan op het damestoilet?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:44 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
whahahha voor dat botje? nou neeee helaas spijtigggg
Terecht wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef Aethereal het volgende:
Jesus, krijgen we weer zo'n vmbo-bash topic...
Gepest vroeger?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef Taartjeh het volgende:
En om dat iedereen hem haat moet ts hem ook haten omdat ts een allemans kereltje is, en dus de zwakken gaat klieren.
TS zoek eens een gelijkwaardige competitie.
ik ben rhett niet hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Waarom verstop je je dan op het damestoilet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |