Je bent volwassen, ga er dan volwassen mee om! Dan stapt ze je bus maar in, als je maar normaal kan doen tegen elkaar.. Werkt het niet.. nee is nee en ja is ja.. so be itquote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar als het echt mis gaat kan ik d'r dus slecht ontwijken.. Ik kan moeilijk tegen m'n baas zeggen dat ik een bepaalde route niet wil rijden omdat zij daar dan op de bus stapt..
Ik snap hetquote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar begrijp je de context?
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan hier niks meer zeggen over het nemen van kinderen
quote:
Been there done thatquote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Stom dat ik dit zeg, nu mijn angst deels werkelijkheid is geworden omdat ik iets afkapte uit de angst dat het afgekapt zou raken oid...
Maar ik meen het wel
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap het
Ik wil 2 kinderen voor mijn 30e!![]()
And you got them!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap het
Ik wil 2 kinderen voor mijn 30e!![]()
Genoeg keuze uit lekkere mannen hierquote:
And proud of itquote:
Van wie? Je gaat (in de meeste gevallen, helaas niet altijd) bewust met iemand naar bed, dat doe je op een bepaald niveau bewust zonder voorbehoedsmiddelen of in een staat dat je kan weten dat ze niet goed werken, en zelfs daarna heb je de keuze om het kind geboren te laten worden.quote:
Mannen worden niet volwassen, alleen het speelgoed wordt duurder.. Das al zo vaak gezegdquote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent volwassen, ga er dan volwassen mee om! Dan stapt ze je bus maar in, als je maar normaal kan doen tegen elkaar.. Werkt het niet.. nee is nee en ja is ja.. so be it
Niet geheel met je eensquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van wie? Je gaat (in de meeste gevallen, helaas niet altijd) bewust met iemand naar bed, dat doe je op een bepaald niveau bewust zonder voorbehoedsmiddelen of in een staat dat je kan weten dat ze niet goed werken, en zelfs daarna heb je de keuze om het kind geboren te laten worden.
Lijkt mij allemaal nogal een bewust geheel, en weinig krijgen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor je 36e dan? Of wordt dat ook al krap?
So fucking truequote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mannen worden niet volwassen, alleen het speelgoed wordt duurder.. Das al zo vaak gezegd
Wat let je?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan mag ik wel opschieten, moet ik binnen een maand knocked up zijn
Je mag best een kind zijn hoor, maar je gedraagt je een beetje als een bange puberquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mannen worden niet volwassen, alleen het speelgoed wordt duurder.. Das al zo vaak gezegd
kan geregeld wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Not it!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |