quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat is dus idd compleet de verkeerde instelling. Ik doe wel mijn best, maar hou wel in mijn hoofd, proberen kan altijd, en als het niks wordt, heb ik het iig geprobeerd.
Nou dat maakt je toch niet meteen saai?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ben gewoon niet `gezellig´. Ik hoef niet per se naar de andere kant van de wereld. Ik vermaak mij prima in Nederland en de rest van Europa.
Dat klopt en dat zal ook een serieus standpunt/wens van hem zijn maar verder vind ik het nog niet nodig om daar nu echt gesprekken over te gaan hebben. Ik weet nog niet wat ik wil en dat hoef ik nu ook nog niet te weten. Ik weet wat hij wil en daar heb ik nu nog geen boodschap aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de zijne? Daar had je het laatst over toch?
Ja true, d'r is er eentje waar ik het eventueel wel bij zou willen proberen.. Alleen vind ik het tricky omdat het een "klant" is..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat is dus idd compleet de verkeerde instelling. Ik doe wel mijn best, maar hou wel in mijn hoofd, proberen kan altijd, en als het niks wordt, heb ik het iig geprobeerd.
Het ging toevallig erover dat hij voor zijn 30e kinders wilt.quote:
Ik praat eigenlijk nooit over mijn begrafenis...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ging toevallig erover dat hij voor zijn 30e kinders wilt.Het was een gewoon gesprek zoals je ook weleens praat over je begrafenis.
Ga er gewoon voor! En werkt het niet.. ga verder..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja true, d'r is er eentje waar ik het eventueel wel bij zou willen proberen.. Alleen vind ik het tricky omdat het een "klant" is..
Ik wil ook geen kinderen. Nooit.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef vencodark het volgende:
Dat klopt en dat zal ook een serieus standpunt/wens van hem zijn maar verder vind ik het nog niet nodig om daar nu echt gesprekken over te gaan hebben. Ik weet nog niet wat ik wil en dat hoef ik nu ook nog niet te weten. Ik weet wat hij wil en daar heb ik nu nog geen boodschap aan.
Ik bedoel maar, dat je er toevallig over praat wil niet zeggen dat het plannen zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik praat eigenlijk nooit over mijn begrafenis...
Zoiets kan je niet plannen, lijkt mequote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ging toevallig erover dat hij voor zijn 30e kinders wilt.Het was een gewoon gesprek zoals je ook weleens praat over je begrafenis.
Daar ben ik heel makkelijk in.. Ik wil geen jank festijn, voor de rest doen ze maar wat ze willen.. Ik heb geen voorkeur voor begraven of cremeren, ik maak het toch niet mee als het goed is..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja leuk heh?! Ik laat hem gewoon staan uit respect voor de maker!
En denk sowieso tot met de paasdagen
Ik weet het nog helemaal niet en daar sta ik nog niet bij stil. Relatie heeft echt nog niet zo'n serieuze ondertoon.quote:
Beter tig keer op je bek gaan en 1x succes dan het nooit proberen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga er gewoon voor! En werkt het niet.. ga verder..
Je moet dingen niet bij voorbaat laten omdat je bang bent dat het misschien niet gaat werken!
Dan laat je je "lijden" door je angst.
Nee, maar begrijp je de context?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoiets kan je niet plannen, lijkt me
Mjah, maar als het echt mis gaat kan ik d'r dus slecht ontwijken.. Ik kan moeilijk tegen m'n baas zeggen dat ik een bepaalde route niet wil rijden omdat zij daar dan op de bus stapt..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga er gewoon voor! En werkt het niet.. ga verder..
Je moet dingen niet bij voorbaat laten omdat je bang bent dat het misschien niet gaat werken!
Dan laat je je "lijden" door je angst.
Tja, dat is dus jouw keuze. Met wie je daar ook over praat, het wil niet zeggen dat je al regelingen moet treffen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik heel makkelijk in.. Ik wil geen jank festijn, voor de rest doen ze maar wat ze willen.. Ik heb geen voorkeur voor begraven of cremeren, ik maak het toch niet mee als het goed is..
Zorg ervoor dat het niet echt mis gaat. Doe het op een manier waarop zij nog steeds op een normale manier bij je in de bus kan stappen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar als het echt mis gaat kan ik d'r dus slecht ontwijken.. Ik kan moeilijk tegen m'n baas zeggen dat ik een bepaalde route niet wil rijden omdat zij daar dan op de bus stapt..
Ik snap het welquote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, dat je er toevallig over praat wil niet zeggen dat het plannen zijn.
Nou, volgens de ads kun je dat niet vroeg genoeg doenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, dat is dus jouw keuze. Met wie je daar ook over praat, het wil niet zeggen dat je al regelingen moet treffen.
Stom dat ik dit zeg, nu mijn angst deels werkelijkheid is geworden omdat ik iets afkapte uit de angst dat het afgekapt zou raken oid...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beter tig keer op je bek gaan en 1x succes dan het nooit proberen.
Je bent volwassen, ga er dan volwassen mee om! Dan stapt ze je bus maar in, als je maar normaal kan doen tegen elkaar.. Werkt het niet.. nee is nee en ja is ja.. so be itquote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar als het echt mis gaat kan ik d'r dus slecht ontwijken.. Ik kan moeilijk tegen m'n baas zeggen dat ik een bepaalde route niet wil rijden omdat zij daar dan op de bus stapt..
Ik snap hetquote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar begrijp je de context?
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan hier niks meer zeggen over het nemen van kinderen
quote:
Been there done thatquote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Stom dat ik dit zeg, nu mijn angst deels werkelijkheid is geworden omdat ik iets afkapte uit de angst dat het afgekapt zou raken oid...
Maar ik meen het wel
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap het
Ik wil 2 kinderen voor mijn 30e!![]()
And you got them!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap het
Ik wil 2 kinderen voor mijn 30e!![]()
Genoeg keuze uit lekkere mannen hierquote:
And proud of itquote:
Van wie? Je gaat (in de meeste gevallen, helaas niet altijd) bewust met iemand naar bed, dat doe je op een bepaald niveau bewust zonder voorbehoedsmiddelen of in een staat dat je kan weten dat ze niet goed werken, en zelfs daarna heb je de keuze om het kind geboren te laten worden.quote:
Mannen worden niet volwassen, alleen het speelgoed wordt duurder.. Das al zo vaak gezegdquote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent volwassen, ga er dan volwassen mee om! Dan stapt ze je bus maar in, als je maar normaal kan doen tegen elkaar.. Werkt het niet.. nee is nee en ja is ja.. so be it
Niet geheel met je eensquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van wie? Je gaat (in de meeste gevallen, helaas niet altijd) bewust met iemand naar bed, dat doe je op een bepaald niveau bewust zonder voorbehoedsmiddelen of in een staat dat je kan weten dat ze niet goed werken, en zelfs daarna heb je de keuze om het kind geboren te laten worden.
Lijkt mij allemaal nogal een bewust geheel, en weinig krijgen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor je 36e dan? Of wordt dat ook al krap?
So fucking truequote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mannen worden niet volwassen, alleen het speelgoed wordt duurder.. Das al zo vaak gezegd
Wat let je?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan mag ik wel opschieten, moet ik binnen een maand knocked up zijn
Je mag best een kind zijn hoor, maar je gedraagt je een beetje als een bange puberquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mannen worden niet volwassen, alleen het speelgoed wordt duurder.. Das al zo vaak gezegd
kan geregeld wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Not it!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Genoeg keuze uit lekkere mannen hier
Dus iemand die doelbewust in 1 klap of vrij snel zwanger raakt die neemt een kind...en iemand als Tally die de nodige moeite heeft moeten doen en jaren wachten...die krijgt een kind?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van wie? Je gaat (in de meeste gevallen, helaas niet altijd) bewust met iemand naar bed, dat doe je op een bepaald niveau bewust zonder voorbehoedsmiddelen of in een staat dat je kan weten dat ze niet goed werken, en zelfs daarna heb je de keuze om het kind geboren te laten worden.
Lijkt mij allemaal nogal een bewust geheel, en weinig krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |