24 uur met... is op tv, das soms best interessantquote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Komt dr iets leuks op vanavond?
Zo leuk als gisteren wordt het natuurlijk niet meer he
Ik zie jou wel aan voor een Oognip vernederende TT met mn gtstquote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik was ook voor een Ruud de Wildvernederende TT, you go Ynske
Heeee heb jij de bijdehandjes binnengehouden en niet uitgequote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen lapo voor oh-oh tast de diclo ook je reactie snelheid aan?
Ho ho, dat zou Ynske gedaan kunnen hebben, ik heb dr niks lulligs over gezegd, ik vond je dapper, maar gelukkig ben je niet domquote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zie jou wel aan voor een Oognip vernederende TT met mn gtst
Hahaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, dat zou Ynske gedaan kunnen hebben, ik heb dr niks lulligs over gezegd, ik vond je dapper, maar gelukkig ben je niet dom
Gawd, just shoot me nowquote:
Dus ik lees: tast de dildo ook je reactiesnelheid aan?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen lapo voor oh-oh tast de diclo ook je reactie snelheid aan?
Nah, kunstjes leren kan elke aap!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
HahaWat moet ik er voor doen zodat je me niet meer dom vindt? Mijn rekentoets morgen halen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik lees: tast de dildo ook je reactiesnelheid aan?
Sorry
Ze had wel iets aan d'r lies, toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik lees: tast de dildo ook je reactiesnelheid aan?
Sorry
Ik hoop dat het aan mn medicatie ligt en niet aan jou maar tis weer echt lottekoekies voor mequote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
ben man én hond nog steeds kwijt maar heb er woont een leuke alleenstaande mams mét blond engeldochtertje om de hoek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |