abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93924866
Wat voor ledikant heb je nu eigenlijk in de kamer van Elin staan? Dat kun je zeker niet ombouwen?

Wij hebben er trouwens twee keer een tweedehands ledikant voor gebruikt. Het eerste was van de Prénatal en het tweede van de Ikea.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93924955
Oh ik heb misschien nog wel een mooie wieg. Moet ik ff m'n moeder bellen want hij staat in de opslag voor de vlooienmarkt. ( hoop ik anders is hij naar de hoeve)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93925178
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor ledikant heb je nu eigenlijk in de kamer van Elin staan? Dat kun je zeker niet ombouwen?

Wij hebben er trouwens twee keer een tweedehands ledikant voor gebruikt. Het eerste was van de Prénatal en het tweede van de Ikea.
Elin heeft een prénatalbedje in haar kamer maar die laat ik liever staan. Eventueel gaat ze straks overdag wel op haar kamertje slapen.

Tico wat wil je daarvoor hebben? en foto?
hoelang kunnen ze nou eigk in een wieg? Elin is nu al 57 cm. ik denk dat een wieg voor ons wel practischer is ivm ruimte
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93925221
Nee ik moet ff bellen w8
pi_93925467
:') hij staat gewoon in de kelder. Je mag m in bruikleen. In juli gaan we naar de vlooienmarkt dan is Elin er al lang uitgegroeid joh.
pi_93925890
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Ticootje het volgende:
:') hij staat gewoon in de kelder. Je mag m in bruikleen. In juli gaan we naar de vlooienmarkt dan is Elin er al lang uitgegroeid joh.
_O-
die kelder van jou heeft mythische proporties inmiddels haha. Maar kan ik er een cosleeper van bouwen? mag er eventueel een gaatje in geboord worden om het ding te verlagen? als k em sloop koop ik hem wel van je :P

het zou me verbazen als we het tot juli uit zouden houden ja :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93926062
Hmmmm. Ik weet niet, het zou wel kunnen denk ik. Als je goede stevige bevestiging maakt aan de ontbrekende kant moet het kunnen. Verlagen is onmogelijk.
pi_93926297
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef Ticootje het volgende:
Hmmmm. Ik weet niet, het zou wel kunnen denk ik. Als je goede stevige bevestiging maakt aan de ontbrekende kant moet het kunnen. Verlagen is onmogelijk.
ok, ik ga ff met B. overleggen als ie thuis is vanaaf
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93926347
Foto van het ding staan ergens op Hyves wel. Witte hoge wieg. Lijkt op ledikant, maar tis een wieg.
Fotoalbum van leyla, met oranje klamboe erover.
pi_93926428
Ik kan alleen niet morgen komen brengen. Ben alleenig en ik vind het al genoeg uitdaging om boodschappen te doen me 2. En leyla is nog veel te verkouden.
pi_93928250
nee joh gek, sowieso komen we m dan wel halen :)

ik moet even zien of het handig is, nu staat de kinderwagen naast ons bed namelijk. T grote voordeel van een co-sleeper zou zijn dat ik het bed niet uithoef om de speen terug te doen of voor de voedingen. Als dat met t wiegje niet gaat maakt het weinig verschil of ze nou in een wieg of in de wagen ligt en hoeft er ook niet met spullen gesleept te worden. straks sloop ik het :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93928738
Ja boeie als het stuk gaat, had het maar geen wieg moeten worden. Nou denk maar ff na.
pi_96812335
Ik vind dit echt een super idee!
Bedankt Claudia dat je mij op dit topic attendeerde! ik vind de gulliver bedje van ikea ook handig!

Trouwens, kan je kind zich niet bezeren aan de spijlen? met de voet klem zitten ofzo?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96812538
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:07 schreef bitterend het volgende:
Trouwens, kan je kind zich niet bezeren aan de spijlen? met de voet klem zitten ofzo?
Ja, als je kind gaat bewegen kan dat wel, vooral bij kinderen die gaan rollen. Maar dat duurt in de regel wel een tijd, hoor. Van echt bezeren is hier nooit sprake geweest.

Oh, en als ze kunnen staan gaan ze ook in bed staan en kunnen ze hard vallen. :+ Mijn schooonzus is om die reden het campingbedje gaan gebruiken toen haar zoon ouder werd.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:56:24 #40
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_99593713
Ik ben om (niet dat dat enige moeite kostte ;) ), ik wil ook een co-sleeper.
Nu hebben wij een groot ledikant in de babykamer, waar de zijkant heel makkelijk uit kan en de bedbodem kan ook 'hendig' verlaagd worden. Het enige nadeel is dat het hoofd- en voeteneind dicht zitten, dus daar valt niets aan te binden. Wel aande lattenbodem zelf, met een spandband moet het dan aan ons bed komen te zitten. Of zie ik iets over het hoofd?

Het enige nadeel dat ik kan bedenken dat mijn sloffen niet meer naast mijn bed kunnen staan (en een evt spuugemmer :P ) Wat mij betreft staat hij er morgen al (die sleeper dan he), want dat lijkt me toch een stuk luxer dan die losse wieg op de kamer bij ons.

De komende tijd staat de wieg dan op de babykamer, daarna evt het campingbedje voor die keren dat er daar geslapen wordt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 17 juli 2011 @ 22:13:57 #41
94046 PM-girl
pi_99594790
Ik kwam met Google ook nog deze tegen, dat is ook handig! Moet je wel een breed bed hebben! (of je partner eruit rollen :P )
*
pi_99595054
Gewoon zo'n veiligheidsrekje langs je bed, evt later te gebruiken voor t peuterbedje, werkt ook heel prima als je je co-sleeper alleen nog hebt staan als opvangbak! Laatst nog te koop bij de Lidl!

edit: uiteraard wel vooral voor de rustige slapers onder ons, je zal je kind er toch maar tussen drukken :o
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99595499
PM-girl, wij hebben Ivans ledikant met dichte voor- en achterkant ook gebruikt als co-sleeper en dat ging prima met het vastmaken aan ons eigen bed. Mijn lief gebruikte daar snelbinders voor. :')

Handig trouwens, Poppedein! Hier fungeert de co-sleeper momenteel inderdaad alleen nog als opvangbak. Ik vind het nu wat onhandig met het in- en uitstappen.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:40:09 #44
94046 PM-girl
pi_99596146
Ah, snelbinders, die kosten niet veel! ;)
Poppedein, ik zou dan per se op mijn zij liggen en dat is mij te eenZiJdig! :)
*
pi_99615810
Hier staat de co-sleeper momenteel klem tussen ons bed en de muur. Zit ook vast :)
  maandag 18 juli 2011 @ 13:09:20 #46
94046 PM-girl
pi_99615882
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:07 schreef WupWup het volgende:
Hier staat de co-sleeper momenteel klem tussen ons bed en de muur. Zit ook vast :)
Dat kan bij ons niet zomaar denk ik, omdat de deur dan niet meer open of dicht kan.

Ik moet alleen even gaan oefenen op het zeemans- (of matrozen-?)bedje!
*
pi_99632473
Zo, ik heb - met dank aan dit topic - manlief in 1 minuut overgehaald om voor ons tweede kindje ook een Ikea-bedje tot co-sleeper om te bouwen. Hoef ik straks midden in de winter niet voor de nachtvoedingen m'n bed uit :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:12:17 #48
94046 PM-girl
pi_100303699
Inmiddels is de co-sleeper al even in gebruik, met plezier! Het voeden gaat niet in onze slaap, maar het gemak van er niet uit hoeven, het gezellige van het naast elkaar liggen is het al waard!

Maar. De MUGGEN komen. Waar koop ik een klamboe voor een 3-persoonsbed? ;)
*
pi_100303771
Mooi zo PM-girl!

Wat wij hebben tegen binnendringend ongedierte zijn rolhorren in de raamkozijnen. Dat werkt echt perfect bij ons. Kan je bij de bouwmarkt kopen.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:23:43 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100303781
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:12 schreef PM-girl het volgende:
Inmiddels is de co-sleeper al even in gebruik, met plezier! Het voeden gaat niet in onze slaap, maar het gemak van er niet uit hoeven, het gezellige van het naast elkaar liggen is het al waard!

Maar. De MUGGEN komen. Waar koop ik een klamboe voor een 3-persoonsbed? ;)
Trendhopper (en ook LeenBakker vlgs mij) verkopen klamboe's voor 2 persoonsbedden die met 6 (of meer ogen) rechthoekig boven het bed hangen. In die van de trend hopper zit vlgs mij wel genoeg ruimte om dat om een cosleeper heen te slaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')