Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:26 schreef Gitaarmat het volgende:
kut net als de voice of holland, popstars, x-factor etc.
Waarschijnlijk ga je ook behoorlijk uitgemolken wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik hoorde op de radio dat iemand het idee had een soort competitie voor bandjes op tv te gaan maken net als die zing programma's maar dan beter, gaat er dan eindelijk een leuk programma op tv komen of wordt dit ook kut net als de voice of holland, popstars, x-factor etc.
Zijn ook al uit elkaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Zeker zoiets als dat programma waar die inwisselbare meukband Stereo uit kwam? Originele naam ook. Na die twee 'hitjes' gelukkig nooit meer wat van gehoord.
Deskundige jury zou helpen? Geen Spike oid maar echte kenners.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zijn ook al uit elkaar
Zat pas ook aan zo'n programma te denken, maar dan gaan inderdaad alleen die poprockbandjes door waar je er nog 100 voor kunt vinden...
Ik bedoel maar. Dat werkt toch ook niet, dat geforceerde samenwerken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zijn ook al uit elkaar
Zat pas ook aan zo'n programma te denken, maar dan gaan inderdaad alleen die poprockbandjes door waar je er nog 100 voor kunt vinden...
Barry Hay, Spinvis, Tim Knol en Eddie van Halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Deskundige jury zou helpen? Geen Spike oid maar echte kenners.En vooral op originaliteit door laten gaan lijkt me goed.
Bij 99% van Nederland is het precies andersom, en daarom is die meuk ook op de buis...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Beter 1 goede 'popronde' erbij op tv dan elk weekend weer wegmisbruikers, popstars en die andere soorten van popstars. Niet dat ik vaak tv kijk maar zo'n programma lijkt me wel de moeite waard.
Dan krijg je weer van die té aparte bandjes, waar de zangeres als dinosaurus is verkleed en de gitarist een gitaar in de vorm van een schroevendraaier heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Deskundige jury zou helpen? Geen Spike oid maar echte kenners.En vooral op originaliteit door laten gaan lijkt me goed.
3/4 van de 16-jarige meisjes krijgen een kleffe brievenbus van die getattoeerde aap... zodoende...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef The_Dean het volgende:
Maar evenzogoed heeft er wel een Dean popstars gewonnen. En zijn getattooėerde broeder The Voice. Er is vooruitgang.
Ja, dat zal wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
3/4 van de 16-jarige meisjes krijgen een kleffe brievenbus van die getattoeerde aap... zodoende...
Ja superleuk! Gister met mijn bandje weer een voorronde gewonnen! Nu staan we in 3 van de 4 Zeelandse poprondesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef TeleluvR het volgende:
Er zijn legio 'poprondes' waar je je mee kunt mee vermaecken. Hoeft van mij echt niet op tv.
Altijd zwaar onderschat inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
voor iedereen die prince geen goede gitarist vinden:
Dat filmpje heeft mij een tijdje terug inderdaad aardig overtuigdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
voor iedereen die prince geen goede gitarist vinden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |