Alsof we daar wat aan missen... Jack White heeft nog een dozijn andere bandjes die allemaal hetzelfde klinken...quote:
Daar valt natuurlijk niet over te discussiėren (ieder zo z'n mening), maar daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alsof we daar wat aan missen... Jack White heeft nog een dozijn andere bandjes die allemaal hetzelfde klinken...
Hmm en dan gaan we je kielhalen on stage. Goede podiumact!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik wil wel panfluit komen spelen in een piratenkostuum?
Rauwe sound?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Daar valt natuurlijk niet over te discussiėren (ieder zo z'n mening), maar daar ben ik het niet mee eens.
Ik vind the Raconteurs toch weer heel anders klinken dan the Dead Weather (nogal rauwe sound), en die klinken beide weer heel anders dan the White Stripes (vrij minimalistisch)
Dead Weatherquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alsof we daar wat aan missen... Jack White heeft nog een dozijn andere bandjes die allemaal hetzelfde klinken...
't Is maar net wat je verstaat onder rauw.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rauwe sound?. Het is allemaal pop met een heel slap haakarmpje
.
Nah, Raconteurs vind ik vrij weinig aan en the Dead Weather kan me eigenlijk ook maar vrij weinig boeien, hoewel ik die live wel oke vind.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou er zo snel mogelijk mee stoppen als het echt niks isquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:20 schreef Iemand91 het volgende:
Tering, ik zit echt de hele tijd te soggen.Ik zit maar de hele tijd dingen over tv-series en film(achtergronden) te kijken tot filmlocaties op Bing Maps (vogelvlucht
) toe.
'Misschien' heb ik mijn studie verkeerd gekozen...
Ik ken wel iemand die met een normale gitaar een basversterker heeft opgeblazen toen we aan het repeteren waren maar of dit ermee te maken had dat hij met een gitaar op een basversterker speelde weet ik niet. Andersom is schadelijker lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef RoW_0 het volgende:
helleeu,
Mijn zusje gaat bassen, en over enkele uren haal ik een 2e hands bassversterkertje op (de roland 30xbass)
Maar ik heb een vermoeden dat hij hierop gitaar heeft gespeeld omdat hij alleen een gitaar heeft staan. Dat weet ik wel zeker eigenlijk. Kan het kwaad? Is het erg?
Je zit in je eerste jaar toch? En heb je je afgemeld? Want dan word je niet met een boete opgezadeld, als je voor februari afmeldt (geloof ik).quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:20 schreef Iemand91 het volgende:
Tering, ik zit echt de hele tijd te soggen.Ik zit maar de hele tijd dingen over tv-series en film(achtergronden) te kijken tot filmlocaties op Bing Maps (vogelvlucht
) toe.
'Misschien' heb ik mijn studie verkeerd gekozen...
2e jaar. En die regel kende ik (1e kwartaal hadden we ontwerp op zaal en dat het eerste wat de desbetreffende docent zei was als we het niet meer wilden dat we voor februari moesten aanmelden. Juist, zo begin je aan je opleiding.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je zit in je eerste jaar toch? En heb je je afgemeld? Want dan word je niet met een boete opgezadeld, als je voor februari afmeldt (geloof ik).
En mijn gips is eraf jiehaaazonet meteen ff gitaar gespeeld, ging wel prima, alleen akkoorden hakken gaat niet helemaal pijnloos
Ja ik mag ook het ook nog niet belasten etc, maar iig al een hele vooruitgang! Kan nu ook weer normaal muizen, ipv zo handicap met m'n touchpadquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
2e jaar. En die regel kende ik (1e kwartaal hadden we ontwerp op zaal en dat het eerste wat de desbetreffende docent zei was als we het niet meer wilden dat we voor februari moesten aanmelden. Juist, zo begin je aan je opleiding.![]()
En voorzichtig hč, ik zou het als ik jou was nog wel even rustig aan doen.
Gaaf conceptquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou er zo snel mogelijk mee stoppen als het echt niks is
Ben nu wel blij met m'n studie moet nu voor een half jaar een project opzetten waarbij we een soort van bandcontest achtig iets gaan regelen, waarbij we dit vooraf gaan ondersteunen met podcasts via radio stream zodat we de bands de optie geven zichzelf te promoten/een akoestisch optreden te doen.
Ben wel benieuwd wat er allemaal uit gaat komen, volgende week het plan opstellen.
Jij bent ook niet populair...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Muchachooo het volgende:
Je kan White Stripes bashen wat je wilt, maar het is hen beter gelukt dan ons allemaal bij elkaar
EDITmijn Gmail inbox
[ afbeelding ]
1600 in de hotmail hier...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Muchachooo het volgende:
Je kan White Stripes bashen wat je wilt, maar het is hen beter gelukt dan ons allemaal bij elkaar
EDITmijn Gmail inbox
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |