Dat weet ik nog wel hoor, truffel. Moet ik nu wéér gaan zeggen hoe mooi je bent?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
En ik bedoelde de dingen die je tegen mij zei L-E
Oi, jullie staan alletwee in de top 3 mooiste moeders op E_M's feestje!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel hoor, truffel. Moet ik nu wéér gaan zeggen hoe mooi je bent?Daar word ik zelf onzeker van, ik kap ermee!
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel hoor, truffel. Moet ik nu wéér gaan zeggen hoe mooi je bent?Daar word ik zelf onzeker van, ik kap ermee!
Er waren maar 5 vrouwen ofzo. Vast geen 5 moeders. Of wel? Ik heb niet geteld.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, jullie staan alletwee in de top 3 mooiste moeders op E_M's feestje!
Voor zover ik weet waren er 3quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Er waren maar 5 vrouwen ofzo. Vast geen 5 moeders. Of wel? Ik heb niet geteld.
Van de drie moeders die aanwezig waren, bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, jullie staan alletwee in de top 3 mooiste moeders op E_M's feestje!
OI! SPOILERS! Ik zit nog te kijken!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
@ Jufu: Ja, gewoon op BBC2
Een soort van Australië tegen Engeland. En Boris Becker was gast.
Ik geloof van niet. Er waren er 3 denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Er waren maar 5 vrouwen ofzo. Vast geen 5 moeders. Of wel? Ik heb niet geteld.
Ik zeg toch verder niksquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OI! SPOILERS! Ik zit nog te kijken!
Damn, ik dacht dat BBC2 een oude uit zou zendenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
@ Jufu: Ja, gewoon op BBC2
Een soort van Australië tegen Engeland. En Boris Becker was gast.
Ik zoek hem ook zo even op via Streetfire.netquote:
Haha nee, écht niet hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik dacht al even dat de hele avond één groot zwart gat voor je was
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Iemand nog iets van Deeltjesversneller/Sander gehoord? Is hij goed thuis gekomen etc?
Neh, was meer een flauw grapje.quote:
Voor zover ik weet komen alle nieuwe uitzendingen op BBC2quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat BBC2 een oude uit zou zenden
[..]
Ik zoek hem ook zo even op via Streetfire.net
Ik weet inmiddels álles van 'm!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet nu dus eindelijk dat ie Sander heet.
Oh, heette hij zoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet nu dus eindelijk dat ie Sander heet.
En bedanktquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OI! SPOILERS! Ik zit nog te kijken!
quote:
Ik zat niet te vissen naar complimentjes, daar ben ik te oud voor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, was meer een flauw grapje.
Maar goed, jij wist al dat ik je mooi vindt, en ik heb het MissB van het weekend meerdere keren gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |