En dan is het nog niet eens dinsdagquote:
Ik ook. Maar ik heb wijn, pillen en vriendjequote:
Dinsdag is tof! Dinsdagavond kan ik weer in Zwolle naar de kroegquote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens dinsdag
Wacht dinsdag nu maar even afquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dinsdag is tof! Dinsdagavond kan ik weer in Zwolle naar de kroeg
ooh nee dat is t niet. Wel positiefquote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens dinsdag
Wijn en pillen, top combiquote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb wijn, pillen en vriendje
ik ben heel benieuwd hoe jij je morgen voeltquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dinsdag is tof! Dinsdagavond kan ik weer in Zwolle naar de kroeg
Heb Evie alleen maar geknuffeld en knuffels van gekregenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij emo? Ben je in elkaar geslagen door Evie?
Heet dat tegenwoordig zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb Evie alleen maar geknuffeld en knuffels van gekregen
Dat klinkt heel omnieus, alsof er dinsdag iets engs met mij gaat gebeuren. En dat jij het nu al weetquote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht dinsdag nu maar even af
Echt welquote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wijn en pillen, top combi![]()
En vriendje heb ik nietvriendinnetje ook niet
Oh heb je dat gemist, lag je toen al te snurken?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt heel omnieus, alsof er dinsdag iets engs met mij gaat gebeuren. En dat jij het nu al weet
Nu je dat zo zegt/typt.. Idd..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt heel omnieus, alsof er dinsdag iets engs met mij gaat gebeuren. En dat jij het nu al weet
quote:
denk het...quote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh heb je dat gemist, lag je toen al te snurken?
kom je vanzelf achterquote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |