Vraag 't Lotusss!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer minder gauw, dingen klaarmaken waarvan ik geen idee heb hoe... Soms wel, maar echt heel soms...
Wil graag een keer beef wellington maken, maar dan moeten er mensen meeëten
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ligt dat aan die producten of aan jouw kook kunsten?
je zei kaasquote:Op maandag 31 januari 2011 17:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanavond gebonden bloemkoolsoep met prei, beetje knoflook, nootmuskaat, mosterd en oude kaas
En het hoofdgerecht?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:44 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond gebonden bloemkoolsoep met prei, beetje knoflook, nootmuskaat, mosterd en oude kaas
Toscaanse Tomatensoep-iets dus?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik maak goddelijke tomaten prei soepmet tabasco
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toscaanse Tomatensoep-iets dus?
Dat IS het hoofdgerecht... het vult echt goed!quote:
Daarbij zijn er ook gewoon ladingen mensen die niet perse 2kg voer moeten eten 's avonds om een gevuld gevoel te krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat IS het hoofdgerecht... het vult echt goed!
Heb laatst een docu gezien dat mensen die gebonden soepen eten véél langer vol zitten dan mensen die "apart" gewoon voedsel eten....quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij zijn er ook gewoon ladingen mensen die niet perse 2kg voer moeten eten 's avonds om een gevuld gevoel te krijgen.
Lang volzitten bereik je door vezels te eten. Niet veel etenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb laatst een docu gezien dat mensen die gebonden soepen eten véél langer vol zitten dan mensen die "apart" gewoon voedsel eten....
Hmmm, 10 Big Macs.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij zijn er ook gewoon ladingen mensen die niet perse 2kg voer moeten eten 's avonds om een gevuld gevoel te krijgen.
Dat "gevulde gevoel" lukt anders prima met soep. Maar ik heb heel snel weer trek, en dat is best logisch aangezien soep voor het grootste deel uit water bestaat en dat verteert gewoon heel snel.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef stbabylon het volgende:
Ook dat... maar met precies hetzelfde eten en hoeveelheden (waarvan één partij in de blender) werden dus 2 groepen getest... en de groep met de soep op zat na 2 uur nog flink vol.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lang volzitten bereik je door vezels te eten. Niet veel eten
Whehe 10 big macs op elkaar is hoger dan dat jij bentquote:
+1quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet, tenzij erwtensoep. Anders heb ik na 10 minuten weer honger.
Ik ook van jouquote:Op maandag 31 januari 2011 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe 10 big macs op elkaar is hoger dan dat jij bent
NONDEJU! mijn stoofpeertjes zijn gelukt!!!! En hoe!!!!! Ben hardlopen, dan kan ik vanavond die fles port die in de peertjes zit opdrinken/eten..
Leuk gezegd, lijkt nu alsof water snel verteerdquote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat "gevulde gevoel" lukt anders prima met soep. Maar ik heb heel snel weer trek, en dat is best logisch aangezien soep voor het grootste deel uit water bestaat en dat verteert gewoon heel snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |