Dinsdag is tof! Dinsdagavond kan ik weer in Zwolle naar de kroegquote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens dinsdag
Wacht dinsdag nu maar even afquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dinsdag is tof! Dinsdagavond kan ik weer in Zwolle naar de kroeg
ooh nee dat is t niet. Wel positiefquote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens dinsdag
Wijn en pillen, top combiquote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb wijn, pillen en vriendje
ik ben heel benieuwd hoe jij je morgen voeltquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dinsdag is tof! Dinsdagavond kan ik weer in Zwolle naar de kroeg
Heb Evie alleen maar geknuffeld en knuffels van gekregenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij emo? Ben je in elkaar geslagen door Evie?
Heet dat tegenwoordig zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb Evie alleen maar geknuffeld en knuffels van gekregen
Dat klinkt heel omnieus, alsof er dinsdag iets engs met mij gaat gebeuren. En dat jij het nu al weetquote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht dinsdag nu maar even af
Echt welquote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wijn en pillen, top combi![]()
En vriendje heb ik nietvriendinnetje ook niet
Oh heb je dat gemist, lag je toen al te snurken?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt heel omnieus, alsof er dinsdag iets engs met mij gaat gebeuren. En dat jij het nu al weet
Nu je dat zo zegt/typt.. Idd..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt heel omnieus, alsof er dinsdag iets engs met mij gaat gebeuren. En dat jij het nu al weet
quote:
denk het...quote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh heb je dat gemist, lag je toen al te snurken?
kom je vanzelf achterquote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Ik ga morgen zeehondjes knuppelenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef missbehavin het volgende:
Ben benieuwd of babsje dinsdag een traantje moet wegpinken bij een emotioneel filmmoment ofzo...
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga morgen zeehondjes knuffelen
Zeehondjesquote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef stbabylon het volgende:
De zeehondjes hebben het topic vermoord
Kutzeehondjes
Oh jee, begint het nu al?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef stbabylon het volgende:
De zeehondjes hebben het topic vermoord
Kutzeehondjes
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe al de hele dag niet rottig tegen je, maak het me niet te moeilijk
Kan me alleen niet herinneren dat ik echt zo rottig deedquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook genoeg goed te maken
Nee jij zal jezelf wel enorm grappig gevonden hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me alleen niet herinneren dat ik echt zo rottig deed
Maar lastig aangezien zijn pikkie niet groeien wou, daar in die stervenskou.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seabert, z'n pikkie die is klein, neuken vindt hij fijn!
Nadat we in de club aankwamen heb ik sowieso niet rottig gedaan! Nou ja, niet direct gericht op jou..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee jij zal jezelf wel enorm grappig gevonden hebben
Nee daar viel het mee gelukkig. En toch moest je even op het strafbankje..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nadat we in de club aankwamen heb ik sowieso niet rottig gedaan! Nou ja, niet direct gericht op jou..
Vond het laatste bankje heul geen straf gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee daar viel het mee gelukkig. En toch moest je even op het strafbankje..
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vond het laatste bankje heul geen straf gelukkig
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef Ripley het volgende:
als stbaby het over "de club" heeft klinkt het gelijk als een hedonism swingersparadijs
hedonism ja, swingersparadijs, neequote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef Ripley het volgende:
als stbaby het over "de club" heeft klinkt het gelijk als een hedonism swingersparadijs
Als we er zin in hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, heeft iedereen dat hier dan, dat alles wat ik zeg, dat ook maar ergens ranzig KAN geïnterpreteerd worden, dat ook wordt, omdat ik het zeg?
daar was je gisteren anders nog trots opquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, heeft iedereen dat hier dan, dat alles wat ik zeg, dat ook maar ergens ranzig KAN geïnterpreteerd worden, dat ook wordt, omdat ik het zeg?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |