Ach. Even van een ijzerdraadje en een stuk plastic een diploma in elkaar knutselen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, goed bezig.
Al zie ik bij jou echt nog steeds de man uit je UI voor me, dus staat het best raar als je dan tijpt dat je weer 'naar school' gaat, whehehe.
Dat terwijl IK boodschappen heb gedaan, de muur in de latex heb gezet, het plafond heb bijgewerkt en de kamer heb schoongemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef KingOfMars het volgende:
Anders flikker je ff samen met voornoemde kleuter in slaap op de bank voor een uur of wat?
Das opzich ook een oplossing ? ipv optijd naar bed ?.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef KingOfMars het volgende:
Anders flikker je ff samen met voornoemde kleuter in slaap op de bank voor een uur of wat?
Whehe, alles flex met de zwangerschapsmormonen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
Dat terwijl IK boodschappen heb gedaan, de muur in de latex heb gezet, het plafond heb bijgewerkt en de kamer heb schoongemaaktLui varken!
Morgen word het laminaat gelegd
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, alles flex met de zwangerschapsmormonen?
Het is zo makkelijk he! Een depressie bestaat op dit moment gewoon niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En iedere minuut minstens 5 emoosies beleven! Heerlijk! Binnen 2 seconden van lachen naar huilen, vanuit stilstand!
Nee das mijn Oma. Als daar iets mee zou zijn zou ik echt niet bezoekuur afwachten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat die oma die op de tv ging schelden bij het WK?
Dan nog JK. Dan nog!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben twee meter lang, bijna net zo breed en weeg bekant 100 kg?
Half 7 word ik opgehaald.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou hup, snel naar het ziekenhuis?
Thanksquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
Sterkte Taly en man. Hopelijk valt het allemaal mee dus!
Hubbie eet spruitjes en ik eet sla.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
En wij eten pasta carbonara dus? Met Dora pasta zelfs?.
Wij eten spruiten ? ik hou dr niet van ? maar af en toe moet je wat ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
En wij eten pasta carbonara dus? Met Dora pasta zelfs?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |