Gaat lastig lijkt me.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef sneeuwuil het volgende:
Zijn desbetreffende foto's ook met deze camera gemaakt?
Wel een intelligente vraag. Ik ben ook benieuwd TS, kun je hierover uitsluitsel geven? We tasten in het duister hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef sneeuwuil het volgende:
Zijn desbetreffende foto's ook met deze camera gemaakt?
Waarom is het een mooie overstap? Minder pixels (van 10MP naar 8MP), Kleiner scherm (van 2.5 inch naar 1.8 inch)... Het enige voordeel wat ik kan verzinnen is Live-view, maar dat zal niet iedereen gebruiken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Berretje het volgende:
Mmmm... sounds interesting. Ik heb op het moment van schrijven de Canon 1000D.
Maar dit zou een mooie overstap zijn.
Hoe oud issie eigenlijk?
Ouderdom weet ik zo niet (denk 2007), heb er geen bon meer bij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Berretje het volgende:
Mmmm... sounds interesting. Ik heb op het moment van schrijven de Canon 1000D.
Maar dit zou een mooie overstap zijn.
Hoe oud issie eigenlijk?
Oh... ik dacht dat dit een nieuwer model was...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Waarom is het een mooie overstap? Minder pixels (van 10MP naar 8MP), Kleiner scherm (van 2.5 inch naar 1.8 inch)... Het enige voordeel wat ik kan verzinnen is Live-view, maar dat zal niet iedereen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
50 euro incl. 2 accu's?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef hertjesftw het volgende:
@Icey1986, ligt eraan hoeveel je ervoor wilt geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |