Feli.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is vandaag drie jaar oud geworden.
Jeej voor je broertje!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is vandaag drie jaar oud geworden.
Ik ben ongelooflijk jaloers op je broertje. Ik wil ook Dora stempelsquote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai Appol.
[..]
Hij kreeg Dora-stempels
Eekhoorn UIquote:
Heuj Klinkiequote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai Appol.
[..]
Hij kreeg Dora-stempels
Je mag mee komen stempelen hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben ongelooflijk jaloers op je broertje. Ik wil ook Dora stempels
Teletubby UI!quote:
Echt!? Vind je broertje dat goed?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag mee komen stempelen hoor!![]()
Zit die aap er ook tussen?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag mee komen stempelen hoor!![]()
Ik weet het niet. Maar je kan gewoon kijken hoe hij op je reageert, anders gaan wij samen wel wat leuks doen!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt!? Vind je broertje dat goed?
Jaquote:
Ik wil iets leuks doen met je broertje. Niet met jouquote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar je kan gewoon kijken hoe hij op je reageert, anders gaan wij samen wel wat leuks doen!
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wil iets leuks doen met je broertje. Niet met jouMeisjes zijn stom
Mn broertje wil vast met je delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is cool.
Dat cool zijn zit in de familiequote:Op maandag 31 januari 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn broertje wil vast met je delenHij is cool.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat cool zijn zit in de familie
Jij.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er heul heul heul erg mijn best op gedaan
Dat waardeer ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er heul heul heul erg mijn best op gedaan
Is dat hip tegenwoordig?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lindgren wordt steeds leuker heeft hem ook op de kop
Dit is niet op z'n kopquote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lindgren wordt steeds leuker heeft hem ook op de kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |