abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92124287
Jongens , door een dubbele bestelling heb ik ze niet meer nodig.

Ik heb ze eerst zelf aangeschaft om een Macbook air te kopen , toen deze vrijwel direct na levering stuk ging en ik niet direct een andere kon krijgen (ze waren niet op voorraad ) heb ik maar besloten om bij de officiële Apple winkel een Macbook air aan te schaffen.

Nu willen hun mijn tegoedbonnen niet terug wisselen voor geld en zo heb ik 1300 euro aan tegoedbonnen

Het bieden begint bij 1100 euro , dan heb je 200 euro korting en kan je aanschaffen wat je wilt.

het gaat om de winkel : www.coolblue.nl , van TV's tot koffiezetters verkopen ze.
pi_92124607
Helaas...:

quote:
Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, CenterParks, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:32:09 #3
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_92124714
helaas he
pi_92125104
Dat mag toch niet, verplicht waardebonnen inruil van je geld terug? Wat moet je in godsnaam met 1300 aan tegoed :s
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 16:24:34 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_92127134
Dus, jij koopt een macbook. Dat ding gaat defect. Daar krijg je 1300 euro aan tegoedbonnen voor maar omdat je niet direct een nieuwe kunt bestellen daar ga je vervolgens maar naar een Mac dealer en schaf je daar wederom een macbook air aan, van ik neem dan ook even aan rond de 1300 euro?

Dus je hebt zo maar even 2600 euro uitgegeven? Waarom ben je dan in eerste instantie niet direct naar een Mac dealer gegaan? Nu ben je toch 2x zoveel kwijt? of begrijp ik 't nou niet goed?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_92127350
Zoals al eerder werd aangegeven, geen tegoedbonnen in V&A
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')