2 uur en 50 minuten volgens google voor mijquote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef Frishe het volgende:
HA!
Ik ben er bij! 10 minuten met de auto.
Dan ga je niet hequote:Op maandag 31 januari 2011 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm misschien een hotel pakken en er een weekend weg van maken.
Maar het zal wel helemaal vol zijn
In de buurt zijn nog wel wat kleine tentjes waar je vrij goedkoop kunt overnachten. En anders in Maastricht ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm misschien een hotel pakken en er een weekend weg van maken.
Maar het zal wel helemaal vol zijn
Ik vind Brabant er wel mooi uitzien en vriendelijke mensen hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je hebt wel 1 voordeel:
Jij woont gelukkig niet in Brabant.
Was even benieuwd maar krijg elke keer op de Schiphol website dit :quote:Op maandag 31 januari 2011 13:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat kost een vliegticket van Amsterdam Schiphol naar Maastricht airport?
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:33 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Ik woon in België, Valkenburg is op 5 minuutjes rijden. Maar no way dat ik naar zo'n marginaal evenement ga
Just kidding, ik wou TS maar even schofferenquote:
Kanker autistquote:Op maandag 31 januari 2011 14:33 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Ik woon in België, Valkenburg is op 5 minuutjes rijden. Maar no way dat ik naar zo'n marginaal evenement ga
De enige autist hier ben jij, autist.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kanker autist___
Uhm, domme Belg !
Jij kijkt veldrijden, nee dat is leukquote:Op maandag 31 januari 2011 14:33 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Om welke rede(nen) ben ik een autist ?!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef zeefkreeft het volgende:
[..]
De enige autist hier ben jij, autist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |