abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92269393
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Whatsapp is push, dus verbruikt niet al teveel energie.
Ik heb dat syncen uitstaan, dus ik moet zelf m'n mailbox en twittertimeline refreshen.
Scheelt een hele hoop stroom volgens mij (en m'n scherm op 60% ofzo, scheelt ook een hoop).

Ik zit toch de hele dag achter een pc. Krijg al genoeg meldingen van mail en tweets :)
Ik heb scherm op 15 ofzo. Verder pop mail om uur. Twitter om 6 minuten me replys en 2 uur dm sycen. Verder timeline om half uur.
pi_92269509
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Ik heb scherm op 15 ofzo. Verder pop mail om uur. Twitter om 6 minuten me replys en 2 uur dm sycen. Verder timeline om half uur.
scherm op 15??
Mijn scherm staat tussen de 80 en 100%, minder ga ik echt niet, ziet er toch niet uit?
pi_92269788
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

quote:
4s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef Markster het volgende:

[..]

scherm op 15??
Mijn scherm staat tussen de 80 en 100%, minder ga ik echt niet, ziet er toch niet uit?
mijne staat op 30% ongeveer, prima te lezen nog :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_92269899
quote:

[..]

scherm op 15??
Vind ik dus ook, je koopt niet zo'n telefoon met zo'n scherm om hem op 5% brightness te zetten kun je net zo goed op je oude 3310 gaan werken
pi_92274003
quote:

[..]

scherm op 15??
Ik heb zeer goed zicht met scherm op 20%.
Meer is voor mij echt niet nodig. Het is geen tl-buis.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_92274242
quote:
Tja.

Voorjaar in de USA, dus veel later bij ons. Mooie specificaties, maar 1 ding weet je zeker in deze markt: na een half jaar is 'ie alweer oud.

Ik vind de fotocamera trouwens echt wazig hoor. Al m'n foto's hebben een onscherpe ring eromheen en zijn sowieso aardig wazig.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92274246
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik heb zeer goed zicht met scherm op 20%.
Meer is voor mij echt niet nodig. Het is geen tl-buis.
precies, zo denk ik ook... alleen met veel licht om je heen (in de zon buiten) wil meer helderheid wel eens handig zijn :P

quote:
kut omdat je net een Desire HD hebt aangeschaft?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_92276060
Vandaag net een Desire HD besteld die ik na het weekend krijg.
Zie nu dat ze met een dual core komen maar dat boeit me geen reet, waarom moet zo'n telefooon NOG sneller?
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:46:54 #70
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92276992
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef fokvragen het volgende:
Vandaag net een Desire HD besteld die ik na het weekend krijg.
Zie nu dat ze met een dual core komen maar dat boeit me geen reet, waarom moet zo'n telefooon NOG sneller?
Omdat ze daar geld aan verdienen.
Over een tijdje is er Android 4.0, en komen er hele hippe apps voor uit die je wilt hebben.
Maar dat gaat niet. want je telefoon trekt t niet. Gevolg? Je moet weer een nieuwe telefoon kopen.
Zo werkt de economie.

5 jaar terug kon je ook al alles wat je wou met je net gekochte pc... waarom zou je ooit sneller willen. Paar jaar laten toch maar eens kijken naar een upgrade.

Zo houden software-ontwikkelaars hardware-ontwikkelaars staande, en andersom :)
NIEUW: Foto's!
pi_92284391
Ik merk op dat ik soms geen melding van sms krijg... Iemand oplossing?
pi_92284714
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:46 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Omdat ze daar geld aan verdienen.
Over een tijdje is er Android 4.0, en komen er hele hippe apps voor uit die je wilt hebben.
Maar dat gaat niet. want je telefoon trekt t niet. Gevolg? Je moet weer een nieuwe telefoon kopen.
Zo werkt de economie.

5 jaar terug kon je ook al alles wat je wou met je net gekochte pc... waarom zou je ooit sneller willen. Paar jaar laten toch maar eens kijken naar een upgrade.

Zo houden software-ontwikkelaars hardware-ontwikkelaars staande, en andersom :)
Ik vind je redenering niet helemaal juist :).

Het is niet omdat wij (software- en hardwareontwikkelaars) geld willen verdienen, dat willen we wel, maar wij zijn niet degene die de markt creëert. Dat is de consument die steeds meer en hogere eisen stelt. We kunnen alleen maar geld blijven verdienen als we innoverend zijn en een product blijven aanbieden dat voldoet aan de verwachtingen van de klant.

Het is mijn inziens een wisselwerking tussen consument en producenten.

[ Bericht 0% gewijzigd door poepeneesje op 03-02-2011 18:49:02 (Mijn Nederlands is vandaag niet helemaal lekker.) ]
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_92285052
Natuurlijk. :P Niemand zet iemand een pistool tegen het hoofd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92291241
kut omdat er al zo snel weer wat nieuws komt :P
Maar ben nog steeds tevreden over me DHD hoor ^O^
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:52:32 #75
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_92316752
Iemand nog goeie tips voor leuke games?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:20:31 #76
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_92320658
Iemand ervaring met de anti-meekijk-screenprotector van Adapt? Ik kreeg er (blijkbaar) een Adapt HTC Desire HD Essential Kit ofzo bij, waar dus ook zo'n screenprotector bij zit, maar hij lijkt me vrij donker :o

-edit- http://www.adapt-mobile.c(...)or_htc_desire_hd_ace

Zo'n ding dus.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_92320812
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef Bravebart het volgende:
Iemand ervaring met de anti-meekijk-screenprotector van Adapt? Ik kreeg er (blijkbaar) een Adapt HTC Desire HD Essential Kit ofzo bij, waar dus ook zo'n screenprotector bij zit, maar hij lijkt me vrij donker :o

Zo'n ding dus.
Het staat er ook:

quote:
The Adapt Privacy screenprotector distorts the view of your screen from the side giving privacy in public areas.
Beetje jammer dat je er zelf ook last van hebt :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:30:20 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92321076
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef Bravebart het volgende:

Zo'n ding dus.
Zorgt ervoor dat het scherm zo goed als onleesbaar is vanuit grote hoeken. Je moet dus echt recht voor je phone zitten wil je het scherm normaal kunnen bekijken. Handig is dat niet, dus tenzij je echt zaken te verbergen hebt lijkt het me nogal onnodig. Maar daarentegen. Screenprotectors laten zich in de huidige tijden vrij makkelijk aanbrengen en verwijderen. Dat laatste zonder lijmresidu en gedoe. Dus in plaats van 'em meteen weg te tiefen (pardon my french) kun je 'em natuurlijk ook uitproberen en dan alsnog besluiten of je het wel of niet wat vindt. :P

Schermpjes zijn redelijk krasvast nu, maar dat is toch wel een goede reden om een screenprotector te hebben, dat was deel van mijn reden, maar voornamelijk omdat de mijne een fingerprintproof en anti-glare screenprotector is. Hierdoor is 'ie zwaar minder ontvankelijk voor vingerafdrukken en diffuseert het licht zodat je vooral buiten of onder een lamp het scherm goed kunt aflezen. ;) Die dingen kan ik in ieder geval aanraden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:03:17 #79
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_92322576
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef Markster het volgende:

[..]

Het staat er ook:

[..]

Beetje jammer dat je er zelf ook last van hebt :')
Ja, I know, maar ik bedoelde meer of het scherm ook donkerder werd als je er zelf recht naar kijkt. Moet je scherm weer helderder, is je batterij weer sneller leeg en blabla :P Vandaar ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zorgt ervoor dat het scherm zo goed als onleesbaar is vanuit grote hoeken. Je moet dus echt recht voor je phone zitten wil je het scherm normaal kunnen bekijken. Handig is dat niet, dus tenzij je echt zaken te verbergen hebt lijkt het me nogal onnodig. Maar daarentegen. Screenprotectors laten zich in de huidige tijden vrij makkelijk aanbrengen en verwijderen. Dat laatste zonder lijmresidu en gedoe. Dus in plaats van 'em meteen weg te tiefen (pardon my french) kun je 'em natuurlijk ook uitproberen en dan alsnog besluiten of je het wel of niet wat vindt. :P

Schermpjes zijn redelijk krasvast nu, maar dat is toch wel een goede reden om een screenprotector te hebben, dat was deel van mijn reden, maar voornamelijk omdat de mijne een fingerprintproof en anti-glare screenprotector is. Hierdoor is 'ie zwaar minder ontvankelijk voor vingerafdrukken en diffuseert het licht zodat je vooral buiten of onder een lamp het scherm goed kunt aflezen. ;) Die dingen kan ik in ieder geval aanraden.
Juh, dat had ik ook al bedacht, ik kan hem altijd weer weggooien :Y

Welke screenprotector heb jij dan precies? :7
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_92329137
Hallo. Heb sinds een week ook een Desire HD, maar er zijn een paar dingetjes waar ik nog niet uitkom. Zo heb ik bijvoorbeeld geprobeerd verbinding te maken met het netwerk van de NS (zat in een trein met Wifi), kwam ik op de beginpagina van de NS Wifipagina, alles ok, klikte ik op verbinding maken, gaf de browser (Opera Mini) aan dat er een interne communicatiefout was. Ik zag het Wifi icoontje van de NS ook telkens verbinding maken, IP adres opzoeken etc en dan bleef de verbinding 3 seconden aan, waarna het hele proces weer van voren af aan begon. Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Ik gebruik overigens ook de Wefi App om verbindingen makkelijker te regelen, maar ik heb het geprobeerd met die App in en uitgeschakeld.

En dan nog wat, op je beginscherm heb je zo groot de klok en het weer staan. Ik heb dat aan het begin ingesteld op de plaats waar ik toen was, maar ik leef niet altijd op dezelfde plaats, maar ik heb geen idee waar ik die locatie kan wijzigen...
pi_92329179
waarom gebruik je dan ook opera mini? :{
pi_92329522
Leek me handig :o Op de PC gebruik ik ook Opera, dus het was bekend.
pi_92329630
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Panthera. het volgende:
Leek me handig :o Op de PC gebruik ik ook Opera, dus het was bekend.
En de gewone browser doet het ook niet?
Ik zou opera trouwens links laten liggen en de standaard of dolphin gebruiken.
pi_92329913
Ok, zal eens kijken. Ga het dan wel met dolphin proberen volgende keer :)
pi_92332056
Standaart werkt ook primaaa :).
Iemand nog leuke gadgets/apps voor me DHD? Ik ga zo wel even een DHD-app-lijst maken :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:22:44 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92332264
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja, I know, maar ik bedoelde meer of het scherm ook donkerder werd als je er zelf recht naar kijkt. Moet je scherm weer helderder, is je batterij weer sneller leeg en blabla :P Vandaar ;)

[..]

Juh, dat had ik ook al bedacht, ik kan hem altijd weer weggooien :Y

Welke screenprotector heb jij dan precies? :7
Via eBay... lekker goedkoop. :9
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Panthera. het volgende:
Ok, zal eens kijken. Ga het dan wel met dolphin proberen volgende keer :)
Dolphin vind ik wel zo amateuristisch eruitzien. ;( :X Maar goed. :P
pi_92332324
Mijn handige apps:

- Appie van albert hein.
De app van de AH. Bonus aanbiedingen, boodschappenlijst maken, je aankopen zien enzovoort.

- Buienalarm
DING DONG! Een melding als het gaat regenen. Nooit meer nat thuis komen!

- Dropbox
http://www.dropbox.com voor info

- NS Reisplanner
Snel je reisadvies opvragen, storingen zien, vertrektijden zien.

- Rabo bankieren
Voor rabobank klanten: Je saldo snel checken.

- Zoek & vind
Vind snel een supermarkt, bakker of iets heel anders in de buurt

- Time-Lapse
Maakt om de x seconden/minuten een foto en zet dat in een filmpje. Leuk als je bijvoorbeeld zonsondergang wilt fotograveren.

Nu leuke games:

- Asphalt (race game)
Vette 3D race game.

- Doodle Jump (bekend van de iPhone/pot)
Spring zo hoog mogelijk in de lucht met je poppetje

- Glow hockey
Air hockey op je mobiel.

- Leap sheep!
Laat alle schapen over het hek springen

- MX Moto
Haal een parcours met je motor

- Tank hero
Lijkt op de Wii game waar je tanks moet neer schieten.

- Pokemon (met een gameboy emulator)
Pokemon voor de gameboy! Geweldig, oldskool pokemon yellow
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:39:06 #88
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_92332864
Thanks for da tips! :) Vooral die buienalarm is zeker handig!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_92335724
Idd. Applanet moet je trouwens even googlen... Iets met gratis market
pi_92339973
Hee, applanet is handig! Bedankt!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')