Ik heb scherm op 15 ofzo. Verder pop mail om uur. Twitter om 6 minuten me replys en 2 uur dm sycen. Verder timeline om half uur.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Whatsapp is push, dus verbruikt niet al teveel energie.
Ik heb dat syncen uitstaan, dus ik moet zelf m'n mailbox en twittertimeline refreshen.
Scheelt een hele hoop stroom volgens mij (en m'n scherm op 60% ofzo, scheelt ook een hoop).
Ik zit toch de hele dag achter een pc. Krijg al genoeg meldingen van mail en tweets
scherm op 15??quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik heb scherm op 15 ofzo. Verder pop mail om uur. Twitter om 6 minuten me replys en 2 uur dm sycen. Verder timeline om half uur.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik heb scherm op 15 ofzo. Verder pop mail om uur. Twitter om 6 minuten me replys en 2 uur dm sycen. Verder timeline om half uur.
mijne staat op 30% ongeveer, prima te lezen nogquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef Markster het volgende:
[..]
scherm op 15??
Mijn scherm staat tussen de 80 en 100%, minder ga ik echt niet, ziet er toch niet uit?
Vind ik dus ook, je koopt niet zo'n telefoon met zo'n scherm om hem op 5% brightness te zetten kun je net zo goed op je oude 3310 gaan werkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef Markster het volgende:
[..]
scherm op 15??
Mijn scherm staat tussen de 80 en 100%, minder ga ik echt niet, ziet er toch niet uit?
Ik heb zeer goed zicht met scherm op 20%.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef Markster het volgende:
[..]
scherm op 15??
Tja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef Markster het volgende:
kut kut kut kut :
http://tweakers.net/nieuw(...)ualcore-cpu-uit.html
precies, zo denk ik ook... alleen met veel licht om je heen (in de zon buiten) wil meer helderheid wel eens handig zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb zeer goed zicht met scherm op 20%.
Meer is voor mij echt niet nodig. Het is geen tl-buis.
kut omdat je net een Desire HD hebt aangeschaft?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef Markster het volgende:
kut kut kut kut :
http://tweakers.net/nieuw(...)ualcore-cpu-uit.html
Omdat ze daar geld aan verdienen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef fokvragen het volgende:
Vandaag net een Desire HD besteld die ik na het weekend krijg.
Zie nu dat ze met een dual core komen maar dat boeit me geen reet, waarom moet zo'n telefooon NOG sneller?
Ik vind je redenering niet helemaal juistquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Omdat ze daar geld aan verdienen.
Over een tijdje is er Android 4.0, en komen er hele hippe apps voor uit die je wilt hebben.
Maar dat gaat niet. want je telefoon trekt t niet. Gevolg? Je moet weer een nieuwe telefoon kopen.
Zo werkt de economie.
5 jaar terug kon je ook al alles wat je wou met je net gekochte pc... waarom zou je ooit sneller willen. Paar jaar laten toch maar eens kijken naar een upgrade.
Zo houden software-ontwikkelaars hardware-ontwikkelaars staande, en andersom
Het staat er ook:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef Bravebart het volgende:
Iemand ervaring met de anti-meekijk-screenprotector van Adapt? Ik kreeg er (blijkbaar) een Adapt HTC Desire HD Essential Kit ofzo bij, waar dus ook zo'n screenprotector bij zit, maar hij lijkt me vrij donker
-edit- http://www.adapt-mobile.c(...)or_htc_desire_hd_ace
Zo'n ding dus.
Beetje jammer dat je er zelf ook last van hebtquote:The Adapt Privacy screenprotector distorts the view of your screen from the side giving privacy in public areas.
Zorgt ervoor dat het scherm zo goed als onleesbaar is vanuit grote hoeken. Je moet dus echt recht voor je phone zitten wil je het scherm normaal kunnen bekijken. Handig is dat niet, dus tenzij je echt zaken te verbergen hebt lijkt het me nogal onnodig. Maar daarentegen. Screenprotectors laten zich in de huidige tijden vrij makkelijk aanbrengen en verwijderen. Dat laatste zonder lijmresidu en gedoe. Dus in plaats van 'em meteen weg te tiefen (pardon my french) kun je 'em natuurlijk ook uitproberen en dan alsnog besluiten of je het wel of niet wat vindt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef Bravebart het volgende:
Iemand ervaring met de anti-meekijk-screenprotector van Adapt? Ik kreeg er (blijkbaar) een Adapt HTC Desire HD Essential Kit ofzo bij, waar dus ook zo'n screenprotector bij zit, maar hij lijkt me vrij donker
-edit- http://www.adapt-mobile.c(...)or_htc_desire_hd_ace
Zo'n ding dus.
Ja, I know, maar ik bedoelde meer of het scherm ook donkerder werd als je er zelf recht naar kijkt. Moet je scherm weer helderder, is je batterij weer sneller leeg en blablaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef Markster het volgende:
[..]
Het staat er ook:
[..]
Beetje jammer dat je er zelf ook last van hebt
Juh, dat had ik ook al bedacht, ik kan hem altijd weer weggooienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat het scherm zo goed als onleesbaar is vanuit grote hoeken. Je moet dus echt recht voor je phone zitten wil je het scherm normaal kunnen bekijken. Handig is dat niet, dus tenzij je echt zaken te verbergen hebt lijkt het me nogal onnodig. Maar daarentegen. Screenprotectors laten zich in de huidige tijden vrij makkelijk aanbrengen en verwijderen. Dat laatste zonder lijmresidu en gedoe. Dus in plaats van 'em meteen weg te tiefen (pardon my french) kun je 'em natuurlijk ook uitproberen en dan alsnog besluiten of je het wel of niet wat vindt.
Schermpjes zijn redelijk krasvast nu, maar dat is toch wel een goede reden om een screenprotector te hebben, dat was deel van mijn reden, maar voornamelijk omdat de mijne een fingerprintproof en anti-glare screenprotector is. Hierdoor is 'ie zwaar minder ontvankelijk voor vingerafdrukken en diffuseert het licht zodat je vooral buiten of onder een lamp het scherm goed kunt aflezen.Die dingen kan ik in ieder geval aanraden.
En de gewone browser doet het ook niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Panthera. het volgende:
Leek me handigOp de PC gebruik ik ook Opera, dus het was bekend.
Via eBay... lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ik bedoelde meer of het scherm ook donkerder werd als je er zelf recht naar kijkt. Moet je scherm weer helderder, is je batterij weer sneller leeg en blablaVandaar
[..]
Juh, dat had ik ook al bedacht, ik kan hem altijd weer weggooien
Welke screenprotector heb jij dan precies?
Dolphin vind ik wel zo amateuristisch eruitzien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Panthera. het volgende:
Ok, zal eens kijken. Ga het dan wel met dolphin proberen volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |