Nee daar deed ze niet ..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
Echter zorgde zij niet voor zoveel geld in de pot en was de dommigheid bij haar slechts een rol.
Ze kunnen niet halverwege gaan switchen he.. het ene jaar valt het soms meer op wie verdacht is dan het andere jaar. Wel kunnen ze dmv regie er voor zorgen dat de aandacht minder bij Patrick komt te liggen (er van uitgaande dat hij het is).quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef Lemming22 het volgende:
Als je logisch redeneert zoals hierboven gedaan is, kom je inderdaad uit bij Patrick of Pepijn. Patrick wordt inmiddels door zo veel mensen verdacht, ik kan me niet voorstellen dat de widm-regie dat na aflevering 4 al laat gebeuren als hij het echt is. Dan blijft Pepijn over. Of denk ik dan teveel vanuit mijn Peppie en Kokkie duo-tunnelvisie
Pepijn zei dat het laatste mandje leeg was, noemde de netten mosselen en had t door die toevoeging fout, en wees als eerste op de muurschildering die 'nog niet af' was.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Jabberwocky het volgende:
Pepijn is er ook een om in de gaten te houden, maar echt duidelijke molacties heeft hij nog niet gehad, of mis ik iets?
Wat voor hem als mol pleit is het angst aanjagen bij de 666 opdracht, en Art en Jan petroleum laten halen terwijl er weinig tijd meer was bij die voorstelling. Of was hij ook degene die de uiteindelijke muurschildering uitkoos? Pepijn is wel verdacht voor mij, maar Patrick past net iets beter in het profiel. En ik denk dat de regie probeert de aandacht van Patrick af te leiden naar Art. Hier op dit forum is Patrick heel verdacht, maar de WIDM polls wijzen volgens mij uit dat hij over het geheel gezien niet de meest verdachte is.
Ik win toch nooit wat, laat ze ze maar in de verkoop gooienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Psst, binnenkort een leuke prijsvraag op FOK! waarmee je de eerste twee seizoenen op dvd kunt winnen.
DO WANT!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Psst, binnenkort een leuke prijsvraag op FOK! waarmee je de eerste twee seizoenen op dvd kunt winnen.
Nee liever Jan dan. Tenminste wat lekkers om naar te kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat iedereen ook echt op Jan zit joh. Ik zie liever Patrick en Pepijn daar staan.
OMG in allebei de groepsfoto's is Patrick groen omlijnd!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef gohan16 het volgende:
vroegah toen het nog met onbekende Nederlanders was, toen bekende Nederlanders, nu met steeds meer minder bekende Nederlanders.
Precies wat Soundos ook opmerkte: Ik dacht dat het alleen voor bekende Nederlanders was. (ergens in een intro oid).
BTW: waarom worden we voor de gek gehouden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond vooral de cijfers opvallend, maar weet niet wat het eventueel zou kunnen betekenenquote:nog 6 kandidaten
1 mol
3 uitdagende opdrachten
of was het de mol?
kan jij de mol ontmaskeren?
Inderdaad zoveel cijfers in die hints, zoals bij de tweets en roodshow-fragmenten:quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Marloes het volgende:
Iemand hier al de intro gezien voor a.s. donderdag? Tussen de beelden door staat er dit:
[..]
Ik vond vooral de cijfers opvallend, maar weet niet wat het eventueel zou kunnen betekenen
Kun je die intro ergens online vinden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Marloes het volgende:
Iemand hier al de intro gezien voor a.s. donderdag? Tussen de beelden door staat er dit:
[..]
Ik vond vooral de cijfers opvallend, maar weet niet wat het eventueel zou kunnen betekenen
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kun je die intro ergens online vinden?
je kan er letters van maken, rekensommetjes en vervolgens letters, namen met dat aantal letters, die cijfers vertalen naar het spaans en dan kijken of die letters een naam vormen, menig desperate WIDM-kijker heeft om die reden een keus gemaakt... Maar dat is zinloos want vrijwel nooit betekent het iets, en als het wel zoiets betekent weet je dat ook niet zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Marloes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |