Ja echt wel, we hebben hier in de buurt een restuarant waar je nadien heerlijk zelfgemaakt ijs in allerlij smaken kan krijgen.quote:
Jawel, die blondine, dat gebit, ik heb het wel gemerkt hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 07:11 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh shit, nu denkt iedereen omdat jij mij zo nodig steeds weer die kutkatten (pussycats) moet voorschotelen dat ik het mooi vind. Niet dus.
Ja die vind ikzelf ook wel wat beter, al was het enkel maar het uitzicht.quote:Op maandag 31 januari 2011 07:12 schreef Cobra4 het volgende:
Geef mij dan maar de Pussycat Dolls.
[ afbeelding ]
Helaas willen die je niet;quote:Op maandag 31 januari 2011 07:12 schreef Cobra4 het volgende:
Geef mij dan maar de Pussycat Dolls.
[ afbeelding ]
Is inderdaad een erg mooi nummer.quote:Op maandag 31 januari 2011 07:51 schreef Clan het volgende:
Dit vind ik een mooi nummer over de Vietnam oorlog, de tekst zegt genoeg. ( Niet dat ik daar was )
En voor wie ook als militair in oorlogsgebied is geweest, is mijn wapenbroeder;quote:
Waar ben jij geweest Clan?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:05 schreef Clan het volgende:
[..]
En voor wie ook als militair in oorlogsgebied is geweest, is mijn wapenbroeder;
Balkan oorlog, als Hospik, van November 1994 t/m Mei 1995 gedetacheert bij het 1 ( NL/B ) VN Transportbataljon.quote:
Al die verjaardagen vergeet ik bijna dat Trix ook weer jarig wasquote:Op maandag 31 januari 2011 08:29 schreef Cobra4 het volgende:
Allemaal nog gefeliciteerd met Hare Majesteit natuurlijk.
KING HENRY V:quote:Op maandag 31 januari 2011 08:18 schreef Sine_Pari het volgende:
"Whoever does not have the stomach for this fight, let him depart. Give him his money to speed his departure since we wish not to die in this man's company. Whoever lives past today and comes home safely will rouse himself every year on this day, show his neighbor his scars, and tell him embellished stories of their great feats of battle. These stories he will teach his son and from this day until the end of the world we shall be remembered. We few, we happy few, we band of brothers; for whoever has shed his blood with me shall be my brother. And those men afraid to go will think themselves lesser men as they hear of how we fought and died together."
quote:Op maandag 31 januari 2011 08:37 schreef Maitje het volgende:
Geniale TT!
Dan rest mij niets anders te zeggen:
Een geille goeiemorgen!
Eerst schrijven dat je aan een of andere huilende miep denkt als je me naam ziet, en nu dit. Je word bedankt.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:37 schreef Maitje het volgende:
Geniale TT!
Een geille goeiemorgen!
Dan ken je misses Slocombe nietquote:Op maandag 31 januari 2011 08:37 schreef Maitje het volgende:
Geniale TT!
Een geille goeiemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |