quote:Op maandag 31 januari 2011 06:08 schreef stbabylon het volgende:
In Nederland werken
Lang geleden dat ik op maandag zo vroeg wakker was
Poes is helemaal gek op mij, zit te spinnen als een gek en zit helemaal met mij te knuffelen. Terwijl ik zit te roken, en normaal is ze dan meteen weg
Jij ook!quote:
Jessi O+quote:Op maandag 31 januari 2011 06:08 schreef stbabylon het volgende:
In Nederland werken
Lang geleden dat ik op maandag zo vroeg wakker was
Poes is helemaal gek op mij, zit te spinnen als een gek en zit helemaal met mij te knuffelen. Terwijl ik zit te roken, en normaal is ze dan meteen weg
Wij ookquote:Op maandag 31 januari 2011 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo blij dat internet het weer gewoon doet
duh! Hartstikke blij!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 07:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jessi O+
Ben je blij dat ze weer bij je is?
Ben je nu helemaal klaar in de UK, of is dat nog niet zeker?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
duh! Hartstikke blij!!!
Ben iets minder blij met mijn reistijd, liep om 7:00 de deur uit en ben pas om 8:55 op mijn werk, toch eens kijken naar een bus die niet pas 25m na treinaankomst vertrekt. Of een andere trein. Mooie taak om mee te beginnen op het werk.
Waar moet je nou naar toe dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
duh! Hartstikke blij!!!
Ben iets minder blij met mijn reistijd, liep om 7:00 de deur uit en ben pas om 8:55 op mijn werk, toch eens kijken naar een bus die niet pas 25m na treinaankomst vertrekt. Of een andere trein. Mooie taak om mee te beginnen op het werk.
*kuch* verslaafdequote:Op maandag 31 januari 2011 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo blij dat internet het weer gewoon doet
Cutequote:Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
duh! Hartstikke blij!!!
Was het zo extreem.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Zo, dat was weer een weekend, op naar het volgende, ik haal het einde van het jaar niet zo.
Je wordt oud.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Zo, dat was weer een weekend, op naar het volgende, ik haal het einde van het jaar niet zo.
Je houdt ze niet meer bij, de jonge chickies?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Nee, niet dusquote:
Wat sta jij toch midden in het levenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet dus.
Ach, afgelopen weekend viel nog mee, deze week 3 concerten, vanavond, vrijdag en zaterdag, zondag ook nog verplichtingen.
MSX, moet dat nou op de vroege ochtendquote:Op maandag 31 januari 2011 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat sta jij toch midden in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |