Ik wil even zeer weinig contact omdat het de enige manier is waarop ze me enigzins kan verwerken. Steeds toch contact is vers houden van het verdriet. Als alles is bedaard ben ik altijd bereid tot luisterend oor en een advies (als ik die heb), maar nu is dat niet mogelijk, omdat het over mij gaat (zoals iemand hier al heeft gepost). Ik weet dat Ivetje met een aantal mensen van Fok goed online kan praten, en ik hoop dat die mensen haar kunnen helpen in deze moeilijke tijd. Ik kan het niet, want dan maak ik het alleen maar erger...
quote:Je hebt idd gelijk...ik moet het onder ogen zien...hoe moeilijk het ook is. Ik zit nu weer met tranen in mijn ogen te typen, maar ik heb idd steun van een aantal mensen van fok! Ik wil hierbij Damswer zowiezo even bedanken dat hij er altijd voor me is als het moeilijk gaat...Thanx
Op zaterdag 08 juni 2002 23:43 schreef freud het volgende:Ik wil even zeer weinig contact omdat het de enige manier is waarop ze me enigzins kan verwerken. Steeds toch contact is vers houden van het verdriet. Als alles is bedaard ben ik altijd bereid tot luisterend oor en een advies (als ik die heb), maar nu is dat niet mogelijk, omdat het over mij gaat (zoals iemand hier al heeft gepost). Ik weet dat Ivetje met een aantal mensen van Fok goed online kan praten, en ik hoop dat die mensen haar kunnen helpen in deze moeilijke tijd. Ik kan het niet, want dan maak ik het alleen maar erger...
![]()
En Freud, ik zal je idd een tijd met rust laten, dan wordt het voor ons beide makkelijker. Ik zal je mailen met dingen die ik gedaan heb en met hoe het met me gaat, maar ik zal je niet om advies vragen...nu nog niet...
Bedankt iedereen in deze moeilijke tijd...
Een erg verdrietige en even radeloze Ivetje
quote:ja,ooit wel...ik denk alleen dat het zo verschrikkelijk lang gaat duren voordat ik hier ooit over heen kom. Zeker als je al in je hoofd had zitten dat hij de ware was...dat je bij hem zou blijven de rest van je leven. En ineens valt dat allemaal uit elkaar...alle dingen die we nog samen zouden gaan doen, parkpop, vakantie in de herfst, samen naar het strand deze zomer, op zaterdag ochtend samen boodschappen doen, naast hem wakker worden...al die dingen zijn ineens weg. Hoe moet ik dat ooit verwerken...
Op zondag 09 juni 2002 11:59 schreef ThE_ED het volgende:
Nou ja, iig voor zover ik kan zien lijkt het me dat je een verstandige meid bent. Als ik je reacties af en toe zo lees. Het zal nu wel een tijdje moeilijk zijn maar het gaat echt wel goed komen ..
quote:Dit was nu precies wat ik je ook wilde zeggen...
Op zaterdag 08 juni 2002 20:38 schreef milagro het volgende:[..]
Degene die je pijn doet kan niet ook degene zijn die je troost.
Jij wilt misschien dingen horen die hij niet kan zeggen.
Hij zegt misschien dingen die jij niet wilt horen.
Laat hem even met rust, hoe moeilijk dat ook is.
Alles wat jij of hij nu zegt, valt waarschijnlijk toch verkeerd.
Het lijkt gemeen, wat hij doet, maar het is juist verstandig.
Het lijkt misschien ongeinteresserd en alsof hij je helemaal in de steek laat, maar door even elkaar met rust te laten, voorkom je boze woorden die een eventuele latere vriendschap onmogelijk maken.
Nadat mijn relatie knalde wilde ik ook alles met haar bespreken. Feit is gewoon dat dat niet gaat precies om de reden die hier boven staat. Nu snap ik dat prima, maar toen.... pooooh, het stormde toen echt inside...
quote:Inderdaad.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:07 schreef ivetje het volgende:[..]
3 maanden en 5 dagen vandaag....klinkt kort,
je voelt je alleen, in de steek gelaten, ongeliefd, alsof je in een zwart gat valt. maar echt> ook al is dat misschien niet wat je nu wilt horen> uit dat gat klauter je gauw genoeg weer. En zoals iemand anders hier al eerder typte> je hebt er in elk geval weer een paar hele fijne herinneringen bij. En ik ben het er ook mee eens, dat de tijd dat ej bij elkaar bent niet zoveel zegt over hoe serieus je relatie was. Het kan in een paar maanden idd al heel serieus zijn.
Verder snap ik ook dat Freud ff een beetje afstand houdt. Om nu veel contact te hebben helpt niet, dan blijf je allebei in dat gat hangen en kom je echt geen steek verder (ken ik uit ervaring). Denk aub na over wat je zegt. want ook al ben je nu inwendig waarschijnlijk heel kwaad, denk er ook aan hoeveel je om hem hebt gegeven, geeft.
Weet nie waarom het fout is gegaan, maar als hij echt de ware voor je is, komt het misschien allemaal ooit wel weer goed, geef het wat tijd. Ik ben zelf na een break up nu inmiddels 4 maanden geleden (we hadden toen 10 maanden) weer terug bij mijn ex....dus sluit niets uit, maar probeer gewoon eerst verde te gaan met je leven!
suc6 ermee Ivetje! (en Freud ook)
quote:: (
Op zaterdag 08 juni 2002 19:40 schreef daburnd88 het volgende:
* daburnd88 pakt zijn 2e bak popcorn erbij.* daburnd88 krijgt het ware soap gevoel
quote:Geen probleem! Je weet hoe ik ben, en wat ik gezegt heb als je het moeilijk hebt. Met wat dan ook, of om wat voor reden
Op zondag 09 juni 2002 10:39 schreef ivetje het volgende:
Ik wil hierbij Damswer zowiezo even bedanken dat hij er altijd voor me is als het moeilijk gaat...Thanx
Ik wens jullie veel succes... ![]()
----------------------------------------------------
"Zonder tegenslag kabbelt het leven maar wat voort."
----------------------------------------------------
Je zult het misschien niet geloven van mij, maar ik vind het rot voor je. Maar waarom probeer je niet eerst gelukkig te worden zonder relatie? Sterkte.
Groetjes, Steef
sterkte
ik spreek je nog wel op icq ofzo
quote:Sterkte, ik ben mijn relatie, waarvan ik dacht dat dat ook voor altijd zou zijn, ook pas kwijt geraakt en dit niet na 3 maanden maar na 3 jaar....
Op zaterdag 08 juni 2002 19:07 schreef ivetje het volgende:[..]
3 maanden en 5 dagen vandaag....klinkt kort, maar het leek voor ons allebei alsof het al veel langer was. Er is in die 3 maanden zoveel gebeurt, ik had echt het gevoel dat ik Freud al heel lang kende...
quote:Je zou ook gewoon niet kunnen reageren,
Op maandag 10 juni 2002 12:17 schreef Uncle_Sam het volgende:
Hè, wat een klef emo-spektakel. Het lijkt Oprah Winphrey wel!
quote:Ik begrijp uberhaupt niet waarom mensen dit soort verhalen breed gaan uitmeten op een openbaar forum maar als ze dat toch doen dan weten ze toch dat er ook dit soort reacties kunnen komen..
Op maandag 10 juni 2002 14:51 schreef shmoopy het volgende:[..]
Je zou ook gewoon niet kunnen reageren,
omdat je slim genoeg bent om te weten dat je reactie kwetsend is.
Maar dat was dan ook vast de bedoeling.
quote:Betekent nog steeds niet dat je mensen niet in hun waarde zou moeten laten.
Op maandag 10 juni 2002 15:15 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik begrijp uberhaupt niet waarom mensen dit soort verhalen breed gaan uitmeten op een openbaar forum maar als ze dat toch doen dan weten ze toch dat er ook dit soort reacties kunnen komen..
quote:Op welk punt zou ik dan op de man hebben gespeeld, waar was ik op een kwetsende manier bezig? Juist, nergens, het enige wat ik doe is het constateren van een feit. Moeten we dan maar heel burgerlijk en braaf met z'n allen onze medelijden betuigen? Ook hier ben ik het niet mee eens. Sterker nog, ik vind dat veel tegengas gewenst is! Hopelijk zal het wenende meisje genaamd Ivetje dan onder ogen kunnen zien dat de relatie tussen Freud en haar ook daadwerkelijk over is. En ten tweede hoop ik dat ze inziet dat het spuien van al je relatieproblemen op het forum erg aanstellerig is. Het komt haast een beetje exhibitionistisch over, "kijk eens, mijn naam is Ivet en het is net uit met Freud... waah, wat ben ik zielig". Ofte wel, een trieste zaak en ik zie dus ook niet in waarom ik daar niks van zou mogen zeggen.
Op maandag 10 juni 2002 15:37 schreef shmoopy het volgende:[..]
Betekent nog steeds niet dat je mensen niet in hun waarde zou moeten laten.
Dat is nl het uitgangspunt van dit forum,
quote:Deze discussie wil ik best met je aangaan,
Op maandag 10 juni 2002 15:48 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
shmoopy@fokzine.net
quote:
Op maandag 10 juni 2002 15:48 schreef Uncle_Sam het volgende:
bladiebla
quote:Mail doe ik niet aan. Ik geloof trouwens ook dat deze discussie al uittentreure vaak behandeld is, dus of een nieuw topic er over aanmaken zin heeft, weet ik niet. Maar ok, ik stop nu ook met het off-topic gelul en zal, zoals het een wijs man betaamt, kappen met m'n irritaties.
Op maandag 10 juni 2002 15:53 schreef shmoopy het volgende:[..]
Deze discussie wil ik best met je aangaan,
maar niet in dit topic.shmoopy@fokzine.net
En DaMSwer, hoe kinderachtig kan een mens zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |