quote:Doe ik niet...is het zo vreemd dat ik er juist alles aan wil doen om je terug te krijgen. Ik mis je gewoon zo ontzettend erg, en ik weet dat ik vanalle fout doe....
Op zaterdag 08 juni 2002 19:33 schreef freud het volgende:
Het ligt aan mij Ivetje... Ga nou geen gekke dingen doen...
* daburnd88 krijgt het ware soap gevoel
quote:triest. ga lekker naar onzin ja...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:40 schreef daburnd88 het volgende:
* daburnd88 pakt zijn 2e bak popcorn erbij.* daburnd88 krijgt het ware soap gevoel
quote:uhmm, like ik bespreek mijn dagelijks leven en relatie problemen hier niet. maar ik geniet er altijd van om die van anderen te lezen. goede tijden slechte tijden, maar dan iets geloofwaardiger.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:43 schreef DarkElf het volgende:[..]
triest. ga lekker naar onzin ja...
quote:Ik denk niet dat mensen daar op zitten te wachten, dat jij geniet van hun problemen
Op zaterdag 08 juni 2002 19:47 schreef daburnd88 het volgende:[..]
uhmm, like ik bespreek mijn dagelijks leven en relatie problemen hier niet. maar ik geniet er altijd van om die van anderen te lezen. goede tijden slechte tijden, maar dan iets geloofwaardiger.
quote:Ik ook, ik leef met je mee. Het kost even tijd, maar de pijn gaat voorbij, geloof me maar.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:46 schreef VerlegenVentje het volgende:
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik weet hoe kut het voelt.Sterkte ivetje.
quote:Daburnd88 kan of normaal doen,of in een ander forum gaan posten.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:47 schreef daburnd88 het volgende:[..]
uhmm, like ik bespreek mijn dagelijks leven en relatie problemen hier niet. maar ik geniet er altijd van om die van anderen te lezen. goede tijden slechte tijden, maar dan iets geloofwaardiger.
quote:ik denk niet dat ze mensen willen buiten sluiten door het openbaar in een forum te posten. DOH!!!!!
Op zaterdag 08 juni 2002 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ik denk niet dat mensen daar op zitten te wachten, dat jij geniet van hun problemen
quote:ik ben ook serieus aan het wachten tot het verder gaat. alleen wordt het me schijnbaar niet gegund. als nu eens niemand op mij zou reageren ben ik ook niet gedwongen nog meer van zulke reacties te geven.
Op zaterdag 08 juni 2002 20:16 schreef shmoopy het volgende:[..]
Daburnd88 kan of normaal doen,of in een ander forum gaan posten.
Hier houden we het graag serieus.
Het maakt me zo onzeker....en dat was ik al, maar nu nog meer. Iemand die onbereikbaar is...wat moet je dan? Je kan er met niemand verder over praten, alleen Freud weet hoe alles precies zit...en juist die persoon maakt zich onbereikbaar...
Hoe kan iemand zo gemeen zijn en je zo in de steek laten als hij al weet dat je je in de steek gelaten voelt...waarom??
quote:Sorry dat ik het zeg, maar verwacht je nou van Freud dat hij 24 uur per dag voor je klaarstaat? Je moet het ook van zijn kant bekijken. Hij heeft het er ook moeilijk mee en als hij eventjes niks van je wil weten moet je dat accepteren.
Op zaterdag 08 juni 2002 20:28 schreef ivetje het volgende:
Het is gemeen...ik heb Freud net gebeld...hij maakt zich onbereikbaar voor me, terwijl hij er juist altijd zou zijn. Waarom doet iemand zo gemeen tegen iemand van wie hij houdt...Het maakt me zo onzeker....en dat was ik al, maar nu nog meer. Iemand die onbereikbaar is...wat moet je dan? Je kan er met niemand verder over praten, alleen Freud weet hoe alles precies zit...en juist die persoon maakt zich onbereikbaar...
Hoe kan iemand zo gemeen zijn en je zo in de steek laten als hij al weet dat je je in de steek gelaten voelt...waarom??
Sterkte beide
quote:Het is gewoon zo dat hij weet dat hij de enige is met wie ik kan praten...en zelfs die persoon laat me in de steek, zoals iedereen de laatste tijd al deed.
Op zaterdag 08 juni 2002 20:30 schreef Silicium het volgende:[..]
Sorry dat ik het zeg, maar verwacht je nou van Freud dat hij 24 uur per dag voor je klaarstaat? Je moet het ook van zijn kant bekijken. Hij heeft het er ook moeilijk mee en als hij eventjes niks van je wil weten moet je dat accepteren.
quote:Lieve Ivetje,
Het is gemeen...ik heb Freud net gebeld...hij maakt zich onbereikbaar voor me, terwijl hij er juist altijd zou zijn. Waarom doet iemand zo gemeen tegen iemand van wie hij houdt...Het maakt me zo onzeker....en dat was ik al, maar nu nog meer. Iemand die onbereikbaar is...wat moet je dan? Je kan er met niemand verder over praten, alleen Freud weet hoe alles precies zit...en juist die persoon maakt zich onbereikbaar...
Dat hij op dit moment misschien even geen contact wil kan zijn omdat hij het ook moeilijk heeft,
zoals jullie allebei al aangeven.
Mijn advies,
probeer even tot rust te komen,
en wacht het even af.
Dit is voor beiden een pijnlijke situatie.
ik begrijp dat je je ei kwijt moet, maar het ligt nu in mijn ogen anders aangezien freud hier ook op fok rond dwaalt
quote:Je moet hem niet te erg claimen denk ik. Hij heeft het net uitgemaakt en het is logisch dat het nu niet gaat, maar het gaat nu over hem. Hij kan de situatie niet objectief bekijken. Kortom: hij kan er nu niet voor je zijn.
Op zaterdag 08 juni 2002 20:32 schreef ivetje het volgende:[..]
Het is gewoon zo dat hij weet dat hij de enige is met wie ik kan praten...en zelfs die persoon laat me in de steek, zoals iedereen de laatste tijd al deed.
En als hij nix meer met me te maken wil hebben moet ie dat zeggen, en niet aangeven dat ik altijd bij hem kan komen als het even niet gaat...
quote:Degene die je pijn doet kan niet ook degene zijn die je troost.
Jij wilt misschien dingen horen die hij niet kan zeggen.
Hij zegt misschien dingen die jij niet wilt horen.
Laat hem even met rust, hoe moeilijk dat ook is.
Alles wat jij of hij nu zegt, valt waarschijnlijk toch verkeerd.
Het lijkt gemeen, wat hij doet, maar het is juist verstandig.
Het lijkt misschien ongeinteresserd en alsof hij je helemaal in de steek laat, maar door even elkaar met rust te laten, voorkom je boze woorden die een eventuele latere vriendschap onmogelijk maken.
'k weet hoe je je voelt.....
'k ben vandaag ook 'gedumpt' na een vrij heftige verkering van 3 maanden (min 1 dag officieel).
Het enige is dat ik nuchter genoeg ben geweest om niet te gaan denken dat het ze ware was.
Lees mijn verhaal in: net gedumpt..
en succes
Damn, dit had ik echt niet verwacht. Ik bedoel ik ken je wel niet zo goed, maar toch... Maar ja, je zegt zelf al dat je het al niet verwacht had...
Ik weet ff niks goeds te zeggen...
sterkte iig.
als er iets is waarmee ik kan helpen... nou ja ik weet ook zo ff niet wat, maar goed... als er iets is... het schijnt dat ik wel goed kan luisteren..
for now: veel sterkte
Helaas is het via dit forum proberen ook niet zo'n goede manier aangezien hij hier ook komt. Het is dan net alsof 2 personen elkaar midden in het winkelcentrum te lijf gaan.
Neem even wat rust voor jezelf... en laat het begaan. Wil je hem als goede vriend behouden dan is elkaar nu met rust laten voor een periode wel nodig.
Veel sterkte... je komt wel weer in rustiger vaarwater
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |