Het is over tussen Freud en mij... ![]()
Het komt voor mij ook echt als een verrassing. Freud heeft het uitgemaakt...het doet hem zelf ook veel pijn.
Het hoe en waarom kan ik hier even niet bijzetten...sorry, zit nu met tranen over mijn wangen te typen...het doet mij erg veel pijn. En ik weet Freud ook...
Waarschijnlijk zal hij zelf hierop niet reageren...hij is erg geminderd met fokken. Hij wilde eigenlijk helemaal stoppen, maar daar heb ik hem van kunnen weerhouden. Het betekend veel voor me als hij blijft...
Dus lieve Freud, als je dit toevallig leest...blijf plz, het betekend echt veel voor me.
Sorry, meer kan ik er nu even echt niet over kwijt...
Het spijt me.
Een erg verdrietige Ivetje
Heel veel sterkte
Ik dacht dat het juist zo goed ging tussen jullie?
Dit verbaast me echt ![]()
Was het omdat het een weekend relatie was?
quote:Dank je...hoe het ineens komt is een erg lang verhaal. Freud had het gevoel dat het echt niet meer ging...dat heeft bepaalde redenen die ik hier niet ga noemen, omdat ik anders Freud z'n woorden moet gaan typen en dat kan ik niet. Ik kan niet uitleggen waarom hij dat gevoel had...ik kan alleen zeggen dat hij het er zelf ook erg moeilijk mee heeft maar dat het zo even beter is...
Op zaterdag 08 juni 2002 18:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat had ik idd niet verwacht nee...
Hoe komt dat opeens?Heel veel sterkte
Misschien komt het ooit nog goed...
sterkte met je "verlies" en je komt er vanzelf wel weer boven op!
Ivetje: sorry, ik doe het niet express, maar ik vond dat ik je niet moest voordoen dat er niets mis was. Tegen je liegen kan ik niet...
=
quote:Sorry, maar dit gaat echt heel lang duren voordat ik het verwerkt heb dus...voorlopig echt geen volgende. Ik heb altijd gedacht dat Freud echt de ware was zeg maar...dat we bij elkaar zouden blijven. Dit komt echt hard aan...
Op zaterdag 08 juni 2002 18:58 schreef Ionpulse het volgende:
jammer, maar op naar de volgende?
quote:1 troost, je hebt dit nou meegemaakt. Het is nu over, maar je hebt iniedergeval de herinnering en de ervaring, en die pakken ze je niet meer af.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:00 schreef ivetje het volgende:[..]
Sorry, maar dit gaat echt heel lang duren voordat ik het verwerkt heb dus...voorlopig echt geen volgende. Ik heb altijd gedacht dat Freud echt de ware was zeg maar...dat we bij elkaar zouden blijven. Dit komt echt hard aan...
quote:3 maanden en 5 dagen vandaag....klinkt kort, maar het leek voor ons allebei alsof het al veel langer was. Er is in die 3 maanden zoveel gebeurt, ik had echt het gevoel dat ik Freud al heel lang kende...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:06 schreef DarkElf het volgende:
Hoe lang hadden jullie eik iets?
quote:Klinkt heel lullig dit maar zo bedoel ik het niet: Ik denk echt dat er beter nu een eind aan kan komen dan dat je langer bij elkaar bent. Maar ja, het zijn maar woorden.....
Op zaterdag 08 juni 2002 19:07 schreef ivetje het volgende:[..]
3 maanden en 5 dagen vandaag....klinkt kort, maar het leek voor ons allebei alsof het al veel langer was. Er is in die 3 maanden zoveel gebeurt, ik had echt het gevoel dat ik Freud al heel lang kende...
quote:Je hebt misschien ook wel gelijk...idd...maar toch. Het blijft zo ontzettend moeilijk...zeker als je er al zo zeker van was dat deze persoon de ware was...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:08 schreef DarkElf het volgende:[..]
Klinkt heel lullig dit maar zo bedoel ik het niet: Ik denk echt dat er beter nu een eind aan kan komen dan dat je langer bij elkaar bent. Maar ja, het zijn maar woorden.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |