abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juni 2002 @ 18:35:04 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_4505538
Hierbij wil ik iedereen even iets mededelen dat waarschijnlijk niemand had gedacht...

Het is over tussen Freud en mij...

Het komt voor mij ook echt als een verrassing. Freud heeft het uitgemaakt...het doet hem zelf ook veel pijn.

Het hoe en waarom kan ik hier even niet bijzetten...sorry, zit nu met tranen over mijn wangen te typen...het doet mij erg veel pijn. En ik weet Freud ook...

Waarschijnlijk zal hij zelf hierop niet reageren...hij is erg geminderd met fokken. Hij wilde eigenlijk helemaal stoppen, maar daar heb ik hem van kunnen weerhouden. Het betekend veel voor me als hij blijft...
Dus lieve Freud, als je dit toevallig leest...blijf plz, het betekend echt veel voor me.

Sorry, meer kan ik er nu even echt niet over kwijt...

Het spijt me.

Een erg verdrietige Ivetje

To infinity…and beyond!
pi_4505560
Dat had ik idd niet verwacht nee...
Hoe komt dat opeens?

Heel veel sterkte

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4505572
Héé....

Ik dacht dat het juist zo goed ging tussen jullie?

Dit verbaast me echt

Was het omdat het een weekend relatie was?

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 8 juni 2002 @ 18:37:27 #4
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4505576
klote voor je, khoop dat het goed komt of je in iedergeval achter de reden en de waarheid van deze actie komt. Als je hem echt wil vergeten (dus de relatie geen kans meer van slagen heeft ) ga dan leuke dingen doen, en denk aan alle slechte dingen aan de relatie, dan lijkt het verlies wat minder... hoop ik. Suc6
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
pi_4505581
jeetje... had ik niet gedacht...

Sterkte...

pi_4505595
Ik ken jullie niet echt, maar heel veel sterkte in elk geval.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zaterdag 8 juni 2002 @ 18:38:40 #7
11458 ivetje
pi_4505596
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 18:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat had ik idd niet verwacht nee...
Hoe komt dat opeens?

Heel veel sterkte

Dank je...hoe het ineens komt is een erg lang verhaal. Freud had het gevoel dat het echt niet meer ging...dat heeft bepaalde redenen die ik hier niet ga noemen, omdat ik anders Freud z'n woorden moet gaan typen en dat kan ik niet. Ik kan niet uitleggen waarom hij dat gevoel had...ik kan alleen zeggen dat hij het er zelf ook erg moeilijk mee heeft maar dat het zo even beter is...

Misschien komt het ooit nog goed...

To infinity…and beyond!
  zaterdag 8 juni 2002 @ 18:44:26 #8
11458 ivetje
pi_4505666
Mijn ondertitel blijft trouwens staan...Freud weet dat ik altijd van hem zal blijven houden dus...
To infinity…and beyond!
  zaterdag 8 juni 2002 @ 18:44:36 #9
3970 Maf
is soms best wel serieus
pi_4505669
erop ...
If someone comes at you with a knife, you take a gun, if someone puts one of your men in the hospital, you put one of his in the morgue. That's the chicago way.<P>
pi_4505703
Klote voor je! Ik dacht dat het juist, voor zover ik het allemaal heb mee gekregen wel goed ging. Niet verwacht dat het ineens over zou zijn...

sterkte met je "verlies" en je komt er vanzelf wel weer boven op!

FOK!Fotograaf zaterdag 8 juni 2002 @ 18:48:07 #11
18921 freud
Who's John Galt?
pi_4505710
Ik kan het hier niet uitleggen. Ik kan het voor mezelf geeneens onder woorden brengen. Alles werd me gewoon teveel. Mijn gevoel zei dat het zo moest, maar ik weet dat ik gewoon erg veel beteken voor Ivetje, omdat zij dat ook voor mij doet. Ik heb het echt niet ondoordacht gedaan, ook al kwam het plotseling. Het doet mij ook erg veel pijn om Ivetje zo te zien. Ik heb gefaald... Ivetje valt niets te verwijten, het is mijn beslissing.

Ivetje: sorry, ik doe het niet express, maar ik vond dat ik je niet moest voordoen dat er niets mis was. Tegen je liegen kan ik niet...

=

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_4505733
sterkte, allebei.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4505734
Sterkte dr mee allebei...
pi_4505757
sterkte....allebei
I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
pi_4505840
jammer, maar op naar de volgende?
positief blijven jonges, en niet zo sip blijven he
-ionpulse
  zaterdag 8 juni 2002 @ 19:00:20 #16
11458 ivetje
pi_4505856
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 18:58 schreef Ionpulse het volgende:
jammer, maar op naar de volgende?
Sorry, maar dit gaat echt heel lang duren voordat ik het verwerkt heb dus...voorlopig echt geen volgende. Ik heb altijd gedacht dat Freud echt de ware was zeg maar...dat we bij elkaar zouden blijven. Dit komt echt hard aan...
To infinity…and beyond!
pi_4505863
Lieve allebei,

sterkte

#geen
pi_4505915
Sterkte allebei...
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_4505931
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:00 schreef ivetje het volgende:

[..]

Sorry, maar dit gaat echt heel lang duren voordat ik het verwerkt heb dus...voorlopig echt geen volgende. Ik heb altijd gedacht dat Freud echt de ware was zeg maar...dat we bij elkaar zouden blijven. Dit komt echt hard aan...

1 troost, je hebt dit nou meegemaakt. Het is nu over, maar je hebt iniedergeval de herinnering en de ervaring, en die pakken ze je niet meer af.
Voor hetzelfde geld was je elkaar nooit tegengekomen!
-ionpulse
pi_4505941
Hoe lang hadden jullie eik iets?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 8 juni 2002 @ 19:07:19 #21
11458 ivetje
pi_4505965
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:06 schreef DarkElf het volgende:
Hoe lang hadden jullie eik iets?
3 maanden en 5 dagen vandaag....klinkt kort, maar het leek voor ons allebei alsof het al veel langer was. Er is in die 3 maanden zoveel gebeurt, ik had echt het gevoel dat ik Freud al heel lang kende...

To infinity…and beyond!
  zaterdag 8 juni 2002 @ 19:08:35 #22
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4505982
weer een fok relatie dood...
pi_4505983
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

3 maanden en 5 dagen vandaag....klinkt kort, maar het leek voor ons allebei alsof het al veel langer was. Er is in die 3 maanden zoveel gebeurt, ik had echt het gevoel dat ik Freud al heel lang kende...

Klinkt heel lullig dit maar zo bedoel ik het niet: Ik denk echt dat er beter nu een eind aan kan komen dan dat je langer bij elkaar bent. Maar ja, het zijn maar woorden.....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4506002
Een hele dikke voor jullie allebei, jongens.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 8 juni 2002 @ 19:26:38 #25
11458 ivetje
pi_4506237
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Klinkt heel lullig dit maar zo bedoel ik het niet: Ik denk echt dat er beter nu een eind aan kan komen dan dat je langer bij elkaar bent. Maar ja, het zijn maar woorden.....

Je hebt misschien ook wel gelijk...idd...maar toch. Het blijft zo ontzettend moeilijk...zeker als je er al zo zeker van was dat deze persoon de ware was...
Ik heb nu echt het idee dat ik de man van mijn dromen heb laten lopen...of heb weggejaagd....
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')