Jup mn vloer is vies en is lekker warm in mn laarsjesquote:
Maar je hebt me wel wakker gehouden de hele nachtquote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, was ook meer gein
Maar nee, MissB heb ik niet gehosseld.
Is er überhaupt wel wat gehosseld?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, was ook meer gein
Maar nee, MissB heb ik niet gehosseld.
Ik kan datquote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je hebt me wel wakker gehouden de hele nacht
Het ging er ook alleen om om een idee te krijgen waar het nou over ging. Voor het idee was het voldoende, voor het charmante hadden die sokken tenminste uit gemoeten, die sigaret weg, die foto scherp etc. etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Evie het volgende:
IS niet een charmante foto... maar ok laat m wel lekker staan
dat gaan we even terugzoeken, ik stuur de foto's wel doorquote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat EM 'm zelfs nog per ongeluk op de foto heeft gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeur.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ging er ook alleen om om een idee te krijgen waar het nou over ging. Voor het idee was het voldoende, voor het charmante hadden die sokken tenminste uit gemoeten, die sigaret weg, die foto scherp etc. etc.
Altijd geschikte sokken aan, dame!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup mn vloer is vies en is lekker warm in mn laarsjes![]()
Maar die moest ik nog aantrekken en moet ik nog aantrekken
Ik zal nog es een drankje voor je maken.quote:
Scherpe en duidelijke foto's tolereer ik sowieso nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ging er ook alleen om om een idee te krijgen waar het nou over ging. Voor het idee was het voldoende, voor het charmante hadden die sokken tenminste uit gemoeten, die sigaret weg, die foto scherp etc. etc.
Nee serieus, voor zover ik weet is er niks gehosseld!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke. Hoe stom denk je dat ik ben?
Niet boos is goedquote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef Evie het volgende:
[..]
O dan heb je me niet goed boos gemaakt.. arme JFK
Nee ik heb een geen dezelfde sokken aandoe periodequote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd geschikte sokken aan, dame!
Waarom ben ik nu teleurgesteld?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee serieus, voor zover ik weet is er niks gehosseld!
Pfff, halverwege de avond. In die zachte stoeltjes. Jij en ik. Jouw haar zat geweldig uiteraard.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien dat die foto dan iets naar boven haalt. Wanneer was het precies? Waar waren we? Wie waren erbij? Hoe zat mijn haar?
Graagquote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal nog es een drankje voor je maken.
Aan de andere kant, heel lief dat je anderen hun plezier gunt, maar als er niet gehosseld is dan zijn de aanwezige heren ook nog beschikbaar en is dus meer keuzequote:
Waarom las ik 'ongesteld'?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |