Wat?quote:
Pfff... Jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, heb de hele nacht engels gepraat, gewoon omdat het kon.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
foto's blijven off-linecarriėre enzo
![]()
Hier wel een cadeautje van Evie:Copy to Singles.rarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:
Behalve tegen mijquote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, heb de hele nacht engels gepraat, gewoon omdat het kon.
Nee, dan had je je om moeten draaienquote:
Neuh, onscherp, niks te zien...quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die was er en die foto's komen niet online
Heb je MissB nu eindelijk kunnen hosselen of wat?quote:
Helemaal niet, ik kon toch niet het risico nemen dat ik per ongeluk verkeerde dingen zei!quote:
MissB heeft mijn vriendin gehosseldquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je MissB nu eindelijk kunnen hosselen of wat?
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
foto's blijven off-linecarriėre enzo
![]()
Hier wel een cadeautje van Evie:wtf die sokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Die zit toch in Oostenrijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MissB heeft mijn vriendin gehosseld
Je weet nooit wanneer het van pas komtquote:
Geboortedatum 15-09-1981quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, dit vind ik best een beetje naar eigenlijk. Kan het me oprecht niet herinneren.
Fair pointquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik kon toch niet het risico nemen dat ik per ongeluk verkeerde dingen zei!
Ik geloof dat EM 'm zelfs nog per ongeluk op de foto heeft gezet.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, dit vind ik best een beetje naar eigenlijk. Kan het me oprecht niet herinneren.
Misschien dat die foto dan iets naar boven haalt. Wanneer was het precies? Waar waren we? Wie waren erbij? Hoe zat mijn haar?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat EM 'm zelfs nog per ongeluk op de foto heeft gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |